Søkeresultater

1. T

optimalisering/innstilling samsung LE37R88BDX

Hei, håper noen her kan hjelpe litt med å fintune den nye tvn jeg køpte til madammen i dag. Skal først og fremst brukes som spilltv, PS3, XBOX360,og WII. Har lagd et eget rom for dette, og har en PDP4280XA i "hjemmekinoen" denne trengte ikke så mye justering rett ut av boksen, men ser at det med...
  2. T

Kabler fra DVD til Receiver for full SACD lyd i 6 kanaler

Takker for alle svar, får vel springe ned i Marcus Thranesgt og handle noen kabler etterhvert. 8)
  3. T

Kabler fra DVD til Receiver for full SACD lyd i 6 kanaler

Hva slags kabler vil dere anbefale til dette. Trenger man kabler til 500,- stk. Tips Motaes med takk. PS. Har forholdsvis dyre analog kabler til Sacd i stereo. Mvh Thor-Egil
  4. T

NAD T743 låser seg

Hei HTN. Hva med oss som har T7*2 med støy/susing i høytalerne. Ikke viftesus, men irriterende "støy" fra høytalerne som tidligere nevnt her på forumet? Går det ann å få oppgradert disse? Min 752 er bare 7 mnd.gammel og leverte denne til klubben for sjekk 14 dager etter kjøp. Fikk den tilbake...
  5. T

Ny Dali Blåserie?

DALI BLÅ serie skal utgå etterhvert, alt iflg. en av selgerne på klubben i Marcus Thranesgt. Var der på lørdag og han mente at etter jul var det ikke sikkert man fikk denne serien lenger. Har selv 6006 C1000 R1000 og SWA 12 som jeg er meget fornøyd med. Skal snart handle meg en NAD C272 for å...
  6. T

Hva med et eget Test forum for brukerne?

:oops: :oops:
  7. T

Hva med et eget Test forum for brukerne?

Så man kan teste å legge ved bilder, url, signatur etc. På den måten kan man se at det man gjør funker før man poster et innlegg på et "hovedforum"....
  8. T

Har noen vært på kino i det siste?

Har ikke vært på kino siden sist romjul (to tårn) Blir vel en tur denne julen også for å se siste filmen:) Både jeg og madammen koser oss med film hjemme, og når jeg leide film sist helg spurte jeg hun bak disken hvor mange filmer vi hadde leid hitill i år. Hmmm.. sa hun...230 stk :shock: Fikk...
  9. T

NAD T752..

Selv synes jeg musikk låter best "analogt" i stereo i min T752. Spiller i mine øyne vannvittig bra :)
  10. T

Susing i høytalere på "tomgang"

Har en skjøtekontakt med "bryter" på samt en trådløs hjemmetelefon koblet til samme kursen. Kjøpte ny kontakt + endel nye kabler i går. Skal prøve å koble av alt som går på samme kursen og bytte ut skjøtekontakten i helga, så får vi se om det hjelper. Har også en lampe som står på toppen av...
  11. T

Takk for all hjelp så langt. Skal prøve å koble den opp hos en kompis ved en senere annledning! Thor-Egil
  12. T

Prøver kulehammer`n på skallen i kveld så får vi se om det hjelper :lol: Spøk til side... kanskje sjekke opp nettet hjemme. Er ingen elektriker selv, men veggutakene hjemme er vel jordet, og strømmen henter jeg jo der. Bruker dog ledningen som fulgte med receiveren! Kan man hente noe ved å...
  13. T

Hei Roffe. Sikkert et teit spørmål her men...jeg prøver alikevel.. Er det mulig å "blende" de inngangene som man ikke bruker for å elimenere evnt. støy, eller er jeg helt på bærtur her nå?
  14. T

Takker for alle tips så langt. Har koblet fra alle kilder, og kun hatt strøm på forstekeren + høytalerledninger tilkoblet, og susingen er fortsatt der. Nappet i tillegg ut en og en høytalerledning(taralabs omni3 + nexa) og susingen var på plass helt til siste høytaler var koblet fra. Har også...
  15. T

Hmmm... Kjøpte nylig en NAD T752 receiver, og der suser det også fra alle høytalerne. Utrolig irriterende når man ser film og "henger" seg opp i susingen fra bakhøytalerne. Ser jeg tv med lyd via receiveren så kjører jeg kun stereo, da det er såpass mye susing at jeg ikke orker å ha den på f.eks...
  16. T

Senter høytaler på tv

Heisann. Har selv et slikt stativ, og det fungerer perfekt. Lett å justere vinkelen riktig. Kostet etter det jeg husker rundt et par hundre kroner på Expert. Lykke til....
  17. T

Litt støy på tomgang i høyttalerne

Hmmm... Kjøpte nylig en NAD T752 receiver, og der suser det også fra alle høytalerne. Utrolig irriterende når man ser film og "henger" seg opp i susingen fra bakhøytalerne. Ser jeg tv med lyd via receiveren så kjører jeg kun stereo, da det er såpass mye susing at jeg ikke orker å ha den på f.eks...
  18. T

Scart og optisk...Spm. fra en "fersking"

Okey... takk for svaret. :D
  19. T

Scart og optisk...Spm. fra en "fersking"

Hei alle sammen. Har idag en "gullbelagt" scartkabel fra Clas Ohlson fra min H/K DVD20 til min Philips 32PW 8807. Funderer nå på å bytte denne til evnt. enfra Tara, eller Monster. Vill jeg merke noen forskjell på bildet, eller kan jeg like gjerne beholde den jeg har. Er fornøyd med den jeg har...
  20. T

Hva kjører dere..?

Mercedes 300TE Sportline kjører jeg http://www.mbentusiastklubb.com/medlemsbiler/teandersen.htm