Søkeresultater

1. Z

Budskjett TV - 37" til 40" - maks 5000kr!

Er det noen som har noen tips på hvem man bør velge av TV i budskjettklassen? TVen skal stå på "barnerom" for spilling og film - ikke spesielt mye lys og refleksjon i rommet. Jeg ser for meg et Samsung LED TV. Men hva mener brukerene er best av lcd, led og plasma? Hvilket merke? Er det noen...
  2. Z

Wanted på Blu-ray, noe feil?

Når jeg spiller av filmen Wanted så får jeg noen symboler øverst til høyre i bilde som blir værende der under hele film. Noen som vet hva det er, eventuelt hvordan den fjernes? Både TVen og blu-ray spilleren er ny for meg så det er ikke sikkert jeg har postet denne riktig. Jeg får heller ikke...
  3. Z

Komplett hjemmekino til 3000kr??

Hei dere! Skal hjelpe min bror å finne et komplett hjemmkino til 2-3000kr....Han har tv, men mangler DVD-spiller og et lydanlegg. Han vil ikke gå til stereo...... Det finnes utallige anlegg i den prisklassen, men er det noen komplette-anlegg som utmerker seg til¨å være noe bedre enn de andre i...
  4. Z

Hvordan koble paraboltuner til forsterker??

Hei dere! Har en paraboltuner som jeg vil koble lyd og bilde til forterkeren min. Tuneren har kun en bilde utgang, scart! Finnes det overganger til komponent eller s-vhs fra scart?? Eventuelt vil noen løsninger by på problemer og hva vil gi best resultat? Pris? Mvh André
  5. Z

5.1 lyd på parabol??

Finnes det det kanaler som sender 5.1 lyd på parabol? Eventuelt hva trenger man av utstyr for å få utbytte av dette.
  6. Z

Avia calibration DVD & SVS PB12-plus

Ha akkuratt fått SVS PB12-plus i hus :razz: og prøver å justere den inn med Avia! Når jeg skal sette "level" på suben så får jeg også "basslyd" i hoved høyttaleren. Skal det være slik??? Alle høyttaler er satt til "small" og delefrekvens på 80hz.... Noen som har erfaringer med det, er selv...
  7. Z

Hvordan gjøre Pioneer Dvr-530H sonerfri??

Er det noen som har erfaring med å gjøre DVR-530 sonerfri? Har vært på nett å sett litt, men kan ikke finne noe.... Kan denne i det hele tatt gjøres sonefri, eventuelt hvor på nett kan jeg finne ut dette....?
  8. Z

SVS PB10-ISD mot PB12-Plus

Åssen er SVS PB10-ISD kontra PB12-Plus?? For meg er det ikke pengene imellom som avgjør, det er heller lyd kvaliteten....og litt design... Er de brukenes til musikk også, eller bør jeg teste ut noen annet da? NB! Noen som har en sort Primare DVD30 til salgs?
  9. Z

Valg av subwoofer?

Kan en sub bli for stor i forhold til størrelsen på resten av anlegget? Har hatt at litt dårlig erfaring med billige suber ca 5-6000kr, de ble for trege og buldrete! Kansje det løser seg ved å kjøpe en som er kraftigere og heller justere volumet ned? Ønsker en kjap og presis bass med tynge...