Søkeresultater

1. polkalizer

Boxee Box

Endelig en mediaspiller som duger. Denne skal i hus!
  2. polkalizer

Hvilke mediaspillere er kompatibel med XBMC?

Mener at apple tv skal kunne kjøre xbmc. Vet ikke om den nye versjonen er kompatibel, om den er det skal den ihvertfall handles inn.
  3. polkalizer

Kjøpe PE7700?

Det var akkurat den tilbakemeldingen jeg håpet på, da blir det nok 7700. Takker :mrgreen:
  4. polkalizer

Kjøpe PE7700?

Prøvde å få litt respons i prisjakten, men der var det ikke mye liv. her. Er det fortsatt et stort problem at pærene ryker lenge før tiden med denne projektoren, eller har man fått til en fix? Vurdere å kjøpe istedenfor hd70/w500, men historien skremmer. Regner med at NDx2 filter er påkrevd i...
  5. polkalizer

TIPS: Ukens tilbud på Netshop. BenQ PE7700 til 5.995,-

tja... spiser denne fortsatt pærer til frokost, eller har man fått til en fix?
  6. polkalizer

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Jeg så også Hot Fuzz :-D Ganske så festlig til tider.
  7. polkalizer

BenQ W500

Noen som vet hvordan denne er med tanke på konvergens og vertical banding? Disse problemene med lcd er vel hovedgrunnen til at jeg ikke har våget å bestille projektoren ennå.
  8. polkalizer

hvilken bør jeg kjøpe: benq w500 eller optoma hd70?

:-D Dette er visst en strengt bevoktet hemmelighet. Er også rimelig nysgjerrig på hvilken som gir best billedkvalitet.
  9. polkalizer

Feil (komiske) oversettelser fra engelsk til norsk

Synes den er bra jeg, hva mener du det burde vært da?
  10. polkalizer

BenQ W500

Spennende. Regner med at jeg kommer til å kjøpe en i løpet av de nærmeste ukene, men venter på de første anmeldelsene før jeg tar en endelig avgjørelse.
  11. polkalizer

Kino VS HD

Er vel 35mm det er snakk om tenker jeg? Hvor skarp / bra kopien er kommer ann på fremstillingsprosessen. Kjøres det ut store kvanta over kort tid blir bildet på rullene mindre skarpt enn om man kjører lavere produksjonsratio. I tillegg slites jo rullen, så den er best på første visning. Men i...
  12. polkalizer

Matthew Barney - no restraint Dokumentar om kunstneren matthew barney og litt om prosessen rundt/bak filmen drawing restraint 9. Helt ok som introduksjon om man er nysgjerrig på fyren. Blir litt hverken eller... prøver å være både biografi og making of, men går ikke i dybden på noen av punktene.
  13. polkalizer

BenQ W500

Fortsatt ingen som har førstehåndserfaringer med denne?
  14. polkalizer

Wii, PS3, 360 - Hvilken konsoll har du kjøpt eller skal du kjøpe?

Har 360. Liker Wii-konseptet, men foreløpig synes jeg den mangler gode spill, og kontrollen virket rimelig tilfeldig og unøyaktig på de spillene jeg har prøvd. Kommer nok muligens til å kjøpe den etterhvert om spillene blir bedre. PS3 har foreløpig ikke så mye å by på utover høy pris, så den...
  15. polkalizer

Transformers tråden!

Hehe. Nå har jeg jaggu fått litt lyst å se denne jeg også :oops:
  16. polkalizer

Valgets kval

Hmmm. Jeg ender nok opp med å vente med å oppgradere, med mindre noen kan si noe fornuftig om absolutt sortnivå på w500. Det bør være vesentlig bedre enn på x1 om jeg i det hele tatt vil vurdere å kjøpe den. Anyone?
  17. polkalizer

Synes også den er langt bedre enn man har lov å forvente av en slik film.
  18. polkalizer

10 beste lydopplevelse-filmer

U-571 har enormt bra lyd, men filmen er ikke noe særlig å skryte av. House of flying daggers er obligatorisk, og MÅ sjekkes ut om du vil kose deg med anlegget. Om jeg ikke husker feil imponerte også Hero på lydsiden, men begynner å bli noen år siden nå.
  19. polkalizer

Valgets kval

hm.. om du sikter til den i denne tråden er den vel en smule kort :-D Så HD70 er ikke noe å samle på? Hadde vel egentlig bestemt meg for w500 nå uansett, om skaleringen fungerer så bra som det hevdes i diverse forum blir jeg glad! Eneste problemet med den er kort kastelengde i kombinasjon med...