Søkeresultater

1. J

Definitive Technology... Tråden

He prøvd mine på Full range og di spiller bra, men på begrenset volum :) xt32 vil ha mine på 60 hz, er vel det som står på specs hos DT om jeg ikke tar feil.
  2. J

Deler mine Ten på 80 hz og di klarer seg fint over + siden på receiveren(onkyo txnr1010)
  3. J

Hehe, bp7000 er helt rått, står på lagring her til garasje med loft er på plass :) Sunfire forsterker og Onkyo føler jeg er kjempe match til DT høyttalere. Prøvde Parasound, der blei diskanten noe skarp.
  4. J

Hei ville nå tru at rf82 var skarpere en bp7002 nettopp gått fra BP7000sc til Mythos ST-L, og er litt skuffet over nivået di spiller, men det kommer sikkert av at jeg er vant med bp7000sc. bp7000 spiller til +15 db på prosessor. Mythos ST-L tørr jeg ikke lenger en - 08 db, men uansett så...
  5. J

Tråd for Yamaha's nye High-end prossessor og effekt-trinn CX-A5000 /MX-A5000

Hei har lekt litt med CX-A5000 og liker den svært godt. Hadde Onkyo receiver(3009) før og prøvde meg på Yamaha receiver, men falt tilbake på Onkyo'en, men med CX-A savner jeg ikke Onkyo en plass. Men er det noen her som har klikkelyd i høyttalerene under avspilling fra pc\vlc med DD eller DTS...
  6. J

Spørsmål angående KK DXD12012 og kapasitet

Hei Har du flyttet litt rundt på subben og hørt om det blir bedre? Hjørne pleier å gi mer bass :) Trur uansett at du ikke trenger en til, etter en nedgradering fra supercube ref til supercube 6000 i rom som er ca samme m2 som ditt så er jeg forsatt fornøyd, sc6000 var noe kresen på plassering da...
  7. J

Da er CS8080HD i hus :) bare til å få tv montert på vegg så det blir plass på tv-benken. :)
  8. J

ja, du vil det, men en sub fikser det :) (Mythos Ten) Om du ofrer litt volum så kan du sette Mythos Ten til å spille lavere frekvenser, mine står på 70 Hz. BP-8060ST med Ten går fint! Jeg bruker i dag Mythos Ten som center med BP7000SC som fronter :) men satser på at jeg går til CS8080HD...
  9. J

Hei 3 stk Mythos Ten er fantastisk bra, men du bør ha sub, Ten deles på 70 hz hos meg. Har mine Ten sammen med GemXL bak, Supercube ref og Supercube 6000. Har Deftech front og Sunfire bak i "kino" oppsett på loft, og har ingenting å si på blanding av merker.
  10. J

Sherbourn-tråden

Sherbourn PT-7030 vs Onkyo TX-NR3009 Noen som har noe erfaring med å gå fra Onkyo til Sherbourn? Bruker i dag Onkyo receiver som pre, men har i det siste sett litt på PT-7030.
  11. J

Hadde LS80 sammen med Definitive Technology Gem XL. Har jo "timber matching" men i mine ører var det ok :) Vurderer salg av 4 stk Definitive Technology Gem XL om det er noe du kunne tenke deg å ha?
  12. J

Jeg skal bytte ut Mythos 10 med CS-8080HD om ikke så lenge, skal gi en lyd når den kommer i hus. Ville anbefalt fronter fra BP serien, BP-8060 er "små" setter du di sammen med RF-7, men BP trenger litt luft rundt seg.
  13. J

Ja, om du ser det sånn så blir det litt feil kanskje. For 2 dager siden hadde jeg 46" tv i stua, jeg passer bare på at toppen på tv og høyt er på linje :)
  14. J

bilde gå inn her :) http://avforum.no/minhifi/show.php/janerik_m
  15. J

Her har du et bilde. Litt mørkt bilde, 60" tv, tven og mythos ten stikker like langt ut med mitt veggfeste.
  16. J

Mythos Ten 6990 kr XTR-60 6490 kr Har ikke hørt XTR-60 men vil tro at Mythos Ten spiller bedre og dypere, XTR passer fint om tv'en er super tynn, og du vil ha samme stil som tv'en. Prøvde mythos ten som full range, lyden var rå. Effekten trenger du ikke bry deg om, prøvde mine mythos...
  17. J

Ja, blir bra det :) 150w effektforsterker er ok til Mythos :) Onkyoen min gir ca 200w(6 ohm) men det er receiver watt :s Men passer Mythos Ten hos deg ville jeg anbefalt 3 stk av den, eller 2 stk og procenter2000 som center da den er noe billigere. Begge oppsett fungere perfekt hos meg. Hos meg...
  18. J

Hei Ja, on-wall Mythos sparker godt fra seg :) Gjekk fra Yamaha A810 til Onkyo 1010 i stua og det var en enorm oppgradering. Onkyo 717 er på tilbud av og til, den har jo pre-out.
  19. J

Rotel på Definitive Technology Noen som har noe erfaring med Rotel forsterkere på DT? Vurderer 2 stk Rotel RB 1582 på mine BP7000sc, Sherbourn PA 2-250 er og et alternativ.
  20. J

Dur fra Plasma-Tv smitter til anlegget :(

Det hjalp litt med ny strøm kabel, men forsatt litt "bzzzzz" lyd i høyt. Angrer på kjøp av Plasma!! For mye støy fra TV uten at anlegget er på og! Blir vel en LED om ikke så lenge :) Merka lite lyd endring ved å ta ut HDMI, men vist jeg bare bruker receiver er høyttalerene musestille, spes...