Søkeresultater

1. Sgt.Stav

Denon 3806 vs 2807

Hvilken burde jeg velge, tipper mot 2807 men er det noen som kan mye om slikt? Spinner liksom rundt i hodet og klarer ikke velge. (2807 har mer enn nok krefter for meg) Har projektor og denon 1920 dvd spiller (PD action model one mkII) Penger teller ikke så mye men litt. Har ikke 3806 farudja...
  2. Sgt.Stav

Action MkII og Xbox360 hd bildet klikker!

Etter litt spilling klikker bildet (720p og 1080i) Det får samma feilen, det kommer masse striper i bildet og farger over alt. bildet blir helt mongo. (helt ødelagt) Noen som har vært borti samma problem?? Bildet er 100% bra en stund før dette skjer. Edit: skal teste med vanlig tv kvalitet...
  3. Sgt.Stav

Billig Adeo Grayvision

Ser nettdata har tilbud på adeograyvision fra 2390 for 71" 2590 for 91" osv..... http://www.nettdata.no/catalog/index.php?cPath=173_100_108 Skal kjøpe 91" jeg iafall makan til deilig pris for adeo :)
  4. Sgt.Stav

Problem X1?

i går begynte min x1 og variere lysutbytte hele tiden! (dvs skjermen blir mørkere og lysere ca 2 ganger i minuttet) Plutselig kan dette være borte i timer, for så og komme tilbake! noen som har hatt samma problem? :?:
  5. Sgt.Stav

nytt byggeprosjekt?

vurderer sterkt og bytte til bakprojeksjon, da kommer det opp et lite prob da jeg har en liten leilighet. lerretet skal stå i veggen mellom stue og soverom,(lettvegg) mulig og få tatt ut denne vegg biten på en "pen" måte slik at den kan settes inn igjen ved salg av leilighet?? sikkert ikke alle...
  6. Sgt.Stav

haha fin pris!!

solgte min "nye" gamle sony spiller når jeg vraka opelen i vinter, i farta glemte jeg klippe av kablene med "sukkerbit" som gikk inn i spillern bak. hele spillern får du får 1200 spenn og tror du ikke de skal ha rundt 1000 kroner for den plast dingsen på 2 cm for og koble inn i spillern...
  7. Sgt.Stav

STØY i vifta på X1!

har fått en meget irriterende høyfrkvent lyd i vifta mi på X1!! lurte på om det er noen flere som plages med det? lyden er meget irriterende og er konstant.. rundt 45 db tenker jeg(tatt fritt ut fra mine ører)
  8. Sgt.Stav

x1 spørsmål (komponent via d-sub?)

tar ikke x1 komponent via 15 pins vga d-sub ingangen??? eller måman bruke den jalla svideo koblinga??
  9. Sgt.Stav

X1 til 14.995

tenkte jeg skulle informere om mega pris hos: www.pcutstyr.no x1 til 15 tusen er jo et meget bra kjøp!! nb står begrenset antall der.
  10. Sgt.Stav

forslag!!

kan du ikke legge in en funksjon for og legge in bilder rett fra pc!! så man slipper og legge bilder ut på nettet?? (lurer :?: )
  11. Sgt.Stav

stavs kino!

infocus x1 dlp pj denon 3801 reciever xbox (foreløpig dvd) ps2 force d-master 1133s parabol htpc med radeon 9700 pro cw dc-10 front høytalere jamo center og surr. :lol:
  12. Sgt.Stav

butikker som selger z1??

finner den ingen plasser jeg... help! (norske)
  13. Sgt.Stav

X1!!

pokker oxo nå har komplett økt prisen til 18195 blir nok ikke kjøp der da. da blir nok servicen til presentasjons data og foretrekke. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=32129&t=1032&l=2&AvdID=1&CatID=29&GrpID=1&s=pl
  14. Sgt.Stav

Panasonic Projektor PT-AE100E ????

stemmer det at denne har 5000 timer på pæra og hvordan er denne imot infocus x1????
  15. Sgt.Stav

-Kjempe kupp hos akers mic NÅ!!!

DE selger Yamaha DPX-1 inkl. takfeste (før 103.500,-) for kr 51.750,00 Dette må da være svine billig for noen her med litt cash og bruke!! link: http://www.akersmic.no/trade/productview/85969/