Søkeresultater

1. Danke

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Jeg har sett to filmer på Netflix som jeg likte godt... Roman Israel Esq med Denzel Washington I en genial rolle, denne minner på et bra sett om the Joker. Samt The Post med Tom Hanks og Meryl Streep
  2. Danke

Retep`s lytterom. Prøver på Atmos igjen.

Er vanskelig å gi fra seg hjemmekino og konserter i flerkanals.. Det jeg alltid slitet med når jeg vurderer stereo pre og hjemmekino. Håper du finner passende Subwoofer, Xtz en er jo konge, men nok vanskelig nå manøvrere, trenger vel sekketralle og papp og stropper selvom man er fler. Hadde...
  3. Danke

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Kom på at det er litt forskjellig her i Sverige og i Norge. Tror vi har Frost2 og dere bla har iHuman som ikke finnes her.. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  4. Danke

Tror jeg mener den finnes til streaming og lasting på SF anytime? Du må ha en Streamer, Eller data, eller smart tv med app butikk.
  5. Danke

Retep`s lytterom. Prøver på Atmos igjen.

Er det vektøkning du sikter til eller kan vi gratulere? ;)
  6. Danke

AV kjøpes Dvd spiller

Ønskes kjøpt Denon DVD 1940 DVD spiller sort som fungerer og har tilbehør. Må sendes i posten.
  7. Danke

Strøm kabler til Marantz stereo forsterker....

Jeg mener bestemt att lyd fra streaming og via router gav grei løft i lydkvalitet. I tillegg forsvant lastetid til tv boksen... Fleksible, de er litt avstivet sikkert pga skjermene, men går fint ann å bøye de..
  8. Danke

Er jo jordet i kontakt da, mulig dette er i skjermingen. Bare gjetter, to pins har jo ikke jord i apparatet. Edit er jordet i skjermingen ja.
  9. Danke

Audioquest selger jo iallefall to uten jord. https://www.hifiklubben.no/kabler/Stromkabler/audioquest-nrg-y2-stromkabel-/ https://www.hifiklubben.no/kabler/Stromkabler/audioquest-nrg-z2-stromkabel-/
  10. Danke

Panasonic UB450 Ny prisvenlig Panasonic UHD Blu-ray med både Dolby Vision & HDR10+

Har du ikke garanti? Send tilbake og få ny. Med unntak av glitchy fjernkontroll så er det nok et mandags produkt du har fått. Hendte med min Sony også, frøs hele tiden og ble returnert... Nye funker bra, men en sjelden gang klikker den også. Typ 4 ganger i året. Sammenlignet med mine gamle...
  11. Danke

Whisky tråden

Bunnahabhain Moine og Black Jack verdi imperial stout. 8.2% lagret på røykwhisky fat. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  12. Danke

Soundgarden slutter med Nordost...

Ikke annet enn at det hadde vært kult å prøvd. Chord har jeg også lyst å prøve...
  13. Danke

Status AVforum V2

Veldig mye spam fra shady dop og medisin selgere nå inne på nettopp denne siden. Greit om det kan rydde opp og fjerne dette da det ser useriøst ut. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  14. Danke

Jeg synes den er bra, ikke for farget eller propaganda. Men en historisk versjon av en hendelse. De som hadde det maraton til basen har gitt ut bok, og det er vel denne samt annet som filmen bygger på. Jeg liker historiske filmer. Og lyden er dødsbra... Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  15. Danke

Du bor vel i Villa du, fare for at naboene tror russerne angriper likevel. :) Rått lydspor på Black Hawk Down. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  16. Danke

Dankes Stuekino

Imorgen har fruen bestemt at vi skal se igjennom Vin Diesel Riddic filmene. Og vi har alle filmene og det blir kult gjensyn...
  17. Danke

Dankes Stuekino

Fytti grisen for en konsert lyd og bilde!!
  18. Danke

Dankes Stuekino

Da er det tid for bluray konsert. Steven Wilson. Grappa og kaffe hører til etter italiensk tapas med hjemmebakt bryte brød og masse olivenolje og vin.
  19. Danke

Den store tråden for Klassisk musikk

Ny Renessanse musikk Kapsperger-Jonas Nordberg SACD Glimrende lyd og fremføring av godt lagret gammel musikk fra historien.