Søkeresultater

1. Brusveen

Adjø SR5007 what next?!?

God ettermiddag :) Har vært litt inaktiv her i det siste. (dog flittig leser) Har en marantz SR 5007 som begynner og dra på årene, Så den vill bli bytta ut iløpet av nærmeste framtid. Kjører i dag følgende oppsett: Forsterkeren koblet sammen med r300 som brukes til både film og musikk musikken...
  2. Brusveen

vurderer salg av mine kef r300

hei, folkens Har ikkje vært inne her på en god stund 😢 som tråd tittelen seier så vurderer eg og selge mine kef r300 da dem står og blir lite brukt, blir bare brukt til vanlig tv titting da jeg har rør forsterker og headset til musikk. har søkt litt for og prøve og finne noe prisgrunnlag men...
  3. Brusveen

Denne låta virka da veldig autotjunet

Var litt usikker på kor eg skulle legge posten så blei her : i9 Er alltid på utkikk etter ny musikk og artister og kom tilfeldigvis over en artist via twitter, (Cindy Kvinlaug) hørte noen sanger men falt ikkje 100 prosent i smak. Men når eg hørte gjennom albumet på spotify så syns eg da...
  4. Brusveen

Auralex gramma eller Subdude HD

AVshop.no / Auralex SubDude HD eller AVshop.no / Auralex GRAMMA/Subdude Attenuator Noen som har prøvd noen av disse og vill gi meg eit tips på hvem en burde velge? Ønsker i hovedsak og forhindre vibrasjon oppover i etasjen og irritere naboene mindre :) Slik eg ser det så er prisen forskjell...
  5. Brusveen

Berre meg eller dårlig lyd?

God aften :) Skulle egentlig på denne konserten i går men var på konsert på søndag så skippa denne fant dette klippet fra bt fra konserten (greit det filma meg kamera og streama.) men dette høres jo rett og slett surt og dårligt ut eller er det berre meg som er i dårligt lyttehumør i dag...
  6. Brusveen

Opera og epost

hei, Rekner med dette kanskje er rette plassen. Bruker i dag opera sin nettleser siste versjon, og den innebygde epost klienten der, har planer om og reinstallere pcen og innstallere windows 8 og trenger dermed og få kopiere alle eposten ut. har prøvd og søke på nette men ingen løsning fant...
  7. Brusveen

lg 47LM860V Input og my apps åpner ikkje.

Hei godtffolk :) Har støtt på eit ganske stort problem i mine øyner :P Skrudde på tven nå i kveld for og se på tv, skulle etter ei lita stund skru over på hdmi kabelen trykket input på fjernkontrollen og det står laster inn nede i hjørnet. eg venta og venta og venta ingenting skjer! Den står...
  8. Brusveen

Lg 47LM860W Noen som har testet denne?

Hei, har akkuratt vært på elkjøp og sett på denne tven: LG 47 3D LED Smart-TV 47LM860W - Elkjøp får den til nettpris 14990. Har søkt både her inne og på nettet men klarte ikkje og finne så mye skandinaviske tester info om denne tven er det noen som har testet denne eventuelt brukererfaringer...
  9. Brusveen

Tips angående Knust kjerm Nokia 808..

Aften, Var litt uheldig på fylla her om dagen og presterte og knuse skjermen på min nokia 808 pureview :evil: Denne er laget med glass skjerm slik at skjermen i seg sjølv fungerer, men den er som sagt sprukket. Lurte på om det var noen her innne som har erfaring med hvor eventuelt hvor...
  10. Brusveen

Vill vi noen sinne gå tom for ny musikk?

Dette var faktisk litt inntressant sjåarstoff: DAcjV60RnRw&
  11. Brusveen

Høytallere Ohm og frosterker

Hei, Har noen spørsmål angåande detta, da ein kompis gjorde meg oppmerksam på dette, har lest litt rundt blant anna her: http://avforum.no/forum/hoyttalere/10694-impedans-4-ohm-vs-8-ohm.html Mine gamle pioneer høytalere som er 6 ohms er nå nesten solgt, til ein kompis av meg, han har ein eldre...
  12. Brusveen

Nashville ny serie fra ABC

Ny serie frå ABC som handler om en eldrende Country stjerne Rayna James som sliter med karrieren og en nyopdaga stjenre Juliette Barnes (spelt av hayden Panettiere, Heroes), som prøver og ta Raynas plass som nr.1 stjerne. Serien har fantastisk soundtrack log mykje bra musikk skrevet av blant...
  13. Brusveen

Partiene vill øke tollgrensen..

Disse partiene vil øke 200-kronersgrensen - DinSide Dette er jo supert nyheter :-) Blir spanande og sjå om dette blir noko av :)
  14. Brusveen

Led Zeppelin Celebration day..

VbusDxLekPQ Og kvifor bur eg fremdels i norge?!? :evil: Var det noen som sa sverigetur? :P blu-rayen skal ivertfall kjøpast!! Håper det er bra kvalitet i forhold til mye av det "remasterd" dritte dem har severt oss i det siste 8)
  15. Brusveen

Slettet.

Slettet da de allerede eksisterte :)
  16. Brusveen

By\artist bilder vegg kjøpe hvor? billig?!?!

Noen som veit om gode plasser ein kan bestille bilder, til ein ikkje alt for dyr peng?! tenker da på slike by bilder og musikkbilder noko alla i den duren her: Litt vanskelig og forklare men slikt bilde som henger til Høyre?!? :P edit: ikkje venstre men høgre :P Kommet fram til at det heiter...
  17. Brusveen

Castle Tv-serie Offisiel tråd.

Dette gjekk fra spørsmålstråd til offisiel castle tråd om mod føler den er feilplassert nå så gjerne flytt den til rett sted :) Her kan alt som omhandler Castle Tv serien diskuteres! Sesong 5 starter: RETURNING SEPTEMBER 24, 2012
  18. Brusveen

Hegel H1SE død høgre høytaleringang

Det her er totalt krise!!:-? Skulle i dag skru på stereoanlegget for og høyre på musikk mens ein ryddet hus, merket med ein gang at noe forferdelig var galt kom bare lyd ut fra venstre høytaler. Første tanke var brud på ledning , så prøvde litt fram og tilbake skifta ledning mellom høyre og...
  19. Brusveen

Marantz UD 5005 VS UD 7006

Aften, Skal bytte ut min HTPC blu-ray med en dedikert blu-ray spiller, har hatt alt for mye trøbbel med blu-rayen på htpcen. Såg lenge på Cambridge 761BD og Marantz 7006, Har slått i fra meg Cambridge og kommer til og gå for marantz har fått tilbud om en demo 5005 til 3 lapper. Spørsmålet mitt...
  20. Brusveen

Ergoclass 32, asus HK, ingen bilde gjennom hdmi.

Aften, Har ein Antec fusion HTPC som i eit halv år nå har stått koblet til en LG tv gjennom på eit Asus HK. denne lg har nå denne HTPCen koblet til ein Tandberg Ergoclass 32. Kjøpt ny 2009 Nå kommer problemet for når eg kobler pcen gjennom HDMI på tven så får eg ingen signal, samme hdmi...