Søkeresultater

1. Shallow_

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Jeg har den, men litt kronglete å sende fra stavanger til oslo for lån. Kan høre med TorJ om han kan rippe den til deg hvis det holder ?
  2. Shallow_

Feil med PM/Conversation

Oki, håper dere finner utav det. Hver gang jeg refresh'er for å se om det er kommet noen svar, så forsvinner en og en post. Men så plutselig så forsvinner ikke flere, men du får ikke sett de 5-6 siste. Så plutselig dagen etter så får man kanskje se alle igjen.
  3. Shallow_

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Blir fort det på meg og i disse corona tider :( Men er jo ikke sånn at jeg ikke har sett de før da heldigvis ;)
  4. Shallow_

Disse har jeg ikke i hende riktig enda, men min kompis i unaiten har sikra med en av hver :D
  5. Shallow_

Da ser det lovende ut for de ordrene jeg har inne, en enslig ankom fra Amazon.com idag. Starwars + Rogue One 4k er sikra, men vet ikke når kompisen min får kommt seg til postkontor..
  6. Shallow_

Feil med PM/Conversation

funker ikke helt enda. får ikke opp alle innleggene i en pm mellom meg og albfro1977 feks.
  7. Shallow_

Hva mener du med 'gikk ikke gjennom' ? Fikk du ikke lagt inn ordren ? Har ikke fått noe info fra Amazon enda jeg jaffal, og har utestående ordre med leveringer hver uke fremover mener jeg.. Edit: Da har jeg testa litt selv, og ihvertfall filmer som er sluppet, eller som snart slippes kan ikke...
  8. Shallow_

Feil med PM/Conversation

Jeg opplever fremdeles mye feil med PM/Conversation tjenesten her på AVForum, er dette noe dere kjenner til ? Meldinger forsvinner når man refresh'er, og er borte lenge. Men så kommer de plutselig tilbake. Noen ganger ser jeg bare min første post, andre ganger ser jeg deler av samtalen men...
  9. Shallow_

Kom bare opp med 'varsle når den blir tilgjengelig' som jeg kunne se. Litt nytt idag, Amazon og DHL/UPS går som normalt enn så lenge, men hører rykter om at Amazon ikke får mer påfyll av varer nå så kan bli en ufrivillig pause snart er jeg redd :( Har heldigvis 'spart' noen filmer til akkurat...
  10. Shallow_

sorry, må ha blanda med en annen film nylig som hadde norsk valg i oppstart. engelsk, fransk og spansks på både blu og 4k. pm hvis du vil ha
  11. Shallow_

leste på cover nå men stod ikkeno om norsk, men mener jeg kunne velge det i oppstarten.. gi meg noen min å sjekke. du må ha norsk tale ?
  12. Shallow_

Vil du låne ? Skal være norsk versjon på us utgaven..
  13. Shallow_

Da kom resten. Alt fra Amazon.com ja.
  14. Shallow_

Heldigvis funker Amazon og postlevering som normalt, 2 idag, resten imorra. Og den ene av disse titlene beskriver vel ganske greit hva alle utenom ett land i verden skulle ønske Corona skulle gjøre ;) Håper alle her inne (med familie) er trygge og friske i denne utfordrende tiden.
  15. Shallow_

Sorry, glemte helt å svare deg. Men minianmeldelsen min var oppe rett etter jeg var ferdig med filmen :D https://avforum.no/forum/index.php?threads/hvilke-filmer-s%C3%A5-du-ig%C3%A5r-kveld-minianmeldelser.151659/post-8193449
  16. Shallow_

Da kom det etpar fra Amazon, og 5 stk fra min venn i usa idag.
  17. Shallow_

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Fy fasan Ben Affleck.. eh Matt Damon.. Historien om Fords GT 40 sportsbil, fortalt med så mye motorlyd at jeg tror subben må på avrusning :D Ford reiser til Italia for å kjøpe et konkurs Ferrari-bo, bare for å bli spytta på av Enzo og brukt for å skru opp prisen mot Fiat som tilslutt...
  18. Shallow_

Nye D-ILA JVC projektorer 2018/2019 (DLA-N5, DLA-N7)

Dette hørtes da unektelig merkelig ut. Hva er sendt på service ? Marantz el jvc ? Siden n5 har funka fint med 2 andre forsterkere/preamper mener jeg.. Har HD1'en hengende i stua hvis du trenger låne i mellomtiden ;)
  19. Shallow_

2 nye kom denne uken onsdag og idag. Mangler etpar av denne ukes nye som fremdeles ligger i handlekurven.
  20. Shallow_

Erstatning for Parasound Halo C1?!?! Tips og råd?

Jeg har 4k Panasonic spiller som eneste 4k enhet, og nesten alle 4k spillere har dual hdmi ut slik at lyd går til yamaha og bilde rett til projector :D Hvis du skal gå for en hdmi splitter løsning så ville jeg nok sett på en HDfury da de er av meget høy kvalitet. Bruker selv en til å strippe...