Søkeresultater

1. A

crown xti 6002-lms ultra

har fott bestilt 2 stk lms 5400 ultra , disse skal drives av en crown xti 6002 , menn sitter å tenker om eg kansje skulle hatt 2 stk til, er crownen i stan til å dra 4 slike? å hvordan bør dette da kobles?
  2. A

bms 15n 820 kasser bjunner å ta form

holler nå på med finishen skal lakkers svarte
  3. A

basselementer

er i ferd med å bestille noen elementer inn , spørsmåle er , finnes det noen elementer som overgår lms ultra på dypbass til runt 10 k? skal også sette opp 2 stk middbasser på 15" 50hz og oppover til runt max 5k pr stk helst noe av høy kvalitet , noen forslag? . har 2 stk lms 15r til salgs og 2...
  4. A

crown xti

noen her som har erfaringer med crown xti serien?
  5. A

2 forsterkere på et element

kjører i dag ein ep4000 på den ene subben men har en ep4000 til overs som eg lurer på og bruke på samme samme element, vil det funke¨å koble ein forsterker til hvær spole på elementet ? viss eg kjører y splitt fra eq så dei får samme signal?
  6. A

oculus rift

fikk i går oculus rift i posten . bortsett fra den dårligge bildekvaliteten var dette ganske imponerende. noen andre som har prøft ut disse?
  7. A

anlegg

noen i haugesunnds karmøyområde med rått anlegg dei har lust å vise fremm?
  8. A

sprengt diskant

har tatt knekken på en diskant i palladium p39 , noen som har peiling på hvordan denne skiftes?
  9. A

piffe opp utsene på subb

lurer litt på og piffe opp gosubben , lms ultraen , tengte da og 3d frese ut noe tøft og kle subben med et lag med plater til. noen som har noen farslag till noe tøft eg kunne frest ut, men er avhenig av 3d tegninger ,tengte då og få den lakert sjikkleg etterpå.
  10. A

plasering av høytalere

har fott rigga opp det nye høytalerne og nye forsterkere og testet litt , fikk tatt et par målinger i rew og er overasket over hvor ustabil linjen var, nå vet ikke eg hvor bra dette bør være på disse høytalerne (palladium 39f) , menn kan det være noe med plasering? , hvor langt fra veggen bør...
  11. A

elektrokompaniet ec 4.9

når eg ska kjøre surround gjennom denne ,er eg da evhenig av en annen preamp da for og få dette til å fungere . ser det er en inn og en ut pr kanal bak
  12. A

hornkasse gis bort

hornkasse tunet til 18hz 150x120x60. står på karmøy vil ha den vekk fortest muleg , helst i dag. er et lms 15 r element , som skal stå i denne, har også kjørt lms ultra i denne ,
  13. A

demping på vegger

var på biltema og kjøpte sonne matter høytalerdemping og har kledd halle veggen bak høytalerenne, menn har eg jort en tabbe med å plasere dette bak høytalerenne? . altså bassportene går inn i lyddempingen
  14. A

ny høytaler bestillt

da var klipsch palladium p39 bestil å ventes til helga, så da må det bli ny forsterker i neste omgang, noen som har noe forslag til forsterker til å drive disse noelunde bra til en løslig pris? eg har en parasound halo a21 fra før så det enkleste blir og bare få en til slik på plass viss to...
  15. A

Canton Vento Reference 3

var hos budal radio i dag og var en millimeter fra å bestille disse, problemet er att eg ikke har hørt lyden i disse og disse måtte kjøpes uhørt om eg skulle ha dei. skal senere i kvell høre lyden i referance 5 , menn reiner med det er litt forsjell fra disse till referance 3. , eg går då i fra...
  16. A

Kings Audio Modell: King.

ser maxwell hifi i stavanger har disse til salgs nå for 38k. noen som har hørt lyden i disse??
  17. A

dcx2496

noen her som har behringer dcx2496 ,som har noen forslag till instillinger for passiv subb i lukket kasse? motte resette dcxen så har ikke instillingene på plass lengre
  18. A

subwooferkasse

har bestilt 2 stk Dayton Audio RSS460HO-4 18" Reference HO Subwoofer 4 ohm 295-472 i dag , bare for gøy , utrolig billege, planen er å lage en lukket kasse så begge elementene skal stå i samme kasse, bør eg ha skillevegg mellom elementene slik att dei på ein måte får en kasse hvær eller kann...
  19. A

dac

har en electrocompanier dac når eg kjører lyden gjennom den forsvinner alt bass i høytalerne når subbene går samtidigt, går eg inpå forsterkeren å velger att kun høytalerenne skal spille kommer bassen , menn da er d ikke lyd i subbene. hva kan være grunnen til dette?
  20. A

sprengt element????

var rimligt sikker på eg hadde sprengt et element i den ene rf7 en min pga det var skrapelyd i elementet, fikk skrudd ut elementet i dag . så fort eg får koblet av elementet er all skrapelyd ,borte?? hvordan finner eg ut hva som er galt her??d viser seg det er skrapelyd i begge elementene så...