Søkeresultater

1. M

jvc x500 eller behålla sony hw55?

Har idag en hw55a eller rättare sagt, har haft en hw50 men har nu fått en ny hw55a som jag funderar på att sälja och byta till en jvc x500. Jag ser allt på min projektor, dvs tv, film och lite spelande. Jag bränner därför ca 3000h om året i snitt. Jag har varit väldigt nöjd med...
  2. M

längre strömkabel till projektor

Precis köpt mig en hw50 och behöver längre strömkabel. vet nada om ström, kan man använda denna? står pc kabel men det kanske inte spelar någon roll? http://www.dustinhome.no/product/5010379587/kabel-strom-pc-vegguttak-5-0m/
  3. M

projektor i stor ljus stue

Hej. Har fått i uppdrag av ett par vänner att försöka hitta en billig projektor pakke, ca 15 för lerret och projektor. stuen är stor och vitmålad, alltså inte optimalt för projektor men det går heller inte att plassera en tv i stuen så därför är projektor med manuellt eller motorisert lerret...
  4. M

tw-700 problem

får inte till bilden hur jag än gör, alla kanter stämmer med mitt lerret men nedre kant går upp i mitten ca 1 cm, har försökt med allt men får inte till det, är det fel på min projektor, den är så gott som ny, använd 40 timmar men har haft detta problem sedan start.. ngn som vet vad jag gör för...