Søkeresultater

1. franksrensen

Dali Suite 3.5

Ja gammel tråd, men jeg har hele settet av de. Hadde lyst å bytte, men forsøkte en ny forsterker til de først. Å jaggu sa jeg trøkk!!! Da jeg trodde de hadde gitt alt, så bare blåser de på. Jeg har hatt mine i mange år, å de blir stående. De spiller noe helt fantastisk. Men de er ikke enkle å få...
  2. franksrensen

Dali suite 2,5

Gammel post, men jeg håper du ikke har gitt slipp på dine dalier. Her er mitt og hva jeg mener om denne serien. http://forum.hjemmekino.no/Topic/komplett-hjemmekino-oppsett-dali-suite-serien-12795?p=73627
  3. franksrensen

Test: DreamScreen V2 DynaGrey Black AutoManual 203cm/92"

Mine lerret kan brukes på vegg og i tak. Usikker på om du har akkurat denne modellen, men det kan fort sjekkes i manual også. For å løse bjelkelag, så monterte jeg en glattkant som var ferdigmalt først, med skruer i bjelkelag/stender. Så ettermonterte jeg lerret etterpå oppå denne. mitt minste...
  4. franksrensen

Første hjemmekino

Hei! Er det valget på pj som er vanskelig? Hva har du plass til av lerret? De du har tittet på er ikke så værst, men det stadig nye modeller, blandt anna så er nevnte produsent ute med to nye modeller i budsjett klassen som kommer snart. Kan være verdt å ta en titt på de også.
  5. franksrensen

Spørsmål ang. kalibrering

En proff kalibrering ser jeg selv kun som en mulighet, dersom det er et dedikert lyskontrollert rom dette skal benyttes i. Det er mulig å benytte seg av den lokale hifi entusiasten. Jeg selv brukte nettet til kalibrering som et utgangspunkt, finjusterte selv etter dette. På Vestlandet, ja snakk...
  6. franksrensen

NAD T742 og delefrekvens på sub

Så ikke før nå, at det er en gammel tråd😄
  7. franksrensen

NAD T742 og delefrekvens på sub

Re: nad742 Det kan se ut som om den er innstilt på 100hZ.
  8. franksrensen

Apple TV, overføring hakker..

Jeg har samme problemet med min. Finner ikke ut hva som er galt.
  9. franksrensen

Mit Dali Suite og NAD anlæg i Danmark.

Hei. Hei. Har samme serie selv, 3.5 i front (2.5 side solgt), 0.8 rear. Ser du har satt bakhøytalerene på stativ. Har du prøvd å henge de rett på veggen høyt oppe? Vannvittig dynamikk:)
  10. franksrensen

Test: DreamScreen V2 DynaGrey Black AutoManual 203cm/92"

Flott innlegg!! Har selv dette, men i hvit. Er fornøyd, men sliter litt med bølger i lerretet. Det er nok ikke bare deres lerret som sliter med det, men generelt nedtrekks lerreter. Godt lerret, bra oppheng, go pris.