Søkeresultater

1. D

Hvordan slå av IFC på Panasonic VT20??

Hei. Hvordan slår man av IFC på panasonic VT20? Har problem med hakkete ball når jeg ser fotball, og fikk anbefalt å slå av IFC. Hvor finner jeg valget for å slå av? Andre råd?8-)
  2. D

Fotball problemer på Panasonic TXP50VT20

Hei. Nettopp fått VT20 i hus. eneste problemet er at når jeg har bildemodus på normal,så flakker ballen i luften, altså man kan se litt etterslep i bildet på fotballen. Når jeg skifter til THX modus, så er bildet helt fint, men personlig syns jeg bildet med THX er altfor mørkt.. Hva kan jeg...
  3. D

3D TV og 3D receiver og 3D hdmi?

Hei. Nettopp kjøpt meg Panasonic txp50vt20, 3D tv. Har idag et Mirage anlegg, kostet 18000,- på hifi-klubben 2010. Har også en Onkyo txsr607. Onkyo receiveren støtter ikke 3D, og derfor skal jeg kjøpe Denon avr1911, den støtter 3D. Håper bare den står i stil til anlegget mitt..8) Jeg kjører...
  4. D

Parabol, telenor fiber, hva skal man velge??

Vi har nettopp flyttet til et rekkehus, og vi trenger å skaffe oss tv kanaler. Det er lagt fiber i bakken utenfor fra telenor som man kan koble seg på, men telenor har dyre pakker. Vi kan ikke få Altibox som er det største ønsket vårt, siden telenor allerede har lagt fiber her vi bor. Etter å...
  5. D

PARABOL, hva skal vi velge??

Vi har nettopp flyttet til et rekkehus, og vi trenger å skaffe oss tv kanaler. Det er lagt fiber i bakken utenfor fra telenor som man kan koble seg på, men telenor har dyre pakker. Vi kan ikke få Altibox som er det største ønsket vårt, siden telenor allerede har lagt fiber her vi bor. Etter å...
  6. D

Onkyo TX-SR607, hva er beste innstilling for film og musikk?

Hei. Har kjøpt meg en Onkyo TX-SR607, med Mirage 550 hjemmekino høyttaler system. ( 2 foran+2bak +sub).8) Jeg lurer på hvilken innstilling som er best for film, der du får kino-opplevelsen. Og hva som er best for musikk dvd+ The Voice osv.. Noen som har noen forslag?:rolleyes: Ser på film...
  7. D

HD Boksen fra Canal Digital henger seg og reagerer seint !

Har fått meg den nye HD Boksen fra Canal Digital, kjempe bra bilde generelt. Har kabel-tv. Eneste som plager er- 1) Når Tv`n står på kan bildet plutselig henge seg. 2) Når vi skal bytte kanal, så kan jeg trykke sikkert 15 ganger på håndkontrollen før Dekoderen reagerer.. Dette er veldig...
  8. D

Panasonic th-42px700 Erfaringer

Noen som har erfaringer med Panasonic TH-42PX700 ? noe som er verdt å nevne på svakheter, evt gode sider? butikken skryter hemningsløst av den..
  9. D

Fotball og PS3

Hvilken Plasma ville dere her anbefalt til Fotball ( uten hakking ), og helt grei til PS3 ? Prisklassen max 16000,- Helst 42 "
  10. D

Innbrenning på Plasma ?

Skal kjøpe meg en Plasma Panasonic px700.. Har hørt litt ang. innbrenning i skjerm ved for lang tid med samme bilde osv.. Er innbrenning litt " sånn skremme-aktig" for å ikke kjøpe plasma eller er det litt voldsomt mye snakk om det, også er det ikke reelt? Noen som har noen erfaringer ang...
  11. D

Er Plasma bra til PS3 ??

Er Plasma bra på PS3? Noen som har prøvd PS3 på f.eks Panasonic px700? Har hørt at det er LCD som er tingen til PS3, men i butikken sa de at Plasma var faktisk bedre, litt confused her nå... Noen som har noe å si på dette?:confused:
  12. D

Panasonic th-42px700

Hei! Nå har jeg vært på utkikk etter en Tv i lang tid. Etter mange samtaler med diverse butikker og mange mange kvelder med mye lesning på nettet, så har jeg kommet fram til det svaret jeg trengte. For min del, så ser jeg MASSE fotball, som var et veldig viktig kriterie for meg, også ser jeg en...