Søkeresultater

1. Per Christian

Kalibrering???

Det er helt korrekt:)
  2. Per Christian

Offisiell tråd for Yamahas AVENTAGE AV-receivere

Jeg får ikke den appen til og virke asså! Utrolig irriterende!!!
  3. Per Christian

Dolby Atmos receiver: hvilken skal man velge?AURO 3D er her. DTS:X kommer!

Liker at det står atmos 7.1.4 på gravity :D
  4. Per Christian

Jeg har hørt på atmos demoene med og uten atmos:) og det er stor forskjell :) tak ht har mye og si synes jeg.
  5. Per Christian

Tror jeg har alt justert riktig! Har du noe tips og komme med? Nå er det kun expendables i atmos da! På demoen jeg har lastet ned så tror jeg ikke dette skjer. Hører hvertfall ikke sånn ut:)
  6. Per Christian

Skal prøve litt mer, men har ikke fått det til og funke enda! MEN når jeg ser på expendables med atmos så virker det som at når det er full action så blir det hele litt dempet? Jeg kan dra på til -0 lett lissom! Men når det kun er prating så blir det alt veldig høyt! Da må jeg ned til -6...
  7. Per Christian

okay jeg skal teste litt div :) så litt på avatar og der synes jeg spectacle gjorde seg veldig godt ! men har som sagt ikke prøvd noe annet! men jeg får ikke appen til og funke! skriver inn ip adresse men skjer nada! mac filter er også skrudd av
  8. Per Christian

Det funka:D det er så gromt!! Men når jeg spiller av atmos, kan man ikke bruke dsp program da? Merker det er mye mer "brystkasse" trykk med dsp enn surr decode!
  9. Per Christian

Haha :o da skal jeg prøve det etterpå!
  10. Per Christian

Jeg lastet ned atmos demonene i lossless fra demoworld som harman sa? Får ikke appen til og funke, så gikk inn og så på hvem receiver den var kompatibel med og 3040 sto ikke på lista hmm
  11. Per Christian

Lastet de ned og kopierte de over på minnepennen men forsterkeren fant ikke noe på den haha! Men den yamaha appen, funker ikke den på 3040?
  12. Per Christian

ah det skal jeg gjøre! er det bare og downloade de og legge de inn på usb?
  13. Per Christian

Er det noen spesiell scene hvor det er effekter i tak ht eller?
  14. Per Christian

Det blir nok expendables med atmos! Har ikke fått de andre filmene enda:) bra trykk i den å!
  15. Per Christian

Takk for hjelp ! Den Er oppdatert nå :D så nå gleder jeg meg til og se atmos i displayet :) mye og sette seg inn i merker jeg! Har ikke hatt yamaha før!
  16. Per Christian

Funka ikke med harddisk og heller ikke med penn haha! Men ser det er zip fil! Må denne pakkes ut?
  17. Per Christian

Funker det med en bærbar harddisk? Som det er noe på fra før av?
  18. Per Christian

Hey hey! Da står 3040 plassert i racken:D for en sansen receiver! Men jeg har bare firmware 1.44 og da jeg prøver og oppdatere så kommer det "unit error" opp i displayet! Jeg prøvde over wifi! Kanskje jeg har for dårlig signal? En annen ting også, da jeg kjørte yapo så får...
  19. Per Christian

Da ble det forandring på planene for meg, denon ble avbestilt pga at det ble lengre bestillings tid! Orker ikke og vente så lenge hehe:) så da blir det yamaha 3040(som jeg egentlig hadde mest lyst på ) tror jeg drar innom avshop på torsdag og kjøper:D