Søkeresultater

1. O

Stereo Forsterker : Cambridge 840A vs Lyngdorf TDA2200

Hvis du fortsatt vurderer Cambridge 840A har du uansett veldig, veldig god tid. Da jeg kontaktet Hifi Klubben for et par uker siden sa de A) "helt utsolgt", og B) vi venter ikke inn ny forsendelse før "april/mai" ...
  2. O

Cambridge 840a vs Lyngdorf 2175 ?

Hifi Klubben og Lyngdorf har store problemer med distribusjonen for tida, og Lyngdorf finnes derfor ikke i deres sortiment lenger. Da jeg spurte dem forrige lørdag (Hifi Klubben i Marcus Thranes gt. i Oslo, og onlinebutikken) var svaret alt fra "om 4 uker" til "kanskje mars?" om når Lyngdorf er...
  3. O

tgz vs gz-fil problematikk. Squeezebox Server på Qnap.

Squeezebox Server 7.4 fungerer foreløpig ikke med den Qnap-disken du nevner. Jeg har selv TS-119, og der er 7.3.4 siste versjon som funker. Du må vente til SSOTS (det underliggende programmet som gjør det mulig å kjøre Squeezecenter, som det het før) oppdateres før 7.4 funker. Sjekk på...
  4. O

HDTV fra GET

Samma her - "Filmleie" i hvitt, og ikke operativt. Text-tv funker også endelig ... sweet.
  5. O

HDTV fra GET

Dette er jo interessant: Så vidt jeg kan se har Get nå fjernet alle referanser til Get Filmleie fra nettsidene sine (med unntak av det som er gjemt bort under "Get live"). Ved lansering lå det en reklamebanner på forsiden, og det var også mulig å lese om tilbudet under Digital-TV-kategorien...
  6. O

HDTV fra GET

Som andre allerede har sagt: Get kjører på såkalt "Get-tid". Ikke glem at dette systemet først ble lovet(?) rullet ut i vår, så det er liten grunn til å tro at tidsfristene Get har antydet nå vil bli holdt. Gi Get et par-tre måneder til, så kanskje ...
  7. O

HDTV fra GET

Det kan du trygt si. Fjern-programmeringstjenesten kommer til å bli over et år forsinket hvis de faktisk klarer rulle den ut "sommeren 2009". De påstår VOD skal rulles ut til "300 000" i løpet av fem uker. Jeg er villig til å sette noen kroner på at de kommer til å bli godt forsinket også med...
  8. O

HDTV fra GET

Det sendes visst ut invitasjon til pressekonferanse i disse dager, og der står det i klartekst at VOD-tjenesten lansereres 12. november. Så vet man det.
  9. O

HDTV fra GET

Er dette gratis for alle Gets kunder? Eller må man ha et HD-abonnement?
  10. O

HDTV fra GET

I natt ble tydeligvis HD PVR-boksen oppdatert hos meg, for nå spinner jammen meg harddisken ned når jeg slår den av (eller setter den i standby, som jo er det som egentlig skjer). Fint. Det er dog den eneste forskjellen jeg kunne merke etter litt knotting rundt omkring i menyene.
  11. O

HDTV fra GET

Vil en miste f.eks. opptak en allerede har gjort hvis en utfører denne prosedyren? Eller forhåndsprogrammerte serieopptak?
  12. O

HDTV fra GET

De som vil ha en forklaring på hvorfor Get ikke helt har snøring på teknikk og deadlines og slikt: Sjekk videresendingen av Canal+ Sport på infokanal 150 akkurat nå. Helt vanvittig dårlig bilde. Blåst opp hinsides all fornuft, diagnoale striper ser ut som tennene på en motorsag, og i det hele...
  13. O

HDTV fra GET

Jeg ville ikke holdt pusten. Get har elendige meritter når det kommer til å overholde datoer for levering av tjenester o.l., og jeg har ingen tro på at det skjer noe i august. Skal vi si oktober? Kanskje? ;)
  14. O

HDTV fra GET

Å si "et scart-signal" er bare en annen måte å beskrive helheten med delene. Jeg er naturligvis fullstendig klar over at det skjer ting før det ender opp i ledningen. Jeg blir dog overrasket hvis Kaon, produsenten, har prestert å sette en svakere oppskaleringsenhet i en HD PVR-boks enn...
  15. O

HDTV fra GET

40 tommer. Jeg blir litt overrasket hvis det her påstås at et scart-signal over RGB skal takle spranget opp til 46-tommere og 52-tommere veldig bra, og bedre enn HDMI (selv om det er et SD-signal), men det er mulig vi snakker om forskjellige ting.
  16. O

HDTV fra GET

Vel, jeg er helt uenig. Å bombastisk fastslå at det skal være store forskjeller høres for meg rart ut. For meg framstår bildet over HDMI på HD PVRen hakket bedre (eller ihvertfall ikke dårligere) enn på den gamle, grå boksen. Nu vel. Vi får være enig om å være uenig. ;)
  17. O

HDTV fra GET

Kom igjen da, mann - nå er det tredje gang på ganske kort tid at du poster den samme meldinga. Dette er diskutert tidligere i tråden, og hvis du har PVRen selv er det jo bare å teste ...
  18. O

HDTV fra GET

Etter noen dager med HD PVRen må jeg si meg rimelig fornøyd. Jeg stusser dog veldig på én ting: Hvorfor er det ikke lenger mulig å bla seg gjennom sin egen favorittliste i "vanlig" modus, dvs. utenom guiden?! Dette var jo til og med mulig med den gamle, svintunge og antikvariske...
  19. O

HDTV fra GET

Etter å ha lest det meste av denne tråden var jeg klar for en liten katastrofe da jeg fikk HD PVRen i hus i går (jeg tok likevel sjansen, angreretten på 14 dager tatt i betraktning), men foreløpig er jeg svært positivt overrasket over både bildekvalitet, hastighet på kanalskifte, og støysvakhet...
  20. O

Slingbox og CanalDigital PVR dekoder

Jeg får først beskjed om at IR-databasen oppdateres når jeg prøver dette, så får jeg beskjed om at oppdateringen ikke lot seg gjennomføre. Hvilken versjon av Slingplayer kjører du? Windows? Mac? Har du "PL"-ending eller "RV-ending" på fila?