Søkeresultater

1. Torolan

Antonsens kino - Atmos & målinger

Ikke gi meg dårlig samvittighet nå da ....[emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Torolan

Antonsens kino - Atmos & målinger

Grattis - ser jo meget bra ut denne ja :) Får satse på at den passer fint sammen med Ø'ene da :)
  3. Torolan

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Tipper det går helt fint ja - selv har jeg ikke hatt senter på 5 år el noe tror jeg [emoji2] Hunden har kontroll ja [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Torolan

Retep`s lytterom. Prøver på Atmos igjen.

Disse var jo snertne dem da [emoji106] Hva slags er det? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Torolan

Ja de ser utrolig lekre ut :) Og koster vel deretter er jeg redd for ..?
  6. Torolan

Har du tålmodighet til det da ?[emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Torolan

Hjemmekino i tilbygg: 8 stk Beyma 21" i porta kasser på plass!

Ja her «lekes det ikke butikk» ser jeg ;) Utrolig heftig og forseggjort alt her ja - som vanlig :)
  8. Torolan

Ivaols hjemmekino 2.0

Ja det baller fort på seg dessverre [emoji26] Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Torolan

Ivaols hjemmekino 2.0

Du har et poeng der ja... JBL kommer til å bli solgt av Audiocenteret etterhvert har jeg skjønt , så da er nok det en tryggere vei å gå likevel [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Torolan

Ivaols hjemmekino 2.0

Får denne noen norsk forhandler da tro ?
  11. Torolan

Ivaols hjemmekino 2.0

Ja jeg skjønner at du sikler på disse løsningene i ditt tilfelle. Er som sagt usikker på denne JBl'n enda ang. dette med aktiv deling , men den kan i allefall overføre digitalt. Og kan den rute delefrekvenser også , så gjør den det til halle prisen av de nevnte om ikke annet :)
  12. Torolan

Ivaols hjemmekino 2.0

Ja det blir dyrt , men en god del billigere enn Trinnov da :) Har denne Monoprice saken digital overføring da? Ser JBL har det dem kaller "Dante-koblinger" for digital overføring. Men vet ikke hvordan det evt. er med å sette aktiv deling i prosessoren da....
  13. Torolan

Ivaols hjemmekino 2.0

Ok , skjønner. Blir litt avansert da ja. Lurer på om ikke JBL kommer med litt mer edruelig prisede prosessorer nå på nyåret som muligens kan ha muligheten for digital overføring . Kommer nå i første kvartal sies det...
  14. Torolan

Ivaols hjemmekino 2.0

Heftig oppsett dette. Jeg har heller ikke fått med meg denne tråden , men nå er jeg ikke like hyppig gjest her inne jeg heller dessverre. Så du vurderer å teste en Yamaha 5200 ? Hva bruker du nå - så jeg en Marantz på et bilde her ?
  15. Torolan

Kan ikke se annet enn at det må være et kvalitetsstempel :)
  16. Torolan

Moro eksperimentere litt ja. Så du havner på Ø igjen ja :) Kjøper du nye denne gangen eller ? Hvilken finish blir det ?
  17. Torolan

Hehe , det er jammen helt rett [emoji2][emoji106] Blir spennende dette !! Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. Torolan

Så kjedelig da [emoji26] Disse damene altså...[emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. Torolan

Tester du dem som Helmotz resonatorer ?[emoji848] Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. Torolan

Flere producenter vender blikket mod OLED TV

Det er bra så vi får litt skikkelig konkurranse på Oled etterhvert :)