Søkeresultater

1. Sgt.Stav

70" Sharp

Har brukt 836 i 14 dager nå. Er stortsett Meget fornøyd 3d og blueray er knall. Tv signaler i hd er også bra. Sd signaler blir jo bob bob, Men funker. Eneste minuset mitt er som nevnt over , ser endel Dirty screen effekter , spessielt på veldig lyse panoreringer. Synest ikke det er så ille at...
  2. Sgt.Stav

Canal Digital : Nå er HD-mottakeren her

Har fått meg denne hd tuneren nede i stua på tv. Tv er en Samsung F86 40 tommer. Denne tuneren hadde tydeligvis et problem med denne tv. Hver jækla gang man slår den i standby med fjernkontrollen, så blir den umulig og slå på igjen uten fjerning av strømkontakt. (fysisk nappe ut stømsignalet...
  3. Sgt.Stav

TV på prosjektor?

Det er tv tuner i den vhs spilleren din??
  4. Sgt.Stav

Offisiell tråd for Samsung F8 og F9-serie LCD-TVer

brukt 40" i ca 14 dager nå. inntrykket er solid, nå har jeg brukt en action mk2 som tv i 2 år så sammenligningen blir litt feil. Bildene virker sylskarpe. Den ser også veldig pen ut og tar seg bra ut i stua. Blueray på denne var meget bra(testa med ps3) Testa både 720P og 1080P. Kjøpte via...
  5. Sgt.Stav

hmm dette er jo merkelig, driver en så stor leverandør som komplett med "snusk"?? Dog så skal vel alt av trøbbel osv håndteres med selger? så hva er det egentlig som blir problemet for oss som har handla fra eks komplett? Edit: Leste gjennom den linken nå, hmmz det var jo noen gode poeng osv...
  6. Sgt.Stav

Bestilte meg en fra komplett selv i går. ( Samsung 40" LCD-TV LE40F86BD ) Til 13.500 kroner og stoler på det er norske varer man får fra de. Om du skal ha en så vær kjapp kom inn 26 i går, bare 11 igjen. Så virker som en pop tv for tia, etter den testen.
  7. Sgt.Stav

liten test av ps3 på gamer.no

hmmm 360+hd avspilleren ligger på rundt 5000 spenn. Ps3 prisen er vel på 6000. Ser ikke hvordan det er billigere? dog og bruke ps3 eller 360 som br/hd avspiller er vel et ganske stort kompromiss på bilde delen?
  8. Sgt.Stav

Hvilken dlp Projektor til max 10 lapper

Ser mange tipser lcd her, skriver ikke trådstarter DLP til maks 10 tusen i topic? Tilbake til saken så er kanskje en Benq W100 noe for han. Fikk jo bra test av hjemmekino, og med pris på litt over 6000 så får han råd til lerret, kabler og oppheng med i samma slengen. teknisk info: BenQ Global -...
  9. Sgt.Stav

Hvilken dlp Projektor til max 10 lapper

sry dobbel post slett!
  10. Sgt.Stav

Projection Design

er vell nærmere 4000 timer på den pæra vell? fra pd siden: lamp life 4000 hours in low level setting. (dette er da max levetiden)
  11. Sgt.Stav

Er på utkikk etter projektor, Noen som kan hjelpe?

Til den prisen en brukt infocus 4805. Ellers koster jo benq sin nye budget pj 6000 ny. Kanskje verdt en par lapper?
  12. Sgt.Stav

Denon 3806 vs 2807

Vil denne video prossesoren gjøre parabol signalet som nå går til projektoren min,(pd modell one mkII) bedre. Kjører digital parabol interlaced(576i) til projektoren. Ellers takk for mange fine svar.
  13. Sgt.Stav

Denon 3806 vs 2807

ingen som har noen råd om valg mellom disse?
  14. Sgt.Stav

Denon 3806 vs 2807

Hvilken burde jeg velge, tipper mot 2807 men er det noen som kan mye om slikt? Spinner liksom rundt i hodet og klarer ikke velge. (2807 har mer enn nok krefter for meg) Har projektor og denon 1920 dvd spiller (PD action model one mkII) Penger teller ikke så mye men litt. Har ikke 3806 farudja...
  15. Sgt.Stav

Ny 360 Oppdatering, Bedre DVD Bilde...

Hæ kjørte den 720P over komponent? Løpe og teste. edit: Nope er ikke 720p her iafall.
  16. Sgt.Stav

Har du byttet ut din Infocus X1?

Byttet selv fra X1 til PD model one mkII. Må si jeg er superfornøyd. X1 var bra den altså men dette ble supert.
  17. Sgt.Stav

CS

Eller på http://www.hellfragger.no 1. Office only eller surf :P 2. [Req]SgtStav Er også admin på de serverne (hellfragger) Kjempe bra miljø og flinke admins.
  18. Sgt.Stav

xbox 360 og HD Ready

Altså jeg kjører 360 på 88" lerret og har den standard hd kabelen med switch på. Og forskjellen er MEGET stor mellom HD og vanlig component, tør ikke tenke på hvordan svideo ser ut :D Edit: Så ja kjøp deg hd kabelen (360 koster 3000 kroner kabelen 100-200 kroner. Lett valg da :P )
  19. Sgt.Stav

counter strike source

Du spiller 1.6 fordi lyden kommer bare fra senteren? Den skjønte jeg mye av du hehe