Søkeresultater

1. robertaas

Pioneer vsx-1015 med lyd i bare én kanal om gangen?

Og idag kom all lyd fra høyre forran. :-)
  2. robertaas

Pioneer vsx-1015 med lyd i bare én kanal om gangen?

Har en gammel Pioneer vsx-1015 surroundreceiver som har fungert greit i mange dager. Igår viste displayet plutselig logo for MCACC som jeg ikke bruker se og det var lyd kun i høyre bakkanal. Hadde ikke tid til å gjøre noe med det. Idag var det igjen logo for MCACC, men kun lyd i venstre...
  3. robertaas

Lyd&bilde+hjemmekino, gratisnummer?

Håper dette ikke er noen form for negativt salg hvor noen lure folk sier de ikke kan finne den gamle oppsigelsen fra det andre bladet.
  4. robertaas

Lyd&bilde+hjemmekino, gratisnummer?

Mottok et nummer av Lyd&bilde+hjemmekino i posten selv om jeg ikke har vært abonnent på flere år. Er det noen som vet om dette er et gratisnummer som sendes til gamle abonnenter for å få dem på kroken igjen eller har det blitt rot i abonnementslistene etter sammenslåing av bladene?
  5. robertaas

Sony Crystal LED imponerar

Dette høres ut som om Sony har fått tak i prototypen Samsung viste frem på IFA i 2005. Teknologien slik det beskrives er i alle fall den samme. Prototypen hadde det beste bilde jeg noengang har sett på en tv. Jeg har imidlertid liten tro på at vi får se dette som produkt. Husk at Sony gikk...
  6. robertaas

Sony 2011 LED-TV: HX920, HX820, HX720, NX720, EX720, EX521

Kjipt om HX930 allerede er tilgjengelig da.
  7. robertaas

Den store Apple-tråden

En slektning som kun er innom Norge i helgen har spurt om hjelp for en iPod Nano gen 3 som har sluttet virke. Volumet skrur seg selv ned slik at vedkommende kontinuerlig må skru opp volumet for å kunne høre noe. Har ikke funnet noe under innstillinger som ser relevant ut, maks volum er satt...
  8. robertaas

Dagens "kupp" på www.finn.no !!!

Bah, kun 8 bånds equalizer. Må da minst være 12.
  9. robertaas

Sony uten TV-nyheter på IFA?

Store skjermer med brilleløs 3D bar blitt vist på IFA i alle fall i 5 år nå. Er ikke på IFA i år, men tidligere versjoner har vært fullstendig talentløse og de har ikke vist noen forbedring av billedkvaliteten eller kvalitet på 3D-effekt fra messe til messe. Jeg ville ikke blitt veldig...
  10. robertaas

Prisutvikling på Sony tv'er utover høsten?

Det er naturlig når Sony slutter å utviklepå tv-området. Det blir litt som å kjøpe Saab.
  11. robertaas

De lanserer da mer enn en modellserie i året.
  12. robertaas

Ser at den eneste TV-modellen Sony fremhever i sitt pressekit fra IFA er HX925. Slik jeg kjenner modellene så er det det en variant av HX920 som også har tuner for DVB-S og en modell som allerede ble annonsert i WCES i januar. Pga.den spesielle tuneren skal den ikke være distribuert så mye i...
  13. robertaas

Sonys TV-afdeling står foran omvæltninger

Trodde linken var synlig, men her er den en gang til: Le Figaro - Médias & Publicité : Sony réfléchit à un avenir sans téléviseur Le Figaro er en seriøs avis, ligner mest på Aftenposten i Norge. Tap 8 år på rad kommer de til ved å også ta med innebærende periode hvor Sony ligger ann til...
  14. robertaas

Ingen planer om å stoppe tv-produksjonen etter 8 år med tap, er en uttalelse aksjemarkedet ikke burde like å høre. At de skal forbedre inntjeningen uten å øke markedsandelen, er en uttalelse kundene ikke burde like å høre.
  15. robertaas

Litt humor i hverdagen.

Flere som har vært ute i arbeidslivet ser det ut til.
  16. robertaas

Le Figaro - Médias & Publicité : Sony réfléchit à un avenir sans téléviseur -Sony har allerede solgt 3 fabrikker -TV-divisjonen har gått med tap 8 år på rad -De har nedjustert budsjett for tv-salg for inneværende periode med 19% og de ligger ann til et tap på 1 milliard dollar. -På 5 år er...
  17. robertaas

Philips CEO turns off TV in search of profit

Å differensiere seg med å ha tivoli-lys rundt skjermen var definitivt en feilsatsing.
  18. robertaas

Folk burde i alle fall tenke seg om når de plasserer en moderne TV på soverommet.
  19. robertaas

Integrert kamera i skjermen og internettaksess. Det må jo være et funn for de som ønsker å hacke seg inn overvåke noen. Er det i det minste et panel som kan skyves forran kameraet?