Søkeresultater

1. E

Tips til sonefri blu ray spiller?

Har en Denon blu ray spiller det i følge forhandler ikke går an å gjøre sonefri. Har også nok sone A blu rays til at jeg vurderer å kjøpe en sonefri spiller av et slag. Om jeg har lest riktig, så utgår da 4K spillere, da gammel blu ray koding vil gjelde til tross for at 4K plater IKKE er kodet...
  2. E

Nettop kjøpt Denon x4000; den slår seg av, og kommer ikke på igjen

Ja, det sier vel det meste. den slo seg av tredje gang jeg hadde den på (eneste som var koblet i var hdmi til tv). Ingenting gale med kabler / strømnett ingen knapper på forsterkeren responderer, og når jeg prøver fjernkontroll blinker "avr" og "Main zone" noen som har tips? Er det en bagatell...
  3. E

Erfaringer med Denon AVR-X4000?

Har noen erfaringer med denne? http://www.hifiklubben.no/Products/denon-avr-x4000-hjemmekinoreceiver-60064/
  4. E

tips om blu ray spiller som støtter SACD?

Tittelen sier vel alt :) Har en LG blu ray spiller jeg er veldig fornøyd med, da den har integrert wifi, netflix, og en del andre lure ting. Det den IKKE har, er støtte for SACD. Har noen et tips til en spiller, hvor det ideelt sett er både integrert wifi og støtte for SACD? (netflix hadde...
  5. E

problemer med surround lyden - kan noen tipse?

Har en Dynavoice Challanger M65 surroundpakke, som jeg kjører gjennom en Harman Kardon avr340. Etter litt flytting av utstyr og påfølgende gjennoppkobling er plutselig lyden i surroundhøytalerne "langt vekke" - de høres ut som de er plassert 15 m lengre bak enn de faktisk er. Har prøvd litt...
  6. E

Blu Ray spiller som støtter SACD + innebygget Wi Fi?

tittelen sier alt :) Har noen der ute erfaringer / anbefalinger av en blu ray spiller som a) spiller SACD b) har trådløs nettilgang og en c: støtter netflix (ikke alle spillere gjør det forstår jeg..) har en LG spiller som er god på B og C, men lengter etter en spiller som kan spille SACD...
  7. E

Dynavoice M-65 - hjelp mot diskant?

hei kjøpte for en tid tilbake en surroundpakke av typen Dynavoice (Dynavoice M-65 EX 5.0 Black Oak / Piano). Kjører dem sammen med harman kardon avr 340 forsterker pluss en mirage 10" sub. Nå forventer jeg ikke verdens beste lyd av høytalere i den prisen, men syns likevel det er voldsomt mye...
  8. E

pc på tv via VGA

noen som har peiling på dette? jeg kjører pc til tv via vga kabel. alt funker bortsett fra å se film. skjermen i hvilket som helst videoprogram jeg velger er svart på tv mens den samtidig viser helt fint på pcen på forhånd takk!
  9. E

Dynavoice M-65 + C-6, 5.0-pakke Black Oak - verdt pengene?

hei ser etter en surroundpakke, da fronthøytalerne mine har fått nok.. det jeg lurte på var om noen hadde noe formening om følgende pakke er verdt pengene Dynavoice M-65 + C-6, 5.0-pakke Black Oak 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler spesialisten har ikke mer enn det å bruke på innkjøp akkurat...
  10. E

Queen Rocks Montreal - Blue Ray

har sett denne nå, og fikk bakoversveis av kvaliteten. den er filmet på 70mm film, ergo det beste som finnes. mange av bildene er SKREMMENDE gode. det er som å ha Freddie Mercury i stuen sin, spesielt mange av nærbildene får meg til å ville pakke vekk alle de vanlige dvdene mine. mye bra...
  11. E

kan noen anbefale en Blue Ray spiller?

har lest litt rundt her, uten å bli veldig klok egentlig. er ikke veldig inne på blue ray, men har lyst til å kjøpe meg en spiller har en 42 " panasonic plasma tv, desverre ikke full hd. kun 720 noen tips?
  12. E

(nok en gang..) Nils Lofgren - Acoustic Live

har nå spilt denne platen noen uker, og FOR en plate. det må jo være den beste live innspillingen noensinne? og før denne platen har jeg aldri hørt musikken hans, men her er det jo utrolig mange gode låter!! så takk avforum som gjorde meg oppmerksom på denne godbiten!!! noen som vet om de...