Søkeresultater

1. carradona

Hjemmekino i tilbygg: 8 stk Beyma 21" i porta kasser på plass!

Første dag på jobb etter ferie, da gjorde det seg virkelig med en ny fyldig oppdatering ifra Mr.Hunsbedt. :) Får no tro du har tatt deg tid til litt late dager også. Har du forsterket noe på hengslene på bakdøra i kinoen? Dørene har en viss tendens til og sige litt over tid,bare av egen tyngde...
  2. carradona

Makaløst... Har vert og er fremdeles en fryd og følge bloggen din. Gratulerer med ferdig kino.
  3. carradona

Vu+Solo2 HD OnDemand (BBC og ITV iPlayer ) Black Hole 2.0.1 plugin

Hjertelig takk til digitech , for hjelp til og få vu solo 2 "up and running" 8)
  4. carradona

Sorry digiteht for og besudle tråden din. Neste issue tar jeg et annet sted. Har nå prøvd og legge ulike versjoner av cccam, både pakket/upakket (winrar) Via USB minnepenn . Men får hver gang melding om at : No displayable files On this medium found.:?
  5. carradona

Takker for innspill:) Skal ta en ny runde i kveld og prøve.
  6. carradona

Har prøvd og installere den cccam versjonen via USB inngangen på vu solo 2, Er dette feil måte? Får som sagt ikke til og koble boxen opp mot router, har rotet bort passord innlogging ifra pc til router. Men tenkte og ta et problem om gangen :) Er det sånn at VU må være oppkoblet til Internett...
  7. carradona

Takk for svar, skal prøve det. Har prøvd og flashe både cccam 230 og mgcamd noen ganger igjennom USB, men er usikker på om det har vert riktig versjon. Har heller ikke greidd og koble opp mot Internett heller. Så det er mange lerret igjen og bleke :)
  8. carradona

Hei. Litt OT, men lurte på om du kunne hjelpe meg litt. Har akkurat kjøpt en Vu solo 2 og er helt noob angående desse Linux baserte Boksene. Har installert BH image versjon 2.0.1 , image virker oppe og gå. Men får ikke bilde ifra kanalene på abonnent kortet (canal digital)det vil si at frie...
  9. carradona

Må bare henge meg på de andre her, det er utrolig morosamt og følge med i tråden din. Samtidig er det også litt vemodig, når slike prosjekt nærmer seg slutten. Men du fortjener no virkelig og få begynne og se noen gode filmer i kinoen deres snart. Prosjektet ditt hadde virkelig fortjent og havne...
  10. carradona

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Gratulerer med flott reportasje i Lyd og bilde.:) Selv om jeg visste alt byggteknisk som stod der etter og ha fulgt tråden din ifra byggestart. Bare så synd jeg bor så langt borte, når jeg ser hvor stor gjestfriheten din er i forhold til demo i kinoen din.
  11. carradona

Hjemmekino i kjelleren - Midgard Oberon 4.1 på plass.. UTEN BRUMMING!

Hei. Om du har brukt 68 mm (3") stenderverk, skal de etter boka plates på begge sider ( rent styrkesmessig). Om du får punktet de fast, en plass på midten. Skulle problemet være løst. Og om murveggene dine er tilfylt på utsiden, må det ikke brukes dampsperre. Alltid morro og følge med på nye...
  12. carradona

:) Imponerende, artig og se du er igang igjen i kinoen. Blir som de andre sier, sittende og måpe. Tenker bankvelv når jeg ser den låsen.
  13. carradona

Byggetråd - Mini kino, mye moro! -> Effekt på plass

Hei Alkar. Gratulerer med med ny reciever. Har fulgt tråden din lenge og synest som mange andre, at dere har fått en flott kino med heftig utstyr etterhvert8)
  14. carradona

Julehilsen fra AVforum - 2011

God Jul alle sammen og et Godt nytt AV-år:)
  15. carradona

Byggetråd: Home 2030 Cinema

Ja regner med de aller fleste byggevarehusene forhandler svillelist. Brukes under lydskillevegger på flermannsboliger.
  16. carradona

Kokken & "Klasse P" prosjekt - 5års jubileum

Dette er helt rått, like imponerende hvert år8) Litt vanskligere og unngå tidlig avsløring i år, men minst like spennende.
  17. carradona

Byggetråd: Home 2030 Cinema

Hei. Det finst en svillelist i gummi,som vil ta bort en del av vibrasjonen mellom gulv og vegg.
  18. carradona

Lydbøyler - mindre CC enn 120cm

Hei. Tror ikke at effekten vil være så merkbar om du går ned til 80cm cc. Siden du skal ha 2 lag gips, vil du også få litt tyngde i taket, da vil det ikke være en ulempe at lydbøylene er litt tettere. Beste alternativ er om du har mulighet til og legge opp sekunder- bjelker, da vil du ikke ha...
  19. carradona

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Vannvittig bra...ikke noe overlatt til kritikerne, som forventet. Det begynner vel og dra seg mot ferdig kino nå, hva er det som gjenstår utenom stolene?