Søkeresultater

1. L

Hva nå? Hjelp!

Jepp. Litt line bleed, spesielt på grønt. Men ellers den beste TV i denne prisklassen. Løp & kjøp!
  2. L

Panasonic 2012 plasma-tv'er.

Ser MPX har satt ned prisene litt: 50" ST50: 11200,- 55" ST50: 16500,- :)
  3. L

Her er bilder av min 50" ST50 i direkte og indirekte sollys. Rommet er fullstendig opplyst av sol, med en stor skyvedør i glass til høyre for bildet. Venstre halvdel av skjermen er direkte truffet av sollys. Det første bildet har jeg lagt ved for å illustrere at det fortsatt er mye lys som...
  4. L

Hehe, empiri burde vel her tilsie at produktlinjen til Samsung mangler kvalitetskontroll. Men ut fra hva du skriver på forumet her, så baserer du TV-valget ditt etter høyden på foten. Da blir argumentet ditt for å velge Samsung straks litt svakere. Og jeg har hatt D8005 og ST50 hjemme i samme...
  5. L

I går kveld sto kveldsolen rett mot ST50-en min, og jeg før jeg skrudde på TV-en tenkte jeg at det her kunne bli distraherende. Jeg hadde da fire vertikale søyler med vekselvis lys og skygge på skjermen. Når jeg skrudde den på ble dette glemt. Helt jevnt bilde, og refleksjonene? Ingenting. Til...
  6. L

Tror du virkelig en teknologi som er så ny i forbrukermarkedet blir problemfri de første generasjonene? Det lages heller ikke OLED-paneler over 55" dette året, og tviler på de vil produseres over 60" til neste år. Er man moden for TV-kjøp nå, blir det litt lenge å vente.
  7. L

Samsung 2012 Plasma Tv-er! :)

Må bare skyte inn at ST50 ser meget bra ut, med smal gunmetal ramme. Og kvalitetsfølelsen av Panasonic, selv ST vs D8000 er stor i Panasonics favør. Definitivt mye penere på veggen enn D8005. Men ser at 8000-serien har i år fått mørkere og enda litt smalere ramme. Det hadde den godt av :)
  8. L

Jeg hører ingen vifter på min 50" heller! Men orker ikke ta den ned fra veggen igjen for visual confirmation dessverre :(
  9. L

Den har dessverre ikke DVB-S :(
  10. L

Godt valg! Kjøpte fra Hifi-klubben selv. Er bare fornøyd hittil, ingenting å sette fingeren på!! Det er en utrolig lyssterk TV (når det trengs), i tillegg til rått sortnivå.
  11. L

Ser ingen problemer med hakkete bilde på min ST50. Har lest at det var veldig subjektivt på fjorårets. Jeg går ikke inn for å finne feil som jeg i utgangspunktet ikke har sett hvertfall :)
  12. L

Hva nå? Hjelp!

Hifiklubben.no
  13. L

Hva nå? Hjelp!

Da har jeg mottatt ST50 i 50" - må bare si WOW!! til sortnivå og lysstyrke. Kommer med fyldigere tilbakemelding om noen dager. Ingen vifter hørt enda, var så ivrig med å henge den på veggen at jeg glemte å se etter :o
  14. L

Hva nå? Hjelp!

Kommer tilbake til dette når den er i hus.
  15. L

Hva nå? Hjelp!

Panasonic TX-P50ST50Y på Hifi-klubben til 11300,-? Det er årets modell, og 50" har ikke vifter såvidt meg bekjent (får min på mandag). Iflg. tester: + Samme sortnivå som VT50 + Perfekt gråskala etter kalibrering av 2-punkts IRE + Tilsvarende AR-filter som VT30 - Ingen 3D-briller medfølger - Lite...
  16. L

Sony Kdl55hx855

Noen som har sett tester av denne?
  17. L

Rapportert om like mye buzz på årets Samsung-modeller. Det er en deal breaker for min del. Men nå har Panasonic lagt ut ST- og GT-serien på nettsidene sine. Like rundt hjørnet med andre ord. HiFi-klubben sa de skulle ha ST50 på lager innen 3 uker, og 55" til 17998,- (da håper jeg...
  18. L

Samsung 2012 Plasma Tv-er! :)

Hahaha! Jaja, forskjellige problemer her i verden når det kommer til å velge mellom tv-apparater.
  19. L

Samsung 51" Plasma-TV PS51D535

Nei. Du trenger ikke være paranoid.
  20. L

Noen som vet når 55" ST50 kommer i norske butikker?