Søkeresultater

1. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Ja jeg så det. Lurer på om jeg må returnere den med en gang :LOL: Det er ganske stor forskjell på filmlyden på denne kontra SC-LX76 som forsvant ut herfra. Veldig krisp og klar lyd og separasjonen av kanalene er på et annet nivå. Lover godt!
  2. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Hente pakken i morgen ;-)
  3. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Står noe og venter på Stereofil :D
  4. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Plutselig forsvant receiveren til Tromsø :oops::cool:
  5. homecinema

Ny 4K UHD spiller

Må ha ny spiller i kinoen: HiFi Klubben har Sony UBP-X800M2 til 2.990,-, mens Stereofil har Panasonic DP-UB450EG til 2.490,- Er det noen som har testet disse to opp mot hverandre? X800M2 er vel egentlig en konkurrent til UB820EG? Hva med Sony UBPX700? Den er jo noe eldre...
  6. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Nei, har ikke testet veldig mye heller mot andre kabler. Jeg har kablene i Isotek Curvos Evo3 så jeg vil ikke tro det blir stor forskjell på strømkablene. Andre kabler derimot er det forskjell på ja.
  7. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Veldig fornøyd med oppsettet. Både på film og i stereo 👍
  8. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Komponent #2 som har kommet inn i kinoen i det siste er Sonus faber Olympica center. Veldig bra oppgradering fra den lille Venere senteren. Nå er hele frontrekka på samme nivå.
  9. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Veldig få oppdateringer her 😜 Skjerping 🤣 Nye komponenter er Hegel HD30. Den har jeg siklet på i flere år og nå stikker den opp på finn til en mye hyggeligere pris enn 39'
  10. homecinema

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Jøss. Er det liv i deg også fortsatt? 😜 Hyggelig å se at det fortsatt skjer litt. Her har det ikke skjedd så mye, men skal legge ut en liten oppdatering nå 👍
  11. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Ny bildesjef på plass i taket :-) Det ble JVC x500 og den fikk en proff runde med kalibrering i går kveld så da er den optimal!
  12. homecinema

Aktos hjemmekino

Nice :) Det er vel egentlig på tide å invitere meg selv til et møte i kinoen din igjen nå ( og vice versa :eek: )... long time no see :(
  13. homecinema

grandiS -Nytt hus - Dedikert rom - Straks bygging av 2 suber og senter!

Med fare for at hukommelsen ikke er god nok... så mener jeg at jeg brukte et y-ledd og kjørte kabel både fra H200 og fra receiveren inn på sub'ene og derfor fikk med sub'ene både på musikk og film uten å måtte koble fram og tilbake...
  14. homecinema

grandiS -Nytt hus - Dedikert rom - Straks bygging av 2 suber og senter!

Du KAN få med sub'ene også med bare Hegel'n i bruk. Den har utganger som kan kjøres direkte til sub'ene. Gjorde det selv lenge før jeg byttet ut en del utstyr i fjor :-)
  15. homecinema

Ny receiver på vei inn.

En liten ny kabel er kjøpt inn... AudioQuest NRG-X3. Strømkabel som skal brukes på preamp'en :-)
  16. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Stille her, men Audioquest Mackenzie XLR er kjøpt inn. Kobler sammen preamp med monoblokkene :-)
  17. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Og da gikk det som det måtte... Avtale om kjøp av preamp er gjort. Da er det mbl i Noble-serien i både pre og poweramp ;)
  18. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Sparket nytt liv i Elipsa'ene ja :mrgreen:
  19. homecinema

Ny receiver på vei inn.

Takker :D Har èn PB12-Plus og 2 stk PC25-31 bak i kinoen.