Søkeresultater

1. X

Ny pc for Altibox og Netflix i 4K HDR

Hei, Jeg har ikke gjort annet enn å sette alt på høyest tilgjengelig oppløsning i hver enkelt app, Altibox har 1080P, 3GB pr time, NRK viser 1GB pr 40 min. Amazon Prime og Netflix er jo grei, Netflix har jeg satt på max som er 7GB pr time, Amazon prime viser ikke 4k UHD innhold hvis...
  2. X

Det ble en Nvidia Shield i tillegg til ny PC, Shield gir et strålende bilde på streaming, den gjør også en god jobb med å oppskalere de kanalene som ikke er 4K, Prime Video som har endel innhold i 4K UHD gir nydelig bilde. Så sender jeg bildet fra ny pc via Nvidia gamestream til Shield. PC til...
  3. X

Hei, Har idag en minipc som er fra 2015 med Windows 10 koblet til TV, den har Intel HD 530 grafikk som ikke klarer å gi ut 4096*2160 60hz HDR på hdmi, bruker en overgang fra displayport 1.2 til HDMI, TV jeg har er en 55" Samsung 4k HDR. For å få best mulig bilde som må jeg bruke Samsung...
  4. X

Denon Avr-X4000 Bi amping i 5.1 mode og 2.0 mode?

Det var godt å høre, takk for svar.
  5. X

Denon Avr-X4000 Bi amping i 5.1 mode og 2.0 mode?

Hei, Har kjøpt meg en Denon Avr X4000 som er på vei i posten. Har foreløpig 1 sett med Kef Q700b som jeg skal ha foran så har jeg litt diverse andre høyttalere som skal skiftes ut litt etterhvert. Men det jeg lurer på er følgende: Denon recieveren er jo en 7 kanaler og i manualen står det at...