Søkeresultater

1. P

Rip Ken Ishiwata

Legenden er død...
  2. P

Sub til Tannoy Autograp Mini GR stativ høyttallere.

Hei! Når har jeg jo selvfølgelig skrytet av mine nye Tannoy stativ høyttallere, og jeg er fortsatt super fornøyd med lyden. Lyden er myk, og varm. Bassen er ikke så dyp selvfølgelig, men til gjengjeld fyldig. Nydelig mellom bass også. Men man får jo aldri nok bass! 😁😉. Derfor har jeg sett på SVS...
  3. P

Tannoy’s Venner.

Hei, flere hifi folk som bruker Tannoy i sitt hifi setup? Jeg har nettop skiftet til Tannoy Autograp Mini GR stativ høyttallere, og jeg må si at selv om de er små høyttallere er de allikevel puncy, fyldig i bassen. Ellers har de en klassisk engelsk lyd. Laidback i mellomtonen, fyldig bass...
  4. P

Granitt plater under stativer.

Hei! Jeg håper dette er rett avdeling for disse spørsmålene. Jeg lurer på om to granitt plater under ett par stativer fra B-Tech som er cirka 35 cm høyt som jeg har plassert med mine Tannoy Autograp Mini GR på kan hjelpe med vibrasjon fra et laminat gulv. Tenker på 4 Argon dempe føtter under...
  5. P

Stativ som passer Tannoy Autograp Mini GR

Hjelp! Alle Tannoy venner, hvilke stativ er og fortrekke på disse magiske høyttallere. Alison Klaus er i rommet!! Men bruker nå det Jens og co anbefalte hos Sterofil. Trodde 40 cm fra B-Tech skulle gå, men de er ikke helt i øre høyde da. Mangler rundt 20 cm til opp til øre høyde. Og de 40 cm fra...
  6. P

B-Tech stativer

Noen som har erfaring med følgende stativer-B-Tech? Det følger med spikes med som festes i bunn platen på de men lurer på om det er sånne tull spikes med 5 øring av noe slag som settes under spikes fra og beskytte gulvet. Er jo klin umulig og flytte høyttallere da! Vet noen om Soundcare...
  7. P

Gain på Spotify. Hva er det?

Vet det er knapp der du kan trykke på “Audio Normalization” på Spotify Premium så blir lyden lavere, alt avhengig av hva du ønsker. Høy, lav og Max volum. Men det funger ikke gjennom Spotify Connect. Kun gjennom vanlig iPad høyttallere og iPhone. Men fungerer Gain via Spotify Connect? Er det...
  8. P

Beste rippe program til Mac eller Windows. Og best antivirus software.

Hei! Jeg trenger litt hjelp fra Windows og Mac brukere. Hva slags rippe program og antivrus/malware er best til hjemmebruk? Er cirka 8 år siden jeg brukte Windows. Og de siste årene har dett kun gått i iPad og iPhone. Så jeg har blitt vant til Apple sitt grensesnitt, og tror nok jeg heller mere...
  9. P

Alle PINK FLOYD Fans hva er deres favoritt innspilling av DSOTM?

Min er CP35-3017 NON TO (Black Face CD-utgaven). Samme lyd som Black Triangle utgaven med samme matrix nummer. Fantastisk lyd i den... Dybde, holografi og analog lyd, ikke minst! Floyd er jo bra innspilt fra før selvsagt. Og 2011 remasterene på CD er veldig bra de også! Men det er noe spesielt...
  10. P

Hva skjer med Soundgarden

Hei! Tror dere Soungarden vil overleve i lengden. Har hørt så mye frem og tilbake om hvem som har kjøpt store deler av kjeden, tydelig vis Mono AS. Men i store deler av landet er de konk. Det synes jeg er dumt. Jeg synes til tider de hadde bedre kunnskap enn Klubben. Akkurat når jeg begynte og...
  11. P

Rookwool

Hvordan gjør dere det på den rette måten? Og hvor får dere tak i de? Har hørt rykter at bygg butikkene helst vil bestille flere ting når de bestiller ting,og da kan det bli dyrt. Tenker at jeg skal kjøpe noen på Surround,no istedenfor.
  12. P

NAS,hvordan få best flyt til stereo anlegget?

Hei! Jeg er nytt medlem her,så jeg er veldig spent om jeg får noen svar..... Som sagt jeg har en tråd om dette fra før,under der det står «det store nye streaming»,men fikk ikke noen respons der. Har også en tråd her inne fra før av på Generell HTPC,så kanskje dette er den rette forum...
  13. P

Hvordan koble NAS til min Bluesound NODE2i

Hei! Nytt medlem her inne på forumet. Så jeg vet ikke om jeg har opprettet tråden på feil avdeling! Men som sagt trenger tips! Tråden ligger under der det står streaming og slikt. Så dette er kanskje den rette avdelingen. Som sagt mere info der jeg først opprettet en tråd. Vennligst takk.
  14. P

Hvordan koble lettest mulig datautstyr til NODE2i?

Hei! Nytt medlem ikveld,hurra! Men som sagt som tittelen sier jeg vil gjerne rippe mine CD-plater til en NAS,eller USB,deretter koble til min NODE2i,men her spørsmålet,hvordan gjøres det? Jeg har ikke NAS foreløpig,men har kanskje tenkt og kanskje en snart... Har sett på SEAGATE eller WS,uttaler...