Søkeresultater

1. N

65-75" LED/OLED 4k-TV. HJELP???

Jeg er ikke på tv-jakt for tiden, så jeg har ingen spesielle anbefalinger akkurat nå. Jeg slang bare ut mine meninger om Samsung, som har blitt plagsomme og meget arrogant etter at de ble størst på markedet. Men for all del, de lager gode paneler Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  2. N

Personlig foretrekker jeg Sony og Philips over LG. Samsung er for øyeblikket i skammekroken grunnet dårlig oppfølging av firmware-oppdateringer på tv-fronten (ref. Netflix HDR-opplegget) og ubrukelig mengder med jallaprogrammer i Samsung-telefoner. Samt at de er alt for treige med oppdateringer...
  3. N

Alle paneler du nevnte er LCD, bortsett fra OLED... Så da har du ikke mange valg de neste 10 årene Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  4. N

Iby bygger hjemmekino

Jeg la Rockfon Sonar Activity på bakvegg jeg. 3 stk 120x60 for å drepe ekko. Ble overrasket over hvor stille det er rett bak hodet mitt Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  5. N

Billigprojektor til stort lerret

Jeg har en BenQ W2000 og er veldig lykkelig med den. På et 92" lerret da, ikke 250... Har en følelse av at lysutbytte og kontrast synker betraktelig på slike størrelser Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  6. N

Iby bygger hjemmekino

Tror ikke jeg hadde fått lov til å gjøre slikt med taket i underetasjen min... Lystett gardin hengende på kroker gikk greit, men hun er veldig skeptisk til mørk matt farge på vegger. Skyskrapere i taket er nok totalt uaktuelt. Hvor kjøper dere lydabsorberende bilder forresten? Sent from my...
  7. N

QLED vs OLED i "blindtest"

Som forventet. QLED er jo bare jippo fra Samsung. Fancy ord uten særlig innhold Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  8. N

QLED vs OLED i "blindtest"

Hva ble konklusjonen? Orker ikke se på YouTube, mye raskere å lese Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  9. N

Samsung 2015 SUHD og Netflix HDR

Jeg har tuklet masse med mine HDR-innstillinger, siden det har fungert en god stund på playstation-spill. Jeg senket lysstyrke til 18 og kontrast noe ned. Har fiklet noe med andre ting også Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  10. N

Se forskjell håper jeg man gjør. Og har man stilt inn bildet med baklys 20 og kontrast 100 har man i utgangspunktet ikke behov for en fancy tv til såpass høy pris. Da kan man like gjerne kjøpe tv fra Anderson og spare penger Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  11. N

Trenger ikke gjøre annet enn å finne en tv-serie som har HDR, f.eks Chefs Table. Tv'n sier ikke fra at man ser på ting i HDR, det er litt irriterende. Eneste måte å finne ut det på er å åpne menyen og se at baklys er økt til 20 og kontrast satt til 100 Merkelig designvalg av Samsungs...
  12. N

Jeg fant den på nettsiden. Enkel exe-fil som pakkes ut på minnepinne. Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  13. N

Oioi, det tok tid det. Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  14. N

Epson EH-TW6700 eller BenQ W2000

Nei, w2000 er ikke en superprojektor. Sort er grått når det kun er sort bilde. Men dersom det er noen lyse objekter på lerretet fremstår det som sort, da de andre objektene er lyssterke. Sortnivå er langt unna tv'n min (Samsung 55js8005), men størrelsen kompenserer godt. Prisen er nok det...
  15. N

Epson EH-TW6700 eller BenQ W2000

Jeg har en W2000 og 92" Elite Screen grått lerret. Fungerer helt topp synes jeg. W2000 er enkel å sette opp, fargene virker ganske så riktige, og prisen er snill. 8k er veldig ok pris. Hvordan Epson er kvalitetsmessig veit jeg ikke, men den bør være vesentlig bedre siden den koster nesten 5k...
  16. N

Trenger tips/hjelp med benq w2000

Ble det et vellykket prosjekt? Ser ut som alt er likt som mitt oppsett, med unntak av lerret Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  17. N

Ny 4K TV, får ikke bilde fra HTPC via reciever

Jeg tror forsterkeren kun støtter 4k@30 Hz siden den kun har HDMI 1.4. Derfor får du ikke bilde når signal sendes via forsterker. Du kan prøve en HDMI 2.0 splitter, som sender bilde og lyd til splitter, og videre til tv'n for 4k-bilde og lyd til forsterkeren. Sørg for at splitter har HDMI 2.0...
  18. N

Trenger tips/hjelp med benq w2000

Jeg måtte ha projektor ca 2,6m fra veggen for å kunne få et 92" bilde. Jeg valgte grått lerret fra Grandview, kjøpt på Elutstyr.no. De hadde gratis frakt. Kosta 2749kr. Husk at du må sette av plass til høyttalere på hver side av lerret! Kjøpte hvit HDMI fra Clas Ohlson, fungerer utmerket...
  19. N

Projektor til fotball

Benq w2000 er en ganske habil projektor med et koselig prisnivå Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  20. N

Tok tydeligvis bare 12mnd fra jeg begynte å vente på appen... Aldri Samsung igjen er foreløpig inntrykk Sent from my SM-G930F using Tapatalk