Søkeresultater

1. M

Get BoX tråden.

Har hatt den i ca et halvt år (betatester), og må si at den skuffer forferdelig. Svært treg, ligger langt etter i livesendinger (scoringer i fotballkamper kommer på vglive.no før du ser scoringen på skjermen. Lyden er til tider usynkron, og flere av kanalene jeg abonnerer på mangler. Synes alt...
  2. M

Plassering av ATMOS høyttalere

Hei, nettopp kjøpt disse, og har lagt de oppe på fronthøytaler for å reflektere i taket. Funker bra hos meg:)
  3. M

Kinostoler uten kompromiss

Enig, denne var i microfiber. Virket omtrent som semsket matt skinn. Veldig behagelig.
  4. M

Kinostoler uten kompromiss

Har bestillt Cinema motorisert 2-seter fra Møbelringen. Prøvesatt i butikk, virker helt strålende for min kropp. Kommer på ca 18K med motor på begge stoler, men fikk de på tilbud (15%)
  5. M

Samsung BD-P1500

Har faktisk aldri oppdatert spilleren. Kjøpte den tidlig 2009. Har aldri hatt problemer med noen filmer, ei heller Avatar i blueray. Kanskje det er oppdateringene som skaper trøbbel?
  6. M

Samsung BD-P1500

Hei! Har fått et problem, men aner ikke om det er filmen eller spilleren som er problemet. På filmen Flammen & Citronen kommer den norske underteksten godt og vel 1 minutt for sent. (Gjelder også andre språk på filmen) Svært irriterende da jeg ikke forstår et døyt av dansken på filmen. Har...
  7. M

Brumming fra Get-dekoder tross galvanisk skille...

Hadde samme problemet, men det forsvant når jeg fjernet tilkoblingen fra radioantenneuttaket til Get til min Denon receiver. Bruker radio svært lite, så det er ikke noe stort savn. Brummingen ble også mindre uten det galvaniske skillet.
  8. M

HDTV fra GET

Har nettopp pusset opp stua, men har etter dette fått problemer med endel av kanalene på min HDPVR. Dette gjelder spesiellt Svensk TV, Dansk TV1, TV2 nyhetskanalen (som er helt borte), samt HD-kanalene - både C+ og TV1000. Disse kanalen hakker forferdelig i bildet. Det ene øyeblikket er det helt...
  9. M

garanti på TV kjøpt på nettet som er "paralell importert"

Så lenge det er over 50% prisdifferranse på f.eks. Samsung LE40A656. Ref. kr. 9750,- på Netshop.no og kr. 14.999,- på expert.no, så synes nå jeg at prisen for den Norske garantien (henteservice etc) er vel høy. Alle bedrifter som selger i Norge er forpliktet til å følge norsk kjøpslov. Ville...
  10. M

Gå ikke glipp av årets supertilbud hos komplett

Fikk mine eksemplarer på fredag, etter å ha bekreftet tilbudet fra Komplett på torsdag kveld - utrolig kjapt. Har tenkt å bruke dem som bakhøytalere (erstatte Dali blue R1000). Det ble straks mer trøkk på film, og atskillig mer fylde ved avspilling av DVD-audio. Synes jeg fikk mye for pengene...