Søkeresultater

1. X

Parabol OK i fjor, men i år får jeg ikke inn MAX og TV-Norge på Canal Digital

Noe er feil og ikke hos Canal Digital iflg. dem. Jeg har en Vu+ Duo dekoder, men det er neppe den som svikter. Jeg antar at parabolhodet er feil innstilt, men hvordan få rettet det? Jeg har googlet masse om apper (dishfinder pro mfl.) og dingser a la Satelittfinder som kobles mellom...
  2. X

harddisk i vu+duo, formatering eller fcsk (chkdsk)

Jeg har i lengre tid hatt problemer med at avspilling av opptak viser et annet opptak enn det innspilte, dvs. opptakets navn er korrekt men det vises et annet. Dette skjer veldig ofte hvis jeg har gjort flere opptak samme dag, evt. overlappet men også (noe sjeldnere) enkeltopptak. Jeg har funnet...
  3. X

Forsterker og høyttalere til ny led-tv

Jeg må ha bedre lyd enn det TV-ens høyttalere kan gi, men jeg er ingen tilhenger av stort musikkanlegg fordi jeg hører mere på tale enn musikk. Jeg har hdmi fra digital hdparabolmottager og hdmi fra Bluray. Tv-en Philips 42pfl7675h er sølvblank og står på en hvit tv-benk så det vil passe best...
  4. X

Nye høyttalere til 42" Philips TV (som har for dårlige)

Jeg trenger råd og veiledning og håper å få det her hvor det er så mange eksperter. Lyden fra TV-høyttalerene blir for "flat". Jeg har VU+DUO og kan ta lyden derfra, men det går vel like bra å ta den via TV-en som har bl.a. ha digital lydutgang (hvit og rød). Litt ugreit å ha egen...