Søkeresultater

1. S

bi amp med to forskjellige kabler?

Jeg lurer på om det har noe å si om jeg bruker to forskjellige kabler til å bi ampe? Jeg skal bi ampe dali ikon 6 mk2 med en Denon 3312 Jeg har fra før VDH CS-122 HYBRID og tenkte og bruke VDH snowline til den andre kanalen. er dette dumt?
  2. S

Cerwin Vega Tråden

ja ok, takk for tips, har du noen forslag på hvilken?
  3. S

Cerwin Vega Tråden

Cerwin Vega hjemmekino anlegg, tips til forsterker? tenkte å innvestere i hjemmekino. budskjett ca 16000 +- har sett på mye, er ute etter anlegg med trøkk! så da er det vell naturlig med valg av cerwin vega. har sett litt på xtz pakka på surround.no til 11990.- men har aldri selv hørt på den...
  4. S

Samsung UE556005 problem med PS3

takk for tipset skal prøve dette når jeg kommer hjem i dag :)
  5. S

Samsung UE556005 problem med PS3

Jeg og fruen har kjøpt ny tv og ps3, problemet er: når jeg kobler til ps3 så kommer meldingen MODUS STØTTES IKKE eller INGEN SIGNAL. det bytter mellom disse, eller så hender det at kun står modus støttes ikke. det som er rart er at dette kommer og går, 50% av gangene jeg skal spille funger ps3...
  6. S

Nad T747

har tenkt på investere i hjemmekinoanlegg,og har særdeles lite peiling er det noen har noen erfaring med NAD 747 og denne pakka? XTZ 99/93 Surroundsystem Stereo/Surroundpakker | Surround.no - Høyttaler spesialisten er forterkeren bra nok til å dra dette? noen som har dette opsettet og...