Søkeresultater

1. T

Cary Cinema 2

Takk for svar. No endte det med at eg kjøpte en Sherbourn PA 7-150 istaden. Håpa den funka bra på klipsch oppsett. Noken som har erfaring med den?
  2. T

Cary Cinema 2

Har Yamaha receiver som pre amp.
  3. T

Cary Cinema 2

Lurer på om noken har erfaring med cary cinema effekt forsterkere? Ka lydsignatur har dei? Har klipsch rf-63 og lurer på å kjøpe en cary cinema 2 effektforsterker. På forhånd takk for svar.
  4. T

Benq w5000 vs w7500

Det er nesten litt sjukt egentlig:O Blir vel til at eg venta lenger, då 1080p funka greitt nok enda. Og nedskalering frå 4k bluray spelaren funka greitt nok. Takk for svar:)
  5. T

Benq w5000 vs w7500

Takk for svar:) Virka for at sjølv i 2019 så klarar w5000 seg veldig bra egentlig. Om eg skal vurdere en ny projektor, så lure eg på ka so finnes som er overkommelig i pris, og matcher w5000 og i tilleg har 4k oppløsning?
  6. T

Benq w5000 vs w7500

Ser no at "lygren" i en annen tråd har skrevet at den har elendig sort nivå og mye vifte støy. W5000 har bra sortnivå og lite vifte støy, så då er vel den saken klar likevel🤣🤣😜
  7. T

Benq w5000 vs w7500

Hei:) Lurer rett og slett på om det er noke å hente på å bytte frå w5000 til w7500. Bryr meg ikkje om 3d. Håpa noken kan peike meg i riktig retning. Eg rekna med det ikkje er så mykje å hente, då w5000 er kanonbra. Men lurer litt på w7500.
  8. T

Svs pc13 ultra tatt kvelden:/

Takk for svar! Skal forsøke å bytte den. Sidan det er fleire som har hatt problem med akkurat den komponenten på bash forsterkeren. Sikringen va 3.15A 250v sant?
  9. T

Det er fleire sånne der. Men dei er grønne. Huska du om den va grønn? Huska du om du kunne sjå om den hadde sprekt eller var pulverisert i biter? Alt såg bra ut i min, det eg fant på nettet va en som hadde bytta den, men den va pulverisert så man såg det. Men kan jo hende den er gåen uten at man...
  10. T

Yamaha rxa 1060 problem, trenger hjelp.

Har kun satt fasen i reverse på receiver meny foreløpig. Då satt eg i sweetspot.
  11. T

Takk, fant det ista. Va den option knappen ja Vart mindre bass først fordi det blei utfasing, men endra fasen på subben og det vart veldig bra! Har desibel måler, og har hatt det problemet før og det har fungert å endre fasen før. Men med 2 subber blir d verre. Takk for hjelp.
  12. T

Ja huska eg hadde dei valga i en tidligare yamaha receiver eg hadde. Men har ikkje sett noke til det i 1060:/ Får leite. Man kan jo prøve seg fram med fasen på subben om det skulle bli et problem.
  13. T

Takk! Men skal det ikkje vere mulig å ha høgtalarane med på heile frekvens området i tilleg til subben. Eg er sikker på eg har brukt auto korreksjon og høgtalara sett til large og sub va med likevel. Merkelig:/ Men takk igjen for svar:)
  14. T

Sikringen skal befinne seg i et lite rom rett under der du puttet strømkabelen i subben. Når strømkabelen er ute så må du bruke et skrujern til å skyve ut en liten luke som sikringen sitter i. Mvh Thomas
  15. T

Sikringen skal befinne seg i et lite rom rett under der du puttet strømkabelen i subben. Når strømkabelen er ute så må du bruke et skrujern til å skyve ut en liten luke som sikringen sitter i.
  16. T

Oi så bra då! Kunne du sendt meg bilde av kondensatoren og plassering på kretskortet? Hadde vore knall å fått til! Mvh Thomas
  17. T

Får ikkje lyd frå sub ved stereo/to kanals lytting. Ikkje når eg bruka "2channnels stereo" eller "straight". Om eg skifta til "7channels stereo" får eg opp sub i displayet og lyd frå den og. Ser eg film får eg og sub. Har prøvd alt. På tidligare yamaha receivera som eg har hatt så har det...
  18. T

Har en pc 13 ultra, men forsterkeren går ikke på lenger. Sikringen ryker. Tatt ut forsterkeren men klarer ikke å se noen komponenter som er åpenbart ferdig. Men vil helst ikke begynne å måle og lodde sjøl. Noen som veit om brukbare service verksted som gjør slike jobber i Bergen? Takker på...
  19. T

Offisiell tråd for Yamahas AVENTAGE AV-receivere

Men ser at det du skriver dreier seg om støtte for bilde formater. Så ikkje noke nytt lydmessig egentlig? Det er det som er det viktigaste for meg. Eg syns d er bra nok med min benq dlp projektor og bluray full hd:p ;)
  20. T

Offisiell tråd for Yamahas AVENTAGE AV-receivere

Takk for svar! Oppgraderer heller til neste år engang. Kjem vel en ny i 2018👍