Søkeresultater

1. Supertramp

sony uhp-h1

Knallpris på Komplett i dag. Litt over 2000 for denne kombispiller DVD/Bd/SACD/DVD-AUDIO er svært god pris. https://www.komplett.no/product/875650/tv-lyd-bilde/dvd-og-blu-ray/dvdblu-ray-spillere/sony-uhp-h1-blu-ray-spiller Sent fra min E5823 via Tapatalk
  2. Supertramp

Viasat - dekodere med "bare" 1080i

Hei! Se vedlagte chat med Viasat. Stemmer dette? Evt hvis ikke, finnes det en oversikt over hvilke HD kanaler som sender i 1080p?
  3. Supertramp

ARC på Yamaha receiver

Noen som har tips til korrekt innstilling for ARC (audio return channel) på en Yamaha RX-V667? Har en ny Samsung smart-tv, men får ingen lyd gjennom receiver når jeg f.eks velger youtube film direkte på tv. Har endret innstillingene på receiver, setup, HDMI, ARC = ON og valgte output "audio...
  4. Supertramp

Smart TV med wifi og java/flash?

Vi er på jakt etter en ny TV i et nyoppuset rom, men har visse krav da rommet ikke har CD boks eller mulighet for nettverkskabel fra router - wifi, dvs ingen kabler bortsett fra strøm - browser, dvs at den kan brukes til å lese nettaviser, FB, AVF osv - skal kunne vise NRK tv kanaler på web...
  5. Supertramp

Morten Mølster - R.I.P.

Dette var veldig, veldig trist. September When-gitarist er død - Aftenposten Del gjerne dine beste Morten Mølster - minner her i tråden. Mine tanker går til hans familie og venner.
  6. Supertramp

Roger Waters The Wall Telenor Arena 2013 – 14. og 15. august

Da er han tilbake! Roger Waters Konsertbilletter Billettsalget starter 15.november kl 10:00 (forhåndssalg)
  7. Supertramp

Eurosong 2012 - det er jo musikk (på en måte)

Vi kan ikke la dette evenementet gå upåaktet hen. (Dette er ikke en tråd for å slakte hele greia. De som på død og liv bare vil uttrykke sin misnøye til musikken og showet, kan sikkert joine en eller annen hatgruppe på tryneboka.) Årets show går av stabelen lørdag denne uka i Baku -...
  8. Supertramp

Viasat HD boks 5140 lyd (tidl.CD signal problemer tråd)

Starter da ny tråd om emnet: kort fortalt - Viasat skål/hode/tuner fungerte alldeles utmerket i flere år i sekundærboligen. Men vi byttet til CD i primærboligen i 2010-11 og byttet til CD i sekundærboligen (flere rom hvor 4.rom da er sekundærboligen med egen skål) Har prøvd det meste - her er...
  9. Supertramp

Tragisk bildemanipulering

Tragisk: Aftenposten Mobil: Naturfotograf innrømmer juks "Naturfotograf innrømmer juks Den kjente norske naturfotografen Terje Hellesø (47) innrømmer at han har redigert inn dyr i fotografiene sine." Foto.no - Nyheter - Terje Hellesø - den tenkende naturfotografen Fant ikke noe bedre egnet...
  10. Supertramp

Deacy amp - hva nå enn det er...

Hei Noen som vet om denne gitarforsterkeren m/høyttaler kan brukes som aktiv høyttaler (eller passiv) i et "hifi" oppsett? Queen Deacy Amp. Buy Queen Deacy Amp at the official Queen online shop Den har såpass retro look at den er interessant for meg :) Og historikken bak og hvem som står...
  11. Supertramp

Her er ditt liv....(La Casa Supertramp)...

La Casa Supertramp Da er tiden inne for å lage en slags presentasjon av film- og musikkrommene til tilårskomne "Supertramp". Vi starter med det nye "fars gutterom - semi vintage inspirert av 70-og tallet" Huset vi bor i ble overtatt i november i fjor og det har siden gått slag i slag med...
  12. Supertramp

Priser og forhandlere - Oppo BDP-93/BDP-95 Networking Universal Blu-ray Player

Fikk svar av Oppo på spørsmål om de kommer til å selge denne nye 3D spilleren selv - for kunder utenfor USA... "The player is being designed for North America. It may be possible that our European retailers will carry the player, just like they did with the BDP-83."
  13. Supertramp

Fastpris på strøm?

Jeg har den siste tiden vurdert å endre fra innkjøpspris til fastpris på strøm. Med gårsdagens medieoppslag om frykt for en ny vinter med enda høyere strømpriser, valgte jeg fastpris med 3 års binding. I dag får jeg litt kalde føtter og satte meg ned og laget et totalregnestykke. Tok da...