Søkeresultater

1. a|ex

a|ex' hjemmekino!

Hehe, jeg skjønner godt hva du mener ;) Da er W200 solgt, men nå har jeg også lagt ut Helicon 400 for salg: http://avforum.no/avmarket-product-details.php?AdId=896
  2. a|ex

a|ex' hjemmekino!

Da var SVS'ene solgt, tok ikke mange timene fra dem ble lagt ut til dem ble henta gitt :)
  3. a|ex

a|ex' hjemmekino!

Jo takk, AV-interessen lever i beste velgående, men jeg er nå i ferd med å avvikle min andre hjemmekino (som aldri fant veien til AVforum) fordi den nå skal bli barnerom :D Selger samtidig stereoanlegget jeg har hatt i stua, og oppgraderer til litt mer high-end hifi som også funker til film :)...
  4. a|ex

a|ex' hjemmekino!

Utstyr til salgs: Dali Helicon, SVS, med mer. Massevis av utstyr skal vekk, så det kommer mer i løpet av de neste dagene! http://avforum.no/avmarket-product-details.php?AdId=886 http://avforum.no/avmarket-product-details.php?AdId=885 http://avforum.no/avmarket-product-details.php?AdId=884
  5. a|ex

Gran Turismo 5 tråden!

Jeg kjører 1080p 60hz på PC-inngang på pioneeren, ingen bildebehandlingsfunksjoner aktive. Men ettersom det er flere som opplever det samme må det jo være spillet - og det er på grensen til skandale synes jeg..
  6. a|ex

Gran Turismo 5 tråden!

Er det flere som opplever problemer med hakking/risting/flimring i grafikken på GT5? Jo mer som foregår på skjermen jo verre er det. Har akkurat begynt å spille GT5, og oppdaget til min store overraskelse dette... Har prøvd å endre oppløsning og diverse andre bildeparametre i PS3 og TV uten...
  7. a|ex

Et komplett stereoanlegg til 25-30 000 kr!

Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt halvparten av budsjettet i subwoofer(e). Har akkurat handlet meg stereoanlegg til stua for 25.000,- bestående av følgende: - NAD Viso Two, DVD-receiver (6000,-) - Audio Pro Image 44, høyttalere (5000,-) - 2x SVS SB12-Plus, subwoofere (14.000,-) SUPERFORNØYD...
  8. a|ex

Pioneer Kuro 9. generasjon.

Får da inderlig ikke håpe at dette såkalte blotching-fenomenet er noe tilsvarende av hva LED-teknologien innebærer, altså at baklyset skrur seg av og på avhengig av hvor lenge det skal være tilnærmet sort på større deler av skjermen, og at Pioneer her opererer med en slags "dynamisk kontrast"...
  9. a|ex

Under EM-sendingene til eurosport HD stod det faktis "full HD 1080p" på skjermen....:roll:
  10. a|ex

Har aldri hørt at døde pixler har vært noe tema med pioneer før. Trodde dette mest var et LCD-fenomen. Har ihvertfall ikke hatt det på min 507XA eller 508XD.
  11. a|ex

a|ex' hjemmekino!

Da er det sendt et par slike fra det glade sørlandet retning Drammen! I utgangspunktet tiltenkt som supplement til nytt anlegg i stua, men faren er stor for at de blir stående i hjemmekinoen hvis jeg får dem til å fungere bra sammen med ultra-tubene. Med nytt hus og nytt hjemmekinorom må det...
  12. a|ex

Et annet, litt artig aspekt ved 8. gen vs. 9. gen, og det faktum at 9. gen er de siste 100% pioneer-produserte flatskjermene, så kan jo 8. gen i mitt hode faktisk være en aldri så liten kuriositet å ta være på, da dette er de siste skjermene med 768p-oppløsning - en oppløsning som er bedre...
  13. a|ex

Naturligvis er det mye snakk om plasmaskjermene, men jeg merket meg en ting om denne kommende LCD-skjermen fra Pioneer: KRL-32V 81 cm (32 inch) 1920x1080p at 100Hz August Og det er jo det oppsiktsvekkende faktum at det er en 32" med 1080p-oppløsning. Det må vel være den første flatskjermen...
  14. a|ex

Grattis! :) Etter en periode med fravær fra AV-forum pga huskjøp (og nye hjemmekinomuligheter) var dette den første tråden jeg leste meg opp på. Går og spekulerer på om jeg ikke skal bytte ut 508XD'en med en slik en. Hvordan er erfaringene så langt mtp på sortnivå kontra 8. gen? Ser du har...
  15. a|ex

Helicon 400 rosewood blir piano gloss black

"Svensken" er meg om mulig enda mer kjær enn noen dansker noensinne kan bli.. :mrgreen:
  16. a|ex

Helicon 400 rosewood blir piano gloss black

WOW...dette er et MUST for alle helicon-fans.. hvordan i huleste skal jeg få råd til dette da :shock: :shock:
  17. a|ex

Offisiell tråd for Pioneers 8. generasjon plasma-TVer

"Barthold understreker at dagens kunngjøring ikke vil berøre den nylanserte G9-serien, som kommer til å erstatte dagens 8. generasjon sommeren 2008. Disse TV-modellene vil være basert på Pioneers egenproduserte paneler. Det er først i 10. generasjon(G10) at panelene hentes fra en annen...
  18. a|ex

Offisiell tråd for Pioneers 8. generasjon plasma-TVer

Dette har jeg vanskelig for å tro før jeg ser det......pioneer har jo akkurat demonstrert G9-paneler og en rekke prototyper på CES blant annet. De er helt suvere på plasmateknologien, og jeg kan ikke se at bare kan kutte produksjonen sånn uten videre!
  19. a|ex

PB13-Ultra - alt om den nye bokssuben fra SVS

Joa, men det skal se noget tiltalende ut i tillegg ;)
  20. a|ex

PB13-Ultra - alt om den nye bokssuben fra SVS

Hehe. Ja, og i dette tilfellet vil jo begge deler med fordel benyttes. Først sender man ut signalet under 80Hz på LFE-utgangen, før man sprer splitter signalet til de to ulike sub-parene. Planen er å kjøre 25Hz-setting på frontparet, og deaktive det innebygde delefilteret, og kjøre 10/12...