Søkeresultater

1. Roger Waters

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

@BEF Høres interrisant ut, har du tatt noen målinger av kasser til høyttalerne enda? Hvor store du tenker deg de skal bli, eller hvor mange du skal ha. :)
  2. Roger Waters

B&W klubben

Hva slags musikk hørte dere på dette anlegget? Dette må spille fantastisk med dette utstyret i hus, skal ikke kimse av det oppsettet der. Er ikke noe til å skjule at det er meget lekkert utstyr der. :)
  3. Roger Waters

Det er bare å ta seg hatten og beundre dette arbeidet som blir lagt ned her, dette kommer til å bli en meget bra kino i kjent BEF stil. Kan bli moro å se hva du får til av dette, er vel ikke lenge til du bygger dine forsterkere snart. :)
  4. Roger Waters

Dalis Entusiaster

Dali Ikon er en flott høyttaler, hadde 7 ern og 8ern i min tidlig Hi-Fi start. Skal si det smeller fra de der altså, Mentor senteren er ganske voksen og er noe det beste de har laget i den prisklassen. Det er moro å se at folk beholder denne tross en stor størrelse. Vi liker den altså. :)
  5. Roger Waters

Ny cd spiller ?

Jeg har nylig kjøpt den samme, synes den er helt kanon til prisen og ikke snakke om den sinnsyke byggkvaliteten. :)
  6. Roger Waters

Mitt hjemmekinoanlegg

Jeg kom over denne saken på Finn i dag, dette er en morsom kandidat selvom den kan være litt massiv. Her skal høyttalerne dine få litt å bryne seg på. :) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=142246942
  7. Roger Waters

Honka-Cave begynner å ta form

Velkommen, jeg stiller meg på første rad for å se fortsettelsen. :) Er du i gang med byggingen eller er det tankeprosessen enda?
  8. Roger Waters

Blu-ray musikk & konserter

Dette er mine to siste disker, fikk de til jul men aldri for seint å poste gode utgivelser. :) https://www.platekompaniet.no/dvd/steven-wilson-home-invasion-in-concert-at-the-royal-albert-hall/ https://www.platekompaniet.no/blu-ray/marillion---marbles-in-the-park-blu-ray-afc725fc/
  9. Roger Waters

Mitt hjemmekinoanlegg

Hei igjen, du snakka litt om evt oppgraderinger med en amp, når jeg hadde mentor 8 så kjørte jeg på parasound sin nc2250. Denne har blitt oppgradert til V2 som er sterkere og bedre. Kanskje noe å teste i oppsettet ditt? Dette er 2 kanals riktignok men tanken er å gi høyttalerne mere strøm. :)...
  10. Roger Waters

Problem med Cambridge Audio Azur 751bd

Konge, noen ganger løser det seg med noen tastetrykk, ellers er det ikke noe å si på spillern og tven din. 😊
  11. Roger Waters

NAD C355 og B&W 685 - oppgradering

Bare hyggelig, ser frem til oppgraderingen kommer i hus. 😊
  12. Roger Waters

Ut i fra specs fra 338 har du 30w mindre power kontra den du har i dag. Beste er å oppsøke butikk for en lytt, da får du gjort deg opp en mening. 😊
  13. Roger Waters

Du vil nok merke at stereoampen din er kraftigere og gir mer lyd pr krone, jeg ville satt på en slik https://www.hifiklubben.no/streaming/flere-produkter-med-streaming/argon-audio-bt3-bluetooth-receiver/ Her får du bluetooth og mulighet for å koble på tv samtidig ;)
  14. Roger Waters

Hvilken plate har du kjøpt idag?

Within Temptation - Resist er min siste plate, disse har noen album bak seg og holder koken enda. 😊
  15. Roger Waters

Ønsker du å selge forsterker eller er det en duppedings som gjelder? Det finnes alt fra en liten mini dac eller streamere til slike formål. De fleste nye receiverne i dag har støtte for spotify og slikt. Tenker du på å bygge ut til kino på sikt?
  16. Roger Waters

Dalis Entusiaster

Hei igjen folkens På tide å vekke tråden opp til liv igjen, hvordan er det med oppgraderinger etc her for tiden? Jeg selv har roet ned galskapen og endt opp med et par Dali Oberon 7, synes dette er veldig mye høyttaler for pengene. Funfactoren er det ikke noe å si på. :)
  17. Roger Waters

Velkommen til ny AVforum.no plattform!

@lygren Det høres ut som en god plan for fremtiden, ut i fra dagens funksjoner synes jeg dette er meget bra. Kunne ikke forestillt meg dette komme så brått, her er det mye gjort under panseret og ting tar form. Spent å se åssen Hi-Fi rommene og sånnt blir rundt om fremover, det er store...
  18. Roger Waters

Velkommen til ny AVforum.no plattform!

Forumet virker veldig godt gjennomført nå, liker utseende og funksjoner som er oppgitt her i v3 utgaven. Ting ser friskere ut og sakene virker som det skal, er det noen nye funksjoner fremover @lygren ?
  19. Roger Waters

Problem med Cambridge Audio Azur 751bd

Heisann, har du prøvd en annen hdmi kabel? Eller hvilken oppløsning har du satt på spilleren din?
  20. Roger Waters

Hvor får du alle de flotte ideene dine fra BEF? Alt du tar i blir til gull, du er en spire her på forumet. :)