Søkeresultater

1. K

Gran Turisimo 6 ps4

Heisann lurer på en ting, finner lite info om dette på nettet? For noen mnd siden var jeg på nære nippet å kjøpe GT6 til ps4 gjennom playstation store på forhåndsbestilling. Kostet vel 599 for vanlig versjon og 779 med flere biler og litt flere baner osv? Men tenkte at jeg skal vente til det...
  2. K

Orion 2500d og oppkobling

Har ei Orion-blokk (sånn her) Orion 2500D (ori2500d) Monoblock Car Amplifier, Power Amp Har 2 stk 15" Cadence beast dr elementer, usikker på om de er 2 eller 4 ohm hver. men hvordan kobler jeg for å få lasta ned i 2 eller 1 ohm når forsterkeren ikke tåler brokobling? Liksom kan jeg kjøre...
  3. K

3d briller til Panasonic

Ser mange skriver at Samsungbrillene funker bra til Panasonic-skjermene men kan ikke disse være ett godt alternativ hvis man skal spare litt penger? noen ulemper utenom eventuelt garanti osv med å bestille disse? Genuine Panasonic 3D Active Eyewear Glasses TY-ER3D4MA for TY-ER3D4ME TY-ER3D4 | eBay
  4. K

Koble tv til anlegg?

Usikker hvilken kategori som passer best men har idag koblet forsterkeren min på tv-en med rca kabler (kjører vanlig rca inn på ps3 å decoder osv også) Har nå bestilt meg en ny tv, denne: Komplett.no - Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y Ser ikke ut som denne har vanlig rca tilkobling...
  5. K

Hvordan koble til tv med forsterker?

Usikker hvilken kategori som passer best men har idag koblet forsterkeren min på tv-en med rca kabler (kjører vanlig rca inn på ps3 å decoder osv også) Har nå bestilt meg en ny tv, denne: Komplett.no - Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y Ser ikke ut som denne har vanlig rca tilkobling...
  6. K

Ny tv, noen som vet hva de snakker om?

Trenger hjelp fra noen som VET hva de snakker om, de som bare tror og "har hørt at" er ikke så mye hjelp for min del akkurat på dette området. Har nok av andre som mener at den ene eller andre tv-en er best uten å egentlig ha mer kunnskap om emnet enn jeg selv har (som ikke er all verdens...
  7. K

Klipsch F20 vs rf-82

heisann, reint bortsett fra specs som jeg kan lese og sammenligne direkte.......hvordan er forskjellen i lydsignaturen? Folk sier at rf-serien er mer påkosta og bedre enn synergy-serien men jeg har hørt gamle f1 og de imponerte ganske bra samt jeg hadde selv ett par b3 høyttalere og disse...
  8. K

Trenger seriøst hjelp til min 7100

har kjøpt meg en PS nc-7100 og en PS nc-2125 og dette spiller jo fantastisk bra på mine Klipsch, bare ett lite problem hvordan skal jeg koble/stille inn for å få lyden fra både sub og forsterker samtidig? slik jeg har d nå så spiller jeg musikk av 7.1 kanalen siden lyden ble dårlig på vanlig...
  9. K

Parasound entusiastene

Heisann, fant ingen egen Parasound tråd? finnes ikke dette, isåfall kan jo dette bli tråden der vi diskuterer forskjellige Parasound-produkter samt Matching av høyttalere osv? egentlig trenger jeg litt hjelp til min parasound nc 7100, flere som har denne saken som eventuellt kan hjelpe litt...
  10. K

Alpha høyttalerkabel

Er ganske ny på dette med "gode kabler" men er alpha bra kabler, disse som koster 250kr meteren eller noe? og vil de passe godt til Klipsch?
  11. K

Noen med velspillende klipsch i trondheim?

Er i trondheim denne uka og har selv rf25 på en dårlig reciver og syns dette spiller meget godt men har lyst å kjøpe meg rf 63 eller 83 eller lignende. Har jo hørt høyttalere i butikken men dette blir noe annet enn hjemme i stua liksom. Så hvis noen har tid for en liten musikkdemo (ikke så...
  12. K

Vincent LS 310

Heisann. har sett litt på disse høyttalerne og dem ser jo litt spennende ut, noen her inne som har hørt dem eller kanskje eier ett par selv? Hvordan er lyden på disse, noen som kan komme med noen fornuftige beskrivelser.