Søkeresultater

1. Trond B

Sony KD-65S9005

Gamblet litt og byttet ut min gamle Pioneer KRP-600M mot denne og har ikke angret enda ihvertfall! ;) Buet 4K-TV med buet skjerm og omgivelseslyd | S9005B | Sony NO Sony KD-65S9005B review | 4K TVs | What Hi-Fi? Andre som har erfaringer ang. bruk og innstillinger her på AVforum? Noen som...
  2. Trond B

Panasonic 2013 flatskjermer

2013 utgavene av Panasonic sine plasma virker veldig lovende. Endelig Kuro svartnivå? "Med det beste sortnivået vi har sett, begraver Panasonic Pioneer-spøkelset for godt. Og heldigvis er det mer å glede seg over." DinSide Panasonics 2013 fladskærms-Tv - overblik - FlatpanelsDK Panasonic...
  3. Trond B

Canal Digital kabel og parabol, lik bildekvalitet?

Vurderer å gå fra parabol til kabel. Er kvaliteten på bildet like bra både på Canal Digital kabel og parabol? Har hørt noen påstå at bildet er bedre over parabol. Ser ut som CD selger samme ADB HD-PVR tuneren til både kabel og parabol. Lurte samtidig på om CD kabel kortet også vil fungere i...
  4. Trond B

Lagskifte på Blu-ray, merkes det på alle spillere?

Merkes lagskifte på alle Blu-ray spillere? Har hatt flere spillere men har aldri merket noe til lagskifte før jeg så på Elton John Red Piano i går. Der var det ganske merkbart. Har ikke sett så mange filmer på Denon DVD-2500BT men jeg har sett filmer med to lag på andre spillere hvor jeg ikke...
  5. Trond B

Hva gir best lyd av Denon Link og HDMI?

Lurte på hva som i teorien gir best lyd av Denon Link og HDMI når du sender SACD og DVD-A digitalt mellom DVD spiller og AV forsterker? Denon Link skal være jitter fri, hva med HDMI? Har testet begge måter. Blir noen små klikk mellom sangene med HDMI, som ikke er hørbare med Denon Link. Synes...
  6. Trond B

Neil Young utgir hele back katalogen på Blu-ray

Håper flere følger i hans spor! :) Neil Young To Release His Music Catalog on Blu-ray - AVRev.com
  7. Trond B

Pioneer Kuro 9. generasjon.

The new 2008 range of KURO plasma TVs exceeds the boundaries of what was thought possible in picture quality performance. The second generation KURO pushes closer to absolute black by further reducing the idling luminance and improving black levels five times over the previous 2007 KURO models...
  8. Trond B

Denon AVC-A1HD

Tenkte vi kunne starte en egen "offisiell" tråd for Denon AVC-A1HD: A/V Surround Amplifier 7-Ch Power Amp - THX Ultra2 certified 150W x 7ch power amplifier - All new circuit layouts that shorten audio and video signal paths for best picture and sound - Discrete Devices for ultimate...
  9. Trond B

Yamaha DSP-Z11 eller Denon AVC-A1HD?

Er veldig i tvil om jeg skal gå for Yamaha DSP-Z11 eller Denon AVC-A1HD. Yamaha Online - Yamaha Elektronik Europa GmbH DENON Deutschland | Informationen und technische Daten | AVC-A1HD Liker egentlig fargen og utseende på Denon best i forhold til resten av utstyret mitt. Denon har også flere...
  10. Trond B

DVD-spillere som kan overføre SACD og DVD-A over HDMI?

Noen som har en oversikt over DVD-spillere som kan overføre multikanals SACD og DVD-A over HDMI?
  11. Trond B

LG PG6000/PG7000, kontrast 30000:1

LG's kommende plasma-serie virker lovende. :) "Hej alla Tack för intresset för denna nya tv. Jag tänkte förse er med lite mer information om dom nya apapraterna så vi slipper spekulationer och spridande av felaktig information. PG6000 (HD) kommer som sagt i början på Mars månad, 50 och 42"...
  12. Trond B

Ambilight

Lurte på om noen har laget sitt eget "ambilight" med f. eks. denne lys-lista fra Ikea eller lignende? IKEA | Belysning | Møbelbelysning | DIODER IKEA | Belysning | Møbelbelysning | DIODER -Avgir ubetydelig varme; kan brukes på trange steder, f.eks. i skap eller bak vegghengt TV. -Du kan...
  13. Trond B

Denon DVD-3800BDCI Blu-ray

Ser ut som Denon har valgt side. Spennende! " As a member of the Blu-ray Disc Association, we brought all of our design and engineering expertise to bear in the creation of these groundbreaking Blu-ray products, setting new performance standards for the format." Denon today held an event to...
  14. Trond B

Canal + Total og HD-mottaker

Har Canal + Total i dag. Ser at Canal + Film HD er med i den pakka. Er det slik at jeg kan kjøpe en HD-mottaker som f. eks. Pace DS-810XE mpeg4 og automatisk få tilgang til kanalen med det kortet jeg har i dag? Har en Force 536 og kort uten pairing nå.
  15. Trond B

Arcam C31, Hegel H200 eller kanskje Bladelius Thor mkII?

Vurderer å oppgradere stereo-delen av anlegget. Har kikket litt på Arcam C31 og Hegel H200 som begge har prosessor-inngang. Vil dette bli en oppgradering på stereo-delen i forhold til Lexicon? Hvem er best av C31 og H200? Hvis jeg velger H200 så har jeg tenkt at effektforster-delen skal drive...
  16. Trond B

Hvordan koble 12V trigger?

Har en Lexicon MC-4 med en 12V trigger med to koblinger, + og -. Effektforsterkeren Copland CVA 535 har den mer vanlige mini-jack koblinga. Hvordan får jeg koblet disse sammen slik at de slår seg av og på samtidig?
  17. Trond B

Sony KDL-40W2000 LCD banker bl.a. siste Pioneer og Panasonic plasma i test!

Sony KDL-40W2000 slår bl.a. Panasonic TH-42PX600 og Pioneer PDP-427XD i en Supertest i november utgaven av What Hi-Fi?. "This Sony is the first LCD set we've seen in wich contrast and black depth are better than a plasma."
  18. Trond B

Ny forforsterker/prosessor Denon eller Arcam?

Vurderer å bytte min Rotel RSP-1068. Har sett litt på Denon AVC-A11XV og Arcam DVP700. Noen som har erfaring med noen av disse? Bedre enn Rotel? Tror at AVC-A11XV vil passe bra til DVD-A1XVA. Ser at AVC-A11XV har fått glimrende omtale over alt. DVP700 har fått mye skryt, men også nærmest blitt...
  19. Trond B

SVS - prishopp?

Har prisene på SVS hos L-Sound gjort ett kraftig prishopp eller er det jeg som har dårlig hukommelse?
  20. Trond B

LYNGDORF AUDIO SDA2175 Effektforsterker

Noen som har erfaringer med denne? Er på jakt etter en god effektforsterker til front.