Søkeresultater

1. tOOmyH

Gramofon eller Sonos... Værtfall ikke Pioneer wi-fi adapteret!

Har prøvd i over 2 uker nå med å få wi-fi adaptert til pioneer lx-78 til å virke normalt og stabilt. Ender med hickups og utkobling heletiden. wi-fi adaptert detter (datt) ut opptil 12 ganger i minuttet eller så henger (hang) det seg, 30 sek til 2 min senere skjer kommandoene jeg ga det...
  2. tOOmyH

Er det mye tulle watt i pioneern kontra naden?

Har anskaffet en Pioneer sc-lx78 (9.2.2) men stusser fælt over watt tallene til pioneer. Ved første enkle spefikasjoner står det 250watt pr kanal dvs med alle 9 kanaler i drift × 250watt = 2250watt Men så står det i den mere avanserte spefikasjonen at det er bare 810watt delt på alle 9 kanalene...
  3. tOOmyH

Pioneer sc-lx78 , få lyd og bilde fra 2 forskjellige kilder?

Har nylig oppgradert stuekinoen, fra en Pioneer sc-lx71 til en Pioneer sc-lx78. Forøvrig bestilt en ny tv å, men det er ikke emnet. Kjærringa ble jo så gla for at Spotify connect fantes på forsterkern så den kom glatt inn i hus. Problemet mitt er jo da litt opplagt igrunn, hvordan i huleste...
  4. tOOmyH

Fun"k" kabel 1040z

Noen som vet hvordan disse: Fun"k" høyttalerkablene er? Brukbarhet i forhold til pris, tverrsnitt ol.. De kommer ferdig ballet med plugs. Tenkte mest på disse: funk kabel 1040z De jeg bruker nå er så utrolig stygge. Van den Hul M.C The Cleartrack. Matte, slibrige og gulgushne kabler som har...
  5. tOOmyH

Høytaler tok kveld, trenger nye.

Vet det finnes 100132 tråder her inne som omhandler akkurat dette, men forskjellige forsterkere vil ha forskjellige typer høytalere.. Så trenger litt råd og tips til innkjøp av nye høytalere siden bassene sluttet å virke på ene front høytaleren. (vil tro det er delefiltret), men skal ikke så mye...
  6. tOOmyH

Trenger hjelp, råd og tips til min forsterker.

Det hele startet en dag for en god stund siden på elkjøp hvor jeg så ei lekker: Pioneer SC-LX 71(dame) jeg sto så lenge å sikla på henne, til slutt kjøpte jeg henne. Etter mange høytalere seinere og justeringer har jeg kommet frem til det at jeg trenger hjelp utandt i fra. (altså dere) Her er...