Søkeresultater

1. N

Prosjektor og lerret i kjellerstue

Hei Har fått lyst på prosjektor i kjellerstua. Har dessverre ikke fullstendig lyskontroll pga en åpen trapp til overliggende etasje, men kan ved behov redusere/slå av belysning i gangen der oppe ved spesielle anledninger. Vindu og balkongdør vil nok også slippe inn litt lys, men kan nok blendes...
  2. N

B&W CDMC SE senterhøytaler - pris?

Hei. Veit ikke helt om dette er stedet, men har innsett at min ganske så kjære B&W CDMC SE senter er litt for stor for stua. Den er pent behandlet og sort i utførelsen. Noen som har idé om hva slikt kan selges for? Har også noen pent brukte CDM 7 SE fronter som samboer syns er litt vel...
  3. N

Yamaha RX-V1067 og LP-spiller - trenger jeg RIAA-trinn?

Hei. Jeg har en Yamaha RX-V1067 forsterker og B&W CDM7 SE fronthøytalere, og har lyst til å kjøpe LP-spiller. Må jeg ha et RIAA-trinn mellom LP-spiller og forsterker? Har ikke lyst å legge altfor mye penger i opplegget, så å slippe det hadde vært supert Tenkte et budsjett på rundt 3000
  4. N

Pris Samsung UE55D7005

Hei. Noen som har en formening om hva man kan forvente av pris ved salg av en Samsung UE55D7005-tv med 4 stk 3D-briller og en liten 5" Samsung wifi nettbrett? Har fått lyst på litt større tv, og må da kvitte meg med denne. Det er en 55" LED-tv...
  5. N

In-ear propper - trenger et sett - under 1000kr?

Hei. Har innsett at jeg trenger et sett med propper til ørene. Fra før har jeg Beyerdynamic DT770 hjemme, og Bose QC15 når jeg er på tur. Men i det siste har jeg innsett at det kunne vært kjekt med propper også... Så noen røverkjøp i det billige segmentet (under 1000)? Stor fordel om de har en...
  6. N

Samsung UE55D7005 LED - clouding osv

Hei. Fikk min nye UE55D7005 i hus i går. Gleden var stor, for jeg byttet ut en liten 42" Panasonic. Men etter noen minutters gikk den elleville gleden over i svak skuffelse. For i hjørnene er det lysglipp. Det var på standard fabrikkinnstilling. Rotet litt rundt i menyene, justerte ned...
  7. N

Ny reciever - drit lei av Onkyo SR606

Hei. Har en Onkyo SR606 som jeg begynner å bli lei av. Den sliter med HDMI Handshake på PS3'n (tror jeg, tar ihvertfall utrolig lang tid før forsterkeren finner ut at ps3'n er slått på og bilde kommer. Samme problem med pc'n forresten). Også lager den en lav brummelyd i høytalerne når PS3'n er...
  8. N

Trådløs overføring av lyd til bakhøytalere

Hei. Har kjøpt ny leilighet, og i den forbindelse et lite problem... Vanskelig å trekke kabler til bakhøytalerne. Stua er litt irriterende utformet, som medfører at jeg må legge ca 40 meter kabel til bakhøytalerne.. Noen meninger om trådløs overføring av signaler? Og hvilke produkter som er...
  9. N

Nye hodetelefoner, ca 1500kr (film, spill, musikk)

Hei. Jakter på nye hodetelefoner, en erstatter for Sony MDR-XD300. Ganske fornøyd med dem, men kan alltids bli mer fornøyd :) Hovedsakelig bruk: Ps3 spill og film på bluray TV-serier og film i mkv-format (720p bilde og DD.5.1 eller DTS). pc-spill noe musikk. (i prioritert rekkefølge) Oppsett...