Søkeresultater

1. ambiance

Norsk hifi Center + Audio Aktøren

Hva synes folket om sammenslåingen av Norsk Hifi Center og Audio Aktøren? Audioaktøren, avd. Norsk Hi-Fi Center A.
  2. ambiance

Jas Audio / Dignity International Ltd.

En raskt voksende interesse skaper større nysgjerrighet. NÅ ER DET NORSK FORHANDLER AV JAS AUDIO: Audioaktøren Er selv eier av Jas Audio produkt, og nå som flere tester av deres produkter dukker opp på nettet, ønsker jeg og lodde stemningen for en vennetråd for det nokså ukjente merket i...
  3. ambiance

Brukertest Jas Audio Plato

Jas Audio er en Hong Kong basert høyttalerprodusent. Deres fokus er High End høyttalere hvor entry level er stativ høyttalere med Morel høyttalerelementer til ca kr 20,000,- og hele veien opp til gulvstående Plato med Accuton (Thiel & Partner) bestykning og LCY dobbel bånddiskant som...
  4. ambiance

Brukeromtale/test: Von Schweikert VR4SR MKII Anniversary

Amerikanske Von Schweikert Audio har eksister i over 30 år med produksjon fra PA system, og gitarforsterkere til hjemmeaudio. Musiker og ingeniør Albert Von Schweikert er fortsatt med i konstruksjon av sine høyttalere og jobber målbevist for å få nøyaktig som mulig musikk gjengivelse...
  5. ambiance

Von Schweikert Audio (VSA)

Von Schweikert er kanskje ikke det høyttalermerket som er mest utbredt i Norge. Men det er en importør for VSA som holder til i Bergen. Renaissance Audio og innhaveren Roald Mikkelsen har desverre ikke noe hjemmeside, så all kontakt må gå via telefon eller mail. Jeg som tråd starter har...
  6. ambiance

Problemer med Xbox 360?

Kjøpte Xbox 360 elite til jentungen til Jul, og som en liten guttunge som jeg er så bruker jeg også den. Jeg kjøpte Need for speed undercover og det skulle vise å ikke være helt problemfritt. Av og til henger konsolen seg, og andre ganger kan informasjon på bildet være borte. Noen som har hatt...
  7. ambiance

Ambiance selger Franck Tchang Tango Red!

Siden 2006 og byggestart har kinoen blitt utviklet til det bedre men med noen skjær i sjøen underveis. Har alltid likt tanken å teste og kjøpe noe som ikke er helt mainstream, og den tanken trenger en del jobb. Ikke alle produkter lar seg teste i eget oppsett, men hos importør eller...