Søkeresultater

1. O

Get BoX tråden.

https://www.get.no/produkter/getbox Noen her som har brukt denne en stund? Leser mye forskjellig tilbakemelding. Man må jo fortsatt ha sin gamle dekoder dette bare er en boks uten internettdekoder, idiotisk. Dette er boks som må kobles til nett med kabel eller wifi, mange skjønner ikke det.
  2. O

Pioneer Kuro LX6090 pris?

Forstår ikke de som selger disse tvene, er jo knallbra bildet i forhold til de fleste som selges i dag.
  3. O

Pioneer Kuro 9. generasjon.

Fortsatt fornøyd med min 428! Fine farger, godt bildet. Hva skal man erstatte denne med? Finnes det noen tv der ute som matcher denne? Jeg må ha under 50", kikket mye. Men vanskelig å finne mindre størrelser i dag.
  4. O

Hvem er det som reparerer disse? Har selv en 428. Virker enda, 11år gammel. Greit å vite om den skulle streike :)
  5. O

Get Box HD PVR, sterkt lys på boksen..

Heia, Jeg har: http://www.get.no/produkter/tv/get-box-hd-pvr Siste tiden synes jeg lyset på "Get" knappen oppe til høyre har blitt veldig skrikende/sterkt, noen opplevd det?
  6. O

Har en 428 Kuro. Kikker litt på LED, men føler ikke bildet på skjermene er så naturlig som med Plasma. Er det noen oppgraderings-tv'r på markedet i dag som er bedre enn Kuro? Kan ikke ha større enn 46". Fornøyd med min 428, eneste ulempen er summelyden i den. Som varierer litt med lyst/mørkt...
  7. O

HDTV fra GET

Slår seg av ved standby, etter HD-oppdateringen med kanaler slår dekoder seg av i løpet av natta. Hvordan får jeg den på heletiden?
  8. O

HDTV fra GET

Hei, Sjekket min HD i går etter å ha vært bortreist. Samme har skjedd her med min; 9/10 feb har det blitt tatt opp endel ting. På natten...stort sett fra nrk, ski vm etc. Slettet alle så husker ikke detaljer...men mener jeg så MGP der også. Hvordan går dette ann?
  9. O

HDTV fra GET

Dette lurer jeg også på, med gamle digital boksen valgte man Favorittlisten som ble brukt til å bla opp og ned i kanalene. Lager du liste på MINE Kanaler så må du jo inn der for å velge de! Helt tåpelig.
  10. O

Logitech Harmony One

Dette virket strålende, takk for hjelpen :mrgreen:
  11. O

Logitech Harmony One

Volum Noen som bruker denne på forsterkere/recievere? Har en Denon PMA-1500AE, alt fungerer fint. Men på lydjusteringen så justerer harmony'n for mye om gangen :( Får ikke finjustert lyden så tett som med originale fjernkontrollen. Prøvd å pare den med den originale, uten at det ble noe...
  12. O

Pioneer FH-P80BT

Må være telefonen ja. Spilleren finner tlf, taster inn koden....linkes. Overfører tlfbok, alt funker fint. Setter opp tlf til å godta automatisk tilkobling via bluetooth på Pioneer-spilleren. Men når den skal prøve er den tilkoblet ca.1sekund før den spretter ut igjen.... Eneste måte jeg får...
  13. O

Pioneer FH-P80BT

Har en Samsung i450. Den linkes fint og alt....men den klarer ikke koble seg til automatisk etterpå dessverre. Kun manuelt på en meget tungvin måte.
  14. O

Pioneer FH-P80BT

Jeg har denne :) Kostet 3900KR. Fungerer meget bra, FULL ipod styring med fjernkontrollen. Tlf-systemet er også bra, er du koblet til med bluetooth foregår alt via spilleren om du vil.......ringer du med tlf'n manuelt ringer den via spilleren.....superkjekkt. OBS på at den ikke støtter tlf med...
  15. O

Pioneer TS-A172C

Heisann, Kjøpt et sett TS-A172C for dørene foran, TS-A172C Pioneer Universalhøyttalere - Bilunderholdning Tenkte å koble disse på en pioneer cd/tuner som oppgir max effekt til 4x50w. Men den gir sikker bare 10w reelt.... Hvilke forsterker kunne man brukt på dette? Så for meg en liten...
  16. O

Galvanisk skille....plaseres hvor med GET?

Hei, Tenkte å kjøpe et galvanisk skille for min Pioneer plasma. Har GET Digital....skal det plasseres på antennepluggen inn til dekoderen?
  17. O

Popcorn Hour A-100 er bestilt!!

Hei, Tenkte å kjøpe denne boksen selv. Skal brukes på .iso/.img/.ifo/.mkv/.flac/.mp3.....funker detta greit? Skal bruke intern hd, ikke nettverk. Åssen HD bør jeg kjøpe? Er det noe problem pr.dags dato med overnevnte formater? Subtitle? Funker ikke hdmi?
  18. O

Samsung BDP-UP5000, BD og HD spiller

HD-dvd dør vel aldri. Når kommer denne i salg? Eller 5500 modellen. Ser kun LG sin i salg...men den er uaktuell.
  19. O

Samsung BD-P1400 - hva syns dere?

Heisann, Hvor får man best pris på denne i Norge? Er det noe spesielt man må stille inn, skal brukes på Pioneer 428 skjermen.....vil ha 24p saken. Fordelen med blu-ray 2.0?
  20. O

BD-spilleranbefaling til gjerdesitter

Er denne noe å vente på? Hjemmekino.no - Produktdatabase - Samsung BD-UP5500