Søkeresultater

1. N

Den dummeste feilen du har sett på film

Ikke film, men en serie på MAX-kanalen. De tauingsgutta skulle hente en Mercedes S550, men tok med seg en E550. Noen anelse om at dette er i scenesatt? :-P
  2. N

Proson vs. Pure Acoustics? Hvem tror du spiller best?

Ihværtfall med Proson. Er ikke akkurat de mest lettdrevne høyttalerne som er laget. Jeg hadde valgt Proson i såppas stort rom , men aller helst med en mye større forsterker.
  3. N

Skyfall!! Blant de beste Bond filmene

Skulle på kino å se filmen, men var utsolgt (på en tirsdag av alle dager! :?) Endte opp med Kon-Tiki som jeg hadde sett for meg var dårlig. Gjett om det kommer besøk hit når jeg skal kjøre "premiære" for venner som ikke har sett den enda :D Traileren så jo grei ut, så har noe stort å se fram...
  4. N

Testmusikk ( Bass )

Hørte sangen du lika til. Gikk dypt den, mye bedre enn de sangene de fleste her tror går dypt når det bare er en basstester... Skjekk ut noen av låtene til Enigma, noe av det synes jeg går dypt :) Legger ved link: Mea Culpa Part II - Orthodox Mix by Enigma on Spotify
  5. N

Hvordan blokkere folk på Spotify?

Da var ALT jeg har lagt ut blokkert for andre brukere. Men, han får det tydeligvis til uansett han idioten der... Ingen som vet om det går an å blokkere folk fra spotify? Prøvde å blokkere han fra facebook, men det ble ikke noe bedre. Alle spillelistene ble slettet, og nye ble satt inn med...
  6. N

Testmusikk ( Bass )

Da bør folk på forumet her ta en titt på denne: Punjab by Various Artists on Spotify Dette går dypt det! :D
  7. N

Trenger nytt element!

Er vel ikke så grove støvkorn, men ganske mye derrimot. Har tenkt på å prøve å suge ut noe, og har dratt på en del tidligere idag, men ser ut som mellomtone nr.2 begynner å bli mere sliten også. Hørte med fattern, å han skal undersøke litt :)
  8. N

Trenger nytt element!

Ingen som har noen slags formening om dette? :-?
  9. N

Trenger nytt element!

Har et par Tannoy Saturn S6 her som jeg fikk i julegave fra han far. På julaften kjente jeg på mellomtone-elementet, og det var en lyd der som ikke skulle være der. Kjente så på mellomtone 2, der var samme lyden, bare litt svakere. Tenkte så at ettersom begge har denne lyden, så var det vel...
  10. N

Kor mange W trenger en 24" aktiv sub?

Holder med 1 watt.
  11. N

Tannoy Tråden

Harman/Kardon uten tvil! Har selv hatt den på mine gulvstående Revolution R3 og fungerte bra :)
  12. N

Gode test låter (for bass/sub)

Punjab by Various Artists on Spotify :D
  13. N

Hvilken forsterker?

Har nå Tannoy Revolution R3 i front, og som de fleste sikkert vet er at de er ikke akkurat så lettdrevne. Ganske krevende på høyt volum med andre ord. Har idag en Yamaha RX-V661 som forsterker, og synes det klarer seg helt fint. Men når jeg kommer til harde partier i sanger til f.eks Nightwish...
  14. N

Valg av høytalere

Vel, har sett den mindre modellen, R2 gå for 600,- spenn på brukten i bra stand faktisk... Har selv vært innom mye rart siden jeg fikk mine i hus, men har aldri klart tanken på å selge mine... De er alt for mye verdt enn å selge de videre igjen. Kan være greit å ha som ekstra høyttalere i...
  15. N

Valg av høytalere

Hadde helt klart valgt å kjøpe før jeg hadde gått for CM-serien til B&W. Har selv Revolution R3. Om du skal selge, isåfall, hvor mye? :) Foresten, tror du hadde fått et bedre synspunkt på Tannoy-ene hvis du bytter ut NAD-komboen. Hadde 326BEE på mine først, så kjøpte jeg HK-980 fra Harman, en...
  16. N

Prøvde å trekke litt på CD uten hell.. ;-)

Har gitt opp Canal Digital jeg. Har selv parabol og tuner fra CD, og er bare noe dritt. Har slitt med det så mange ganger at jeg er på nippet til å gå over til Viasat. Kanaler forsvinner, tuneren er helt på jordet...
  17. N

Metallica Er Ute På Spotify!!!!!! :d

Såså, det kommer mer nyheter for de som som liker mer som AC/DC. Har hørt at AC/DC også kommer på spotify engang i løpet av desember-måneden :)
  18. N

klipsch til 60k og mcintosh til 300k = overkill?

Neida, blir aldri for stort med forsterkere. Hverken i bil eller i hus :) Pøs på med det største du finnes :D
  19. N

Hva hører du på nå?

Love Ain't No Stranger - 2003 Digital Remaster by Whitesnake on Spotify
  20. N

Metallica Er Ute På Spotify!!!!!! :d

Har både Master Of Puppets og ...And Justice For All på cd. Men såklart, så har jo Master-plata bedre lyd, men synes at And Justice har mest trøkk. Den Metallica-plata som er min favoritt på alt er And Justice For All ihværtfall :)