Søkeresultater

1. Danke

denon avr 4500 preout/ jumpers ?

Du har pre out/sub out på Denon denne kobler du til aktiv sub. Y splitt behøver du ikke. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  2. Danke

Det er ikke noen integrert sub Amp i Denon, den har pre out for subwoofer. Sub out kalles det ofte. Den kobler du på line in i aktiv sub, om den er passiv trenger du en Amp til sub. Du sier jo ikke hvilken subwoofer det er, å da er det vanskelig å vite. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  3. Danke

Om du har aktiv sub så splitter du bare signalet med en Y splitter. Typ kabel Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  4. Danke

Panasonic brenner stue hvorfor kan man ikke spille av på sony spillere?

Hva med X800? Koster jo litt da. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  5. Danke

Panasonic brenner stue hvorfor kan man ikke spille av på sony spillere?

Mener jeg har spilt av brente på Sony UHP-H1. Den støtter endel formater, tror de nyere 4k gjør det også. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  6. Danke

Dankes Stuekino

Jeg tror nok du får den kjapt... Jeg bruker Xtz 99.26 Hjemmekino bruker jeg til film, konserter og Sacd. Til Stereo bruker jeg 99.26 og subwoofer. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  7. Danke

Dankes Stuekino

Det kan du gjøre, er jo hjul akkurat som på volum da, og litt tricky å få det helt eksakt, men det går... Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  8. Danke

Dankes Stuekino

Hmm er det Amp I Node? Eller kan den brukes som pre? Ellers er det rart en har sub out. Uansett så lenge du bruker Marantz så kobler du Surround till den. Sub out I Node er nok bare om du bruker den som Amp eller pre.
  9. Danke

Dankes Stuekino

Ja tenkte mest på om du er fornøyd med Streaming/Node.. Jeg har alltid hatt en, skulle gjerne hatt fler, men vi har ikke plass, og madammen synes det er nok med en. Jeg er fornøyd med en, siste serien jeg og du har er merkbart mer i ett med resten. Enn 16 var. 16 serien var bra den også, men...
  10. Danke

Fungerer en cerwin Vega cxa 8 bra til et par klipsch RP-280F

Siden du har den, så er det vel bare å prøve? Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  11. Danke

Dankes Stuekino

Håper du får den snart da. Xtz er mye mer tilpasningsdyktig enn SVs, SVs er bra også da for all del. Men Xtz har i høyttalerne alltid mye mulighet til å tweake, porter som kan lukkes og innstillinger... Håper du melder inn når du får de, og at du starter en egen tråd i hifi avdelingen. Kult...
  12. Danke

Retep`s lytterom. Tilbake til stereo

Du er rå med lyd da. :) Hørte en på Facebook som du hadde kalibrert hos, og han sa det var en solid oppgradering av hele kinoen... Du skal selge Pioneer når du flytter, og også Audio Ø? Kan jeg spørre hva du har planlagt skal ha som høytalere på det nye stedet? Hva tror du du selger...
  13. Danke

Rip Ken Ishiwata

Så signatur modellen KI Ruby i Hifi bladet til Ken Ishiwata. Så snasen ut. med Nikkel innganger Vært kult å hatt. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  14. Danke

Dankes Stuekino

Sjelden jeg får brukt det ordentlig da, i helgen blir det litt. Bruker det sef mye til film og Netflix/Hbo da, samt barnet ser på barneprogram. Derfor er jeg glad jeg har Hodetelefoner og Audio Pro. Foretrekker radio om morgenen på Audio Pro. Kona derimot bruker anlegget til radio... Sent fra...
  15. Danke

Den store tråden for Klassisk musikk

iDagio er en ny Streaming tjeneste fokusert på et bredt utvalg av klassisk musikk.. Her fra Darkos YouTube opptak.
  16. Danke

Dankes Stuekino

Jeg hadde bedre plassering av Surround før da, men har fått det til å funke bra her også. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  17. Danke

Dankes Stuekino

Veldig bra, har hatt Xtz forrige modellen før også. På nye kilder Cd og Sacd og Streaming så er det helt sånn jeg ønsker det... Rom har litt å si også. Jeg hadde mer vrien plassering typ tverr i stue der vi bodde før. Avlang plassering er alltid best. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  18. Danke

Sub til Tannoy Autograp Mini GR stativ høyttallere.

Jeg kjører lukket kasse, anbefaler det klart om musikk er i fokus, funker bra på film også. Får en tørrere, kjappere og fokusert bass. Det du gjør da er å putte medfølgende skumputer i bassportene. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  19. Danke

Sub til Tannoy Autograp Mini GR stativ høyttallere.

Jeg bruker 10" Xtz 10.17 Jeg synes jo 10 eller 12 er bra, før var ikke 12 like kjapp, mindre element henger ofte lettere, sømløst med på musikk. Samtidig tror jeg Xtz 8" for deg kan funke, det er veldig bra Subwoofer, og solid. Veldig bra element og bra effekt. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
  20. Danke

Dankes Stuekino

Har kun brukt Supra Nitro-X de siste dagen. Kona og Sønnen ser Bumblebee Transformers, og jeg sitter med julelys og hodetelefoner og te på spisebordet... Koselig, hører kun musikken. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk