Søkeresultater

1. A

Hjemmekino i tilbygg: Nytt subsystem kommer snart: 16x21" Dipolbass!

eg kann bekrefte lms u er meget bra på å skremme vette av folk. Bassen hos meg ligger nokk ein go del på + sida ja ☺
  2. A

Hvordan er trøkke du har nå forhold til dba systemet hos meg?
  3. A

Når dei først skulle lånes bort passet det bra at dei står i ein så bra gjennomført kino
  4. A

nå har eg sjekka tråden din x antall ganger. Eg er megaspent på hva du synst om lms ultra
  5. A

Den eneste naboen som er fornøyd med dette er min nabo
  6. A

Valg av sunwoofer hjemmekino

Om du skal gå for dette en gang i tida . Så er lms 5400 ultra tingen å gå for om du vil ha lukket kabinett . 115l kasse . Og ein crown xti 4002 bør gjøre jobben . Denne har innebughet dsp så da trenger du ikke mere
  7. A

Prøv deg på diy . Lukket kasse . Kjører du et heftig element så overgår dette dei største svs kassene på alle måter dypere høyere og renere . Kommer ca på samme pris
  8. A

lukket kabinett spiller dypt d også , dypere eller portet , bare ikke så høyt
  9. A

TC Sounds LMS-R 15 DIY - Trenger Tips

da er crown xti tingen ikke mindre eller crown xti 4002 om du skal ha 2 stk
  10. A

eg ville kjørt lukket å følgt målene som tcsounds oppgir
  11. A

http://www.hifisentralen.no/forumet/torget-annonse-nr-59864/ var eg deg ville eg gått for disse, dei gamle mine, enormt bra
  12. A

denne spiller fletta av mye å d meste som er til salgs, har hatt flere av disse , kjører nå lms ulta subber
  13. A

crown xti 6002-lms ultra

har fott bestilt 2 stk lms 5400 ultra , disse skal drives av en crown xti 6002 , menn sitter å tenker om eg kansje skulle hatt 2 stk til, er crownen i stan til å dra 4 slike? å hvordan bør dette da kobles?
  14. A

Dayton 15 HO i lukket kasse

Eg har 2 stk daygon 18 i lukket kasse . Dei spiller bra dypt. Menn sammenlignet med 1 stk lms ultra som er min favoritt så er ikke dayton i nærheten en gang . Eg vil si 1 stk ultra spiller bedre eller 2x dayton 18 . Kansje ikke så høyt menn dypere å ikkeminst mye penere
  15. A

Kalibrering av sub

Eg hadde pc13 ultra .for å være helt ærleg tror eg ikke eg hadde merket om noen hadde nappa ut kontakten på musikk . Dypbassen var passe ok
  16. A

bms 15n 820 kasser bjunner å ta form

Er tunet til 50hz . Skal kjøre en yamaha p5000 på dei . Litt usikker på om navnet på efekten stemmer 100 prosent . Sitter på jobb her så har ikke muligheten og sjekke. S