Søkeresultater

1. M

Ny integrert forsterker til Vienna Mozart Grand

Elektrocompaniet skal vel være mere nøytral på di siste seriene sine. Abrahamsen skal være endel varmere. Har ikke testet selv, men har hørt andre har brukt dette med hell. Har også hørt at den skal være litt for varm i sillestilen sin. Men mye av dette er jo også hva mann foretrekker selv...
  2. M

Finnes det maks represjonstid i norge?

Takk. Spørs om jeg ikke skal ta en telefon inn til hifiklubben mandag.
  3. M

Har levert inn en Classe M600 for reprasjon, da den ikke ville slå seg på en dag. Er det noen maks tid i norge før man har rett på nytt produkt?:confused: Jeg leverte den inn for 2mnd siden og synes ventetiden begynner å bli veldig lang nå! Da jeg tar kontakt med Klubben i sandvika kan di bare...
  4. M

Ford Focus MKII 2005, lydprosjektet er ferdig - masse bilder.

Har blitt et veldig gjennomført og smart innstalert prosjekt! Synes strøm bryteren til subb forsterker var en veldig smart ide. Her er det nok mange som ikke tenker konsekvens av og bare fjerne subber og latt HT kabler ligge løst med mulighet for kortslutning. Artig å følge utviklingen...
  5. M

Hjelp med Airportexpress

Om du hadde fått lagt inn cden i pc hadde du hatt verktøyet der, slik at du kan sette den opp.
  6. M

Hjelp med Airportexpress

Du må laste ned et Airport verktøy som gjør at du kan sette opp expressen. Slik den står nå kobler den seg ikke til nettet. Derfor blinker den gult.
  7. M

Den heter Vienna. The Poetry. Litt Info: 3-way system, employing integrated sub-woofer 32Hz – 20kHz 2 x 23cm Patented Vienna Acoustics Spider-Cone 18cm Patented Vienna Acoustics Flat-Spider-Cone midrange with 2.5cm hand crafted neodymium center vented silk dome tweeter 90db 8Ω 50 – 300 watts...
  8. M

Det måtte jo bare bli denne.
  9. M

Takk. På tide med noe som kan følge di store ht i klimt serien. Maestro grand klarte aldrig å levere det samme inntrykket. Men det skulle jo bare mangle da!
  10. M

Endelig har di nye Ht kommet i hus og det er duket for ny senter. Blir spennede å se hva den kan levere. Tror den er ganske villig!:-D Skal forresten få lagt ut noen bilder av di nye HT etter jeg har fått plassert di der di skal være.:mrgreen:
  11. M

Takker. Har hørt dette oppsette før faktisk. Synes dette er en veldig god match, da classe levere skikkelig detaljer og er meget oppløst. Sammen med The Musik tror jeg dette skal lage liv i vellinga her hjemme. Blir ikke helt sorte Ht jeg går for nå, har hatt endel sorte piano ht her hjemme...
  12. M

Endelig fått bekreftet dag for henting av det nye utstyret. Mandag 25.6 er den stor datoen. Skal legge ut bilder av lasset da jeg får hentet det.:-D
  13. M

Feilmelding på profil.

Hei. Da jeg trykker på meg selv i forumet, så kommer det opp: Denne brukeren er ikke registrert og har derfor ingen profil å vise frem. Men jeg er nå logget inn her da. Noen som har vært borti dette?
  14. M

Takk. Synes di er meget lekre,ja. Lyden er heller ikke så halvgal den heller.:mrgreen:
  15. M

Epson TW3200 vs. TW6000 (og TW9000)

Takk for hjelpen! Skal måle litt å se om jeg klarer å plassere prosjektor noe nærmere. Siden du egentlig anbefaler HW30 på 92"
  16. M

Hvor lang kasteavstand bør det være på HW30 på et slikt lerret?
  17. M

Nå skulle egentlig det nye utstyret være på plass, men grunnet forsinkelse fra statene er det enda ikke kommet. Begynner å bli skikkelig lei nå!! Skulle hatt første test av The Music / classe og di nye akustiske tiltakene idag! Men får håpe di dukker opp til uken. Får legge ut noen bilder av di...
  18. M

Har selv tittet på W9000 i kinoen, men har ikke optamal kasteavstand/størrelse på lerret.. Ca 4,5m og lerret kan ikke være større enn 92". Noen som vet hvordan dette vill fungere? I følge kalkulatoren blir ikke dette bra!
  19. M

Vienna Acoustics

Det ble jo bra! Står di til forrventningene?
  20. M

Vienna Acoustics

Skal hentes til fredag!:mrgreen: Julaften!!!