Søkeresultater

1. HK_Xclio

Gaming-pc kaféen -->Bygging/bilder/opgradering og prat

Hei, var litt usikker på hvor jeg skulle putte denne tråden, men jeg prøver her. Skal bygge ny pc da min nåværende begynner å ta kveld. Sitter enda med Amd sin 6400+ prosessor med ett alt for lite skjermkort. Tenkte ikke å bygge noe ekstremt, men noe som er greit nokk til å spille med. Har...
  2. HK_Xclio

Little Dot MKII, men hvilken Dac?

Har nå bestilt en Little Dot MKII, men jeg trenger en DAC også. Mangler Analoge utganger på lydkortet i pcen, så da må man ty til Usb eller evt Optisk utgang. Tenkte på en Dac med rør, så om noen vet om noe godt jeg kan bestille over dammen til max 1000-1500kr så må dere bare hyle ut. Eller...
  3. HK_Xclio

Kasse til dobbel 12" Alpine type-r

Hei, har 2 stk Alpine type-R Swr 1223D 12" Vurderer en av disse kassene, men er litt usikker. Hvilken av disse tror dere ville passet best? Eneste forskjellen er volumet på kassen, porttuningen er akkurat den samme på begge. Bassworx 79L Bassworx 54L
  4. HK_Xclio

Yamaha rxv-3800 og 3D spørsmål

Hei. Har en eldre Yamaha reciever som ikke støtter 3D, men får til stadighet opp melding om att 3D signalet er opdaget. Kan jeg kjøre 3D med recieveren i passtrough på hdmi uten å svi noe hdmi kort?
  5. HK_Xclio

Rauna Njord prosjekt.

Fikk ett par Rauna Njord av min nabo som jeg tenkte å pusse opp. Har enda ikke fått hentet di, men får håpe dette går i orden i morgen. Ikke har di vert oppkoblet på 5-10år heller, så om ellementene er sprengte blir ett mysterium inntil videre. Er det noen sjeler her ute som har kunnskap om...
  6. HK_Xclio

Ny 60-65" tv, maks 30k

Hei folkens Nå er det på tide å selge pj'en og gå for tv. har ca 30k å bruke, men trenger innspill og tips fra dere. Plasma/Led Vurderer Panasonic vt30 eller samsung sin toppmodell i Led, tven skal brukes til film og spill, muligens det blir pc tilkoblet med tiden. Hvilken av disse er best...
  7. HK_Xclio

Modem/router.. Trenger noe stabilt

Hei. Etter flyttingen av linja mi til ny boplass har jeg blitt tvunget til å bytte mitt gode gamle modem mot en kombinert sak som bare er søppel. Den er helt utrolig ustabil, den henger seg opp å trådløsen rekker ikke opp i 2nd etg på huset engang. Nextgentel kommer heller ikke inn på modemet...
  8. HK_Xclio

Hva i alle dager er dette? :)

Har funnet noen gamle høyttalere, og lurer på om noen av dere har hørt disse eller vet noe mere om di? Ser ut som ett fint restaureringsprojekt. Disse er støpt i betong! http://i287.photobucket.com/albums/ll127/xclio/Njord2.jpg http://i287.photobucket.com/albums/ll127/xclio/Njord1.jpg
  9. HK_Xclio

Bilstereo med golyd, trenger annbefalninger!

Nå nermer det seg bilkjøp å jeg skal innvistere i anlegg. Trenger tips å råd om hva jeg bør kjøpe. Dette skal spille pent, rått, kontrolert med mye futt om jeg skulle ønske å vrenge opp på maks. Her er noen merker jeg har sett på. Ground Zero Nuclear 12" x2, Plutonium 15(ikke spl versj) JLaudio...
  10. HK_Xclio

Fra NTFS til FAT32

Har en WD Mybook 320gb som jeg ønsker å konvertere fra NTFS til FAT32, hvordan kan jeg på enkleste måte gjøre dette? Har prøvd med Partition Magic 8.0 (trial versj) men det går ikke. Må få tatt backup av PS3'en.
  11. HK_Xclio

Ripping av Cd til Flac

Hei. Bruker idag MediaMonkey til ripping av Cder til Flac, men finnes det programmer som er bedre? Evt hvilke.. Finnes sikkert mange slike tråder, men gidder rett å slett ikke lete akkurat nå. På forhånd, takk =)
  12. HK_Xclio

Xbox som spiser spill

Hei. Min svigerbror har en xbox som spiser opp spilla hans, nå i det siste har den spist 3 spill. Har snakket med Elkjøp, så selve konsolen skal sendes inn. Men di kunne ikke gjøre noe med spillene som har blitt ødelakt, dette måtte vi kontakte microsoft direkte om. Er det noen av dere som har...
  13. HK_Xclio

Skal bygge kasse til subben i bilen. Hjelp!

Har en Rockford Fosgate Punch HX2 RFD2112 som skal puttes inn i en Mazda 626 coupe med GE chassi. Finner veldig lite info om subben, som F.eks kasse størelse og diverse. Noen her som kan hjelpe? Vill helst ha en portet kasse, med flatport for og gjøre byggingen billig. Hører for det meste på...
  14. HK_Xclio

Hvor kan jeg få tak i Blu-ray covere?

Hei folkens, var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, men det ble her. Er det noen av dere der ute som vet hvor jeg kan få tak i billige TOMME blu-ray covers? Hunden min har spist 2stk :@ Heldigvis var filmene inni i orden.
  15. HK_Xclio

Skadesak posten, Lurer på noen få ting. Noen som kanskje kan hjelpe? :)

Hei. Sendte inn en skadesak til posten for godt over 2 uker siden. Di har behandlingstid på 2 uker, men det er ingenting som har skjedd. Fikk beskjed om att den skulle behandles i løpet av forrige uke (som jeg fikk bekreftet på mail av saksbehandler) Hva kan jeg gjøre med dette? Det er jo ikke...
  16. HK_Xclio

Problemer med lyden, noen som kan hjelpe?

Hei. Har en del problemer med lyden her hjemme. Kjører Yamaha RX-V3800 og Parasound NC-2250, Recieveren viser riktig på anntal meter fra HT til SP, men level blir helt feil. Har prøvd å ta rommkorreksjon opptil flere ganger. Problemet ligger på venstre HT det kommer mindre lyd derifra. Mindre...
  17. HK_Xclio

På utkjikk etter hodetelefon forsterker

Er på utkikk etter en hodetelefon forsterker, noen som kan komme med tips? Vurderer også å bygge en selv, men vet ikke helt hvor jeg skal få tak i alle delene osv. Om det blir selvbygg, så vill jeg helst ha en Rør-amp (hybrid) Planen er å få tak i forsterkeren først, å så ta den med for og...
  18. HK_Xclio

HTC HD2, noe rart skjedde :S

Var å kjøpte meg en HTC HD2 på torsdag i forrige uke, har vert kjempe fornøyd helt til idag når noe rart skjedde. Satt å skrev melding tidligere, å satt litt på internet via Wifi. når jeg var ferdig å skulle legge telefonen i den skinnveska som fulgte med kom det plutselig en stygg svilukt...
  19. HK_Xclio

Spyder3HDMI -Autokalibrering-? :O

Satt å leste litt på nettet nå nettop, å kom over noe spennende. Autokalibrering i egen box, uten bruk av noe pc eller lignende. Noen som har hørt om denne?:D Kalibrerer TV-en via HDMI - Audiovisuelt.no
  20. HK_Xclio

Apple Iphone 4G?

Tenkte jeg skulle legge ut en tråd om den nye Apple telefonen som kommer, Har enda ikke funnet ut så veldig mye. Masse rykter rundt om kring. Vet ikke hva som er sant, men jeg venter SPENT på mere info. Jeg vet att jeg er veldig tidlig ute, men det skader vell ikke :D Noen som vet noe?;)...