Søkeresultater

1. Session

Onkyo TX-NR616

Jeg fikk forresten orden på min. Fikk tips om å laste ned firmwaren som ligger på den svenske siden. Da fikk jeg korrekt firmware :)
  2. Session

Firmware update Onkyo TX-NR616

Har samme problem som deg bare at hos meg står det 1100-6106-0300. Fikk du noe svar?
  3. Session

Onkyo TX-NR616

Det er et kjent problem at "på" funksjonen på fjernkontrollen slutter å virke slik at man må fysisk bort å slå på receiveren. Deretter fungerer av/funksjonen en stund igjen før den slutter å virke. Noen andre som har vært borti dette samt vet om firmware oppdatering fikser dette? Edit: Kjørte...
  4. Session

2x 24" - Kvisleis forsterker?

Kjenner jeg er en smule missunelig. Men et spørsmål: Har ikke du effektivt endret baffel målet på Ikon høyttalerene ved å plassere subbene så nærme?
  5. Session

Hypex effektforsterker, begynt montering i kabinett.

Hvorfor er det slik?
  6. Session

Igjen. Les side 7 nøye. Eller les siste posten min på forrige side. Du skal IKKE jorde chassie til lysnettet.
  7. Session

Ser vi missforstår hverandre litt. Dine står også på høykant. Mine står med kjøleribben montert i bunnplaten. Det er slik du har montert jeg skal endre til nå :wink:
  8. Session

Ref. ditt tidligere utsagn: Har gjordet chassiet via strøm kontakten. Det er ikke det samme som å gjorde chassi via J7.
  9. Session

Det står vel tvert om at en ikke skal jorde mains i det hele tatt. Altså Class 2 isolering må tas hensyn til. (Ref: Side 7: NOTE: As per Class 2 ground is NC and so unavailable for safety ground. You must follow Class 2 safety standards in implementing the SMPS400. Hvordan har du klart å...
  10. Session

Isolerte spacere for SMPS400

Som tittel sier. Hvor får jeg tak i isolerte spacere for montering av SMPS400 ihht classe 2?
  11. Session

Push pull i bassområdet

Mens vi er inne på ting jeg ikke har særlig god peiling på. Hva om jeg lar 2 elementer (et på hver side av kassen) spille ut gjennom samme port? (Uten Isobarik) Ps. Det skal være 2 diskanter og 2 mellomtone elementer i samme kasse som nevnt ovenfor her så volumet er nok litt mindre.
  12. Session

Push pull i bassområdet

Det er noe ljudia greier jeg har hatt liggende siden jeg var ungdom. Har faktisk 2 sett. På hytteturer går det hardt for seg så tenke jeg kunne bruke det ene settet til reiseanlegg. Da har jeg en haug med reservedeler til NÅR noe blir ødelagt...
  13. Session

Push pull i bassområdet

Det jeg mener med det er at jeg er klar over at det funker til sub, men dette er bassene til høyttaleren. Altså stereo signal. I og med at signalet ikke er likt til alle tider vil vel det tulle med hele opplegget? Eller?
  14. Session

Push pull i bassområdet

22.5 x 19 x 15.2 inches Dette skal bli et lite reiseoppsett som jeg kan ta med på hyttetur. Saken er at elementene jeg har er 15". Det blir ikke stillt noen som helst krav til lydkvalitet i oppsettet.
  15. Session

Push pull i bassområdet

Er det mulig å lage en push pull løsning i bassområdet ved å bruke 2 basselementer som blir drevet av 2 kanaler gjennom 2 forskjellige delefiltre? Trenger å lage en super kompakt løsning og mener og ha lest at ved push pull så ser elementet dobbelt volum i kassen? Correct me if I'm wrong :mrgreen:
  16. Session

Bygging og matching: InConcert Miles

Den "feilen" er veldig lett å gjøre. Jeg fatter ikke hvorfor mange av rca kontaktene blir laget på den måten med så lite rom for feil.
  17. Session

Receiver med wifi fjernkontroll

Hei. Er på jakt etter en receivcer som kan styres over wifi istedenfor ir. Tenkte å ha alt stående i et annet rom og ønsker ikke å trekke ir forlenger. Finnes det et slikt produkt på markedet pr. i dag?
  18. Session

Ljudia GX-15

:mrgreen:
  19. Session

Ljudia GX-15

Jeg fikk tegninger fra Ljudia og tanken er å "donere" disse til festen. Altså spille dem i filler på slutten for så å kaste.
  20. Session

Ljudia GX-15

Hei. Jeg har et sett med Ljuda GX-15 (mener jeg de heter) som jeg kjøpte for maaange år siden som bare har støvet ned i kjelleren. Til helgen skal vi ha hagefest og tenkte å smelle disse sammen full fart for å ha noen høyttalere jeg ikke trenger å være redde for. Problemet er bare at jeg ikke...