Søkeresultater

1. mteinum

Hva hører du på nå?

Det ble en runde til med Ed Motta's AOR i kveld. Ed Motta - AOR by morten.teinum, on Flickr
  2. mteinum

Jakten på billig "High end" kaffe...

Kvartsand høres bra ut :mrgreen:
  3. mteinum

Lovemusikk's hule.

Kudos er noe jeg kunne tenkt meg å prøve. Har litt sansen for konstruksjonen.
  4. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Takker og bukker :) Hun skal bli godt belært innen hifi og utvikling 8) Vi starter med denne :)
  5. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Audioscan var en fin plass. Stax, Coral, hadde de ikke Snell også?
  6. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

:mrgreen: De står her enda - de var ikke så gale med frontdekselet på
  7. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Jeg hadde et sett høyttalerstativer som jeg byttet mot disse. Ene mellomtonen var kaputt så jeg har byttet disse ut med ScanSpeak som skal passe veldig godt. Tror jeg skal sette en motstand i parallell med denne slik at impedansen er lik originalen. Basselementene er som nye, tilsvarende med...
  8. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

God jul og godt nytt år! :mrgreen: Det var nok ikke jeg som stakk av med hodetelefonene, men inne blandt topp 10 var ikke galt. Større mulighet her: http://bit.ly/modernica2013 Deler du bildet kan det godt tenkes jeg stikker av med førsteplassen i morgen! -- På hi-fi fronten har det også...
  9. mteinum

Dine siste vinylkjøp

Sade - Promise [AFZLP 139] by morten.teinum, on Flickr
  10. mteinum

Julemusikk med god lyd?

Her to utgivelser som har fått spilletid så langt i jula Vince Guaraldi Trio A Charlie Brown Christmas LP (Green Vinyl) by morten.teinum, on Flickr bugge wesseltoft - it's snowing on my piano by morten.teinum, on Flickr NB! Ingen tjenester tilbyr streaming av vinyl, så her må det nok handles ;)
  11. mteinum

Dine siste vinylkjøp

Årets plate er i hus Donald Fagen - Sunken Condos by morten.teinum, on Flickr
  12. mteinum

Hvilken plate har du kjøpt idag?

Kanonplate! Kjøpte hirez utgaven fra en tysk nettbutikk. Plata har stått på repeat i bilen ca. 14 dager nå - helt enormt bra.
  13. mteinum

Hvilken plate har du kjøpt idag?

Litt! Jeg fikk #4 :) Blue Coast Collection 2 MQD 24k Gold CD Limited Edition Master Quality Disc [#4 of 100] by morten.teinum, on Flickr
  14. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Det kan du si. Det skal nok et mirakel til for at denne skal gå topps. Status er 7 av ~100 - så det er mulig. Men, da ikke grunnet designets skyld ;) Jens Stoltenberg / Justin Bieber by morten.teinum, on Flickr
  15. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Det er bare å hoppe ut i det 8-) Smile! by Morten Teinum
  16. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Morten is currently in the top 10 8)
  17. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Mangler filter for breast size adjustment i photoshop.
  18. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

Ny modell 8)
  19. mteinum

♪♫♪ - Rægelyd i sør

50 er passert! Det er bare å stemme i vei :) => Smile! by Morten Teinum Har også opprettet en facebook side med oppdateringer Audeze Tshirt | Facebook