Søkeresultater

1. S

Får ikke lyd i bakre høytalere

Jøss, var ikke klar over at de var blitt så billige jeg heller. Da er det jo bare å hamstre. Når det gjelder innstillinger, så må man bare prøve seg frem til man selv er fornøyd. Men jeg tror kalibreringen tar for seg både forsinkelse og lydstyrke? Eller er det kun forsinkelsen?
  2. S

Får ikke lyd i bakre høytalere

Bra at det ordnet seg! Er alltid noe kludder. Hva synes du så langt? Har du fått brukt det i julen? :)
  3. S

Høytalere til hjemmekino

Gratulerer med nytt utstyr! Dette høres veldig bra ut. Ut fra egen erfaring med Klipsch så låter de bare bedre med tiden. Tror 400 timer er i høyeste laget, mine RF-82 løsnet etter 100-150 timer. Og jeg mener da "løsnet" på en god måte. :D Det er egentlig ikke verre enn å sette på en Spotify...
  4. S

Dali Opticon 2, Klipsch RP-600M Premiere II eller Klipsch The Sixes?

Bare en liten oppdatering. Bestilte Klipsch RP-600M Premiere II fra Soundgarden på Black Friday tilbud. Har koblet de til min Onkyo A-5VL forsterker. Låter knallbra. Veldig mye detaljer og luft i lyden kontra mine gamle Klipsch R-15PM. Lydbildet er også bredere og mer spredt enn de gamle...
  5. S

Skjønner! Godt poeng mtp. at komponentene er valgt og satt sammen optimalt for akkurat de høyttalerne.
  6. S

Takk for forslag. A300 ser spennende ut. Når man kjøper aktive høyttalere i denne prisklassen, så betaler man vel en del for selve forsterkerdelen også. Er det bedre å kjøpe passive høyttalere om man har en grei DAC og forsterker allerede?
  7. S

Hei! Jeg er på utkikk etter høyttalere i bokhyllestørrelse. Jeg tilbringer mesteparten av tiden ved PC (hjemmekontor, jobb og fritid), og ønsker å oppgradere lyden. Jeg har et annet anlegg i stua som jeg er fornøyd med. Hodetelefoner er ikke aktuelt. Oppsett nå: Klipsch R-15PM aktive...
  8. S

Busted av dama...

ingenting :-?