Søkeresultater

1. SveinS

Luftfuktighet

Er et rom med høy luftfuktighet farlig for høyttalere? Har vått gulv (teppe) i kjellerstua etter uver her vestpå. HT er ikke i direkte kontakt med vann, står på skiferplater så de er langtifra å bli våte. Men luften blir veldig rå her når jeg prøver å tørke opp rommet
  2. SveinS

Bladelius Mimer

Hei er det noen her som har Bladelius Mimer eller har prøvd den noe sted? Den er anmelt her men hadde vert fint med noen personlige erfaringer herifra. Svein
  3. SveinS

CD spiller til å henge på vegg.

Hei En kamerat vil så gjerne ha en CD spiller han kan henge på veggen. Ikke et annlegg men bare CD spiller komponenten med aux ut . Han skal koble den til er eksisterende anlegg. Vet dere om noe sånt finnes å få kjøpt i Norge? Eventuellt uttaskjers. TIA
  4. SveinS

Qello lovlig streaming tjeneste for konsertvideoer

Dette bør alle som ikke har sjekka det ut sjekke ut 8) qello.com Lovlig streaming av konsert video. Fungerer på alt nettbrett, pc, mobi appletv, og noen smart TV. Koster 30 kr pr mnd.
  5. SveinS

Ny DAC

Hei. Er så smått begynnt å tenke ny DAC. (Har DAC Magic). Pris opp til 10 tusen, svart, bredde 43, 4 cm (standard komponent bredde) flre enn 2 optiske innganger, helst med fjernkontroll. Noen som vet om det finnes noe slik DAC?
  6. SveinS

Qello

Er det noen som har testet denne tjenesten? Qello - Unlock the Experience.
  7. SveinS

Konsert videoer

Hei fant denne siden med masse konsert videoer fra Rockpalast. Videos - Rockpalast - Rockpalast - WDR Fernsehen Beth Hart, Gov't Mule. Willy DeVille, Johnny Winter og Edgar Winter er noen av de mest kjente. Happy Hunting
  8. SveinS

Samsung og timeshift /opptak til USB pinne

Hei Jeg har kjøpt meg en Samsung 40" 3D LED-TV UE40D6757 til gutterommet :-) Jeg får til timeshift og opptak til en HDD, men når jeg prøver til en USB pinne får jeg beskjed om at testing av hastighet feilet. USB pinnen jeg prøvde var en Sandisk cruzer blade 8gb. Noen som hva slags USB pinne...
  9. SveinS

Veggfeste

En kamerat ha kjøpt seg en Philips 55" LED TV vekt er oppgitt til 26 kg. Han vil ha et veggfeste slik at han kan dreie TV ut fra og i vinkel fra den veggen det skal henge på. Er det noen som vet hvor en kan få tak i et slikt veggfeste der veggdelen rekker over to stendere? Platene på veggen er...
  10. SveinS

HIFI CD spiller/brenner

Har en kamerat som har en Philips HiFi CD spiller med mulighet for å brenne CD'er som nå er avdød. Han lurer på om det finnes slike i handelen nå? Noen som vet?
  11. SveinS

Olive O6HD Music Server

Denne ser meget interessang ut. Iallefall for øyet. Liker også det at den har HDMI ut for ekstern skjerm så man ser hva man gjør fra gostolen :-) Noen som har erfaring med tidligere streamere fra Olive? OLIVE | SAVE THE SOUND.
  12. SveinS

Hva er din primære musikk kilde ?

Undersøkelse hva er din primære musikk kilde
  13. SveinS

Trenger litt datahjelp hurtigt :-)

Hjelper en venn med å finne data han har sletta fra HD, men jeg har aldri vert borti datafilene til Windows mail før, har de samme filending som Outlook Express hadde altå *.dbx eller har de en annen? Jeg bruker ikke Windows MAil så jeg kan ikke sjekke på mon maskin
  14. SveinS

Et kjapt spørmål...

Hei Blir LCD (LED) TV'er påvirket av magneter i høyttalere plassert tett intil sidene slik som gamle CRT TV ble? Vurderer å kjøpe Pioneer BCS-FS500 til TV'n i stua. LINK Takker på forhånd for svar :)
  15. SveinS

Gefen Digital til Analog audio converter

Hei jeg har et litt merkelig problem, har kjøpt inn noen slike bokser: Fordi jeg har noen kunder som har kjøpt Samsung LED TV i 6 serien av meg, som vil koble lyden fra dem til et Stereo anlegg uten digital inn, eller til noen billige PC HT. Det som skjer er at når jeg kobler dem til optisk...
  16. SveinS

Codec Pack til Win7

Noen som vet hvor jeg finner den beste og tryggeste video codecs pakken til Win 7? Får ikke lyd ved avspilling av mpeg2 filer Vil ikke laste ned noe som inneholder virus og dritt :-D
  17. SveinS

Codec Pack til Win7

Slettet
  18. SveinS

Windows Vista Mediasenter

Hvordan får man slettet mapper i Windows Vista Mediasenter? Jeg har valgt kjør installasjon på nytt og valgt kun de mapper jeg vil overvåke, men allikavel viser de som var der før. Jeg har prøvd å stoppe overvåking av mappene jeg vil ha bort, men de er der fremdeles når jeg går tilbake til...
  19. SveinS

Abrahamsen

Abrahamsen sin V serie kommer tilbake på Elkjøp i høst. V6.0 D/A Konverter blir ogå å få hos Elkjøp, og en nyhet fra Abrahamsen, Abrahamsen Høyttalere og hvis jeg ikke misforstod himself også Flowline kablene.
  20. SveinS

Musikk Quiz Les regler i post 1

Hei leste en slik tråd på et annet forum og tenkte det kunne vere morsomt å ha en slik her også. For at det ikke skal bli mye rot, venter vi med neste quiz til den foran er løst. Premien til den som løser en oppgave blir å få lage neste..... OK Quiz 1 starter med en lett en 8) Stikkord...