Søkeresultater

1. Tigerberget

Offisiell tråd for Ken Kreisel produkter

Det er 2 forsterkere i denne og jeg kan se at er par kondensatorer har tatt kvelden på det ene printkortet. Var i kontakt med produsenten av forsterkerne i California og han anbefalte meg å bytte alle kondensatorne. det er 12 stk totalt. Leverer den inn på Radio/TV service så får de lodde litt...
  2. Tigerberget

Noen som har byttet forsterker(e) i 808? Ser det er 3 printkort inni. 2 digitale forsterkere og ett styrekort. subben min er helt død og jeg har ikke lyst til å skrote den.. Får ikke slått den på så det lyser grønt i dioden og ja jeg har sjekket alle 3 glasssikringene
  3. Tigerberget

Ken Kreisel DXD 808 = god natt... Andre alternativer?

Ja, jeg har kikket litt på den Arendalsubben og lest meg opp litt. Må kanskje kjøre bort til Arendal og låne med meg en hjem. :) Den er kanskje hakket hvassere på musikk siden den ikke er portet. Synes bare 13,5” element virker litt stort.
  4. Tigerberget

Ken Kreisel DXD 808 = god natt... Andre alternativer?

Hei. Har en 808 som har tatt kvelden og vet ikke om jeg skal få den reparert enda. Den er 5 år og 9 måneder så garantien har muligens gått ut..? Jeg bruker den i stua og deler med veggmonterte fronthøyttalere på 110Hz, så derfor må jeg ha en sub som spiller bra opp i frekvensene og ikke trenger...
  5. Tigerberget

Offisiell tråd: T-Amp

Haha, dette var lenge siden. har fortsatt et par T-amp liggende i boden, men etter at Bluetooth kom for fult så kjøpte jeg en med innebygd Bluetooth i stedet for.
  6. Tigerberget

Tigerbergets hjemmekino er historie.

Jøss...snart 5 år siden jeg var her inne.. Jaja, sånn kan det gå når man ikke lenger har rom som egner seg til hjemmekino. Får litt abstinenser en gang i blant.
  7. Tigerberget

Skulle gjerne byttet min DXD 12012 i en 808 mot et lite mellomlegg... 12012 blir litt for stor i den nye stua.
  8. Tigerberget

Henge opp Samsung 8 series gipsvegg

Jeg ville nok brukt 5-6 stk for å være sikker. To stk og jeg hadde sovet dårlig om natten..
  9. Tigerberget

Største tabben du aldri skulle gjort

Brukte 400.000 på kinorom og utstyr. 2 år etter flytta jeg ut... Godt hun bor der enda så ungene får glede av det :)
  10. Tigerberget

Samsung 2013

UE65F8005 var nede i den samme prisen for 4 måneder siden, så den burde kanskje nærmet seg 17-18000 nå som det er en fjorårsmodell :)
  11. Tigerberget

Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League

...men hvis man er blodfan av et Engelsk lag, så hjelper det ikke å se på Tysk fotball.. Og skal man kun se på den beste fotballen så er jo Norsk Tippeliga også totalt uinteressant? Poenget er vel at man holder med laget(ene) i de forskjellige land og divisjoner uansett nivå.
  12. Tigerberget

Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League

Jeg kjøpte meg et Tv2 Sumo abonnement for å se PL. Det er vel det billigste alternativet uten å måtte bytte ut dekoderen. I tillegg så kan du streame fra Ipad/Iphone til Apple-TV. Blir ikke super bildekvalitet, men i nøden spiser fanden fluer.
  13. Tigerberget

valg av ny 55" tv maks 20000kr

Er den bedre i en helt hvit stue med store vinduer og mye sol også? Og vil Cloudingen være synlig under disse forholdene?
  14. Tigerberget

Ny tv - Budsjett: 20K

Samsung 65" 3D Smart LED-TV UE65F8005... 19.995,- i skrivende stund hvis du skal ha LED tv 8)
  15. Tigerberget

Panasonic 2013.

Grusomme meg blander inn en Panasonic LED tv inn i diskusjonen her..:cry: Hvordan er Panasonic 39" LED Smart TV TX-L39E6YW? 39" Passer PERFEKT på målene mellom to vinduer på soverommet. Noen som vet om disse LED tv'ene er greie? Hører normalt kun om plasmamodellene til vanlig fra denne...
  16. Tigerberget

Ny 3D LED TV 10-15k

Nå er jo Samsung UE65F8005 satt ned fra 33.000 til 20.000 i disse dager. Ville seriøst vurdert og sett om du fant ennå noen tusenlapper på lur ;)
  17. Tigerberget

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men holder koken....

Ja, og dette er selvsagt helt individuelt. Å ha en flueivinduskarmenlyd året rundt er ikke noe for meg. Da foretrekker jeg stillhet og litt dårligere sortnivå. Lykke til med valget Devil. :)
  18. Tigerberget

Klar for Panasonic PV60 65", men så kommer DETTE tilbudet?!

Jeg elsker å se på film, men i mortsetning til bildeekspertene så betyr innholdet i filmen mer enn om bildet er i referenseklasse.. I en hvit stue med svære vinduer så kommer ikke Plasma til sin rett heller., så valget var ikke så vanskelig.
  19. Tigerberget

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men holder koken....

Hva med buzzzzzzelyden til Plasma? Fryktelig irriterende hvis du har god hørsel. Jeg holdt på å klikke.
  20. Tigerberget

Klar for Panasonic PV60 65", men så kommer DETTE tilbudet?!

Okei....13000,- i avslag over natten er røverpris da.. :)