Søkeresultater

1. Tandstad

Denon POA 2800 - Ulyd.

Hei! Bumpar denne tråden, sidan eg har fått meg tak i ein Denon POA 2800 på bruktmarkedet. Kobla opp etter eg fekk heim, masse støy. Tenkte ein rens av potmetera i pre-ampen var det som trengtest(den vart også henta på samme tid, Denon PMA 1500). Rensa samtidig potmetera på bias til POA. Ingen...
  2. Tandstad

Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :)

Trist at forumet har gått ad undas, var kjekt her på sitt mest aktive! Dei får tilbakestille til v1 :) Eit alternativ med omskulering Frode? Mange ting som kan gjerast i si heilheit over nett no. Lite aktivitet her også AV-messig. Apex center er komt i hus, men har dessverre ikkje prioritet...
  3. Tandstad

Apex III center skal endeleg byggast ;)

Ja det blir spennande med full frontrekke frå Raw og Apex, men kjem nok til å ta litt tid før eg ferdigstiller han dessverre. Litt vel mange andre prosjekt for tida, samt at eg ikkje lenger jobbar på møbelfabrikk(har dermed ikkje like lett tilgang til skikkelig sag, fadern jobber der enda da så...
  4. Tandstad

Takker så mykje for gratulasjonar, regna med søstern hadde opplyst om det her inne ja :)Ja mykje å glede seg over her i gården for tida ja, blir hektisk framover regnar eg med, men det er greit nok det! Termin er 31. Juli no, skal ha meg to ferieveker i juni for å ferdigstille litt oppussing...
  5. Tandstad

AV ting å se på i London?

BFI Imax kanskje? Relativt stor :)
  6. Tandstad

Ja oss satt vel og sikla på full frontrekke frå Raw begge to SannaX :D Den er 44" brei, så det blir vel faktisk nesten 112 cm. 27 cm høg og 40 cm djup. Nesten 15 cm breiare enn B&W HTM1D, men sjølvsagt både lavare og grunnare :) Al lurkar nok fortsatt i kulissene ja, og kjem nok til å lansere...
  7. Tandstad

Burde vel egentlig ha dradd på litt når eg først skulle bygge ja, men får klare meg med denne enn så lenge :D Alternativet var tross alt å bruke den lille Dynabel c11 som eg har liggande fra mange år. Håper den vil sparke bra fra seg i senter-sporet, har tross alt aldri hatt ein god senter.
  8. Tandstad

Kan godt kallast ei godteskål ja, men det blir ein Apex-center! Det finnast ingen som eg veit om som har bygd den utanom Al sjølv, men her skal den altså byggast. Einaste bildet eg har funne er av Apex II center, min blir altså identisk berre med SDX-elementa som sitt i Apex III'ane mine :D
  9. Tandstad

Haha, takker :D Føler at banankassene dempar det riktige frekvensområdet ;) Lurer på å male veggane i helga, men ikkje heilt sikker. Han ikkje funne ut farge enda heller. Tenkte ha ein matt grå, men ikkje verre enn at det går an å bruke rommet utan å få klaustrofobi.
  10. Tandstad

Takker gutta :) Fekk endelig montert opp projektoren for testing i går, ser meget bra ut! På full zoom klarte eg 111", men endar nok opp med å bruke 105" slik det ser ut no. Fekk testa litt Top Gun og Iron Man(Jericho-scena) og det var rimelig heftig, klarte iallfall å hente fram ståpelsen :D...
  11. Tandstad

Jada, da begynner nokre ting å falle på plass her: -Projektor kjem i morgon, pga budsjettets kvaler så falt valget på ein Optoma HD33 på brukten. No blir det å kikke på litt alternative løysinger for å henge han opp, likar ikkje så godt utsjånaden til takoppheng, så tenker kanskje mekke meg ei...
  12. Tandstad

Jada, då har det vorte bestemt kva som blir neste bygg gitt! Skal ikkje avsløre det heilt enda, men oppfordrar til spekulasjonar :D Ser ut som byggstart kan bli i februar/mars ein gong, og ferdigstilling ein gong før sommaren :) Kva kan Tandstad ha funne på denne gangen?
  13. Tandstad

La inn eit bud eg også på den VW85'en, lekkerbisken det, men fekk beskjed at budet var komt opp på 8k, så la inn årene for min eigen del :) Lykke til rasmussen!
  14. Tandstad

Hehe, eg skal vere såpass ærlig å seie at eg er litt vanskelig å ha med å gjere når eg skal kjøpe projektor. Budsjettet er stramt for tida, så vil gjere eit skikkelig godt kupp før eg kjøper. Det ligg ein god del kandidatar på finn no, og eg har lagt inn eit par bud rett over skambud-grensa ;)...
  15. Tandstad

Artig at du var og henta deg briller i helga Jan, det var eg også, for første gang. Fant plutselig ut at eg trengte ein synstest når eg ikkje lenger klarte lese bilskilt etter skumringa kom. Viste seg eg hadde skeive hornhinner, så å dra på seg briller var som å gå fra 240p til 1080p :) Ellers...
  16. Tandstad

Hvilken billig og bra projektor/ duk ?

BenQ W1070? Den eg kikkar på iallfall no. 7k på butikkar rundt omkring, nede i 5,5k på tilbud ofte.
  17. Tandstad

Byggetråd: Fusion Tempest 12, Fusion 8 Alchemy MTM og Fusion 8 Alchemy

Lekkert! Desse må eg kikke nærmare på :) Dyr frakt?
  18. Tandstad

Skikkelig surt med forsterkaren din da Frode, typisk at slike ting skjer rett før ei høgtid der ein gjerne har tid til å setje seg ned med nokre godfilmar! Sjølv skal eg få svar idag på om eg får kjøpt ein BenQ w1060 frå ein kar på Skodje idag, han ville eigentleg helst selje med lerret (for...
  19. Tandstad

Brygge øl kunne eg også tenkt meg å prøve om nokre år,virkar spennande:-) Då har eg fått henta meg 33 mdf-panelplater,slika at eg fekk utnytta tilbodet på obs bygg denne veka. Manglar berre litt osb-plater,isolasjon,"nytt" vindauge og litt nye stendarar no så begynner oss å snakke soverom:-D