Søkeresultater

1. D

Billig lydisoleringsplater/Skum

hei! Vi holder på å bygge en lab på jobb og trenger noen tips til billige skumgummi /lydplater som vi kan lime på veggene for å dempe litt. Noen tips ? /TE
  2. D

Altibox Q22 og HDMI kabler

hei! Ser det er noen spørsmål ute å går omkring kabler og Q22. Tenkte det var greit med en placeholder for disse spørsmålene: Altså: 1. Når man setter Q22 i 1080i eller 720p så kreves det minimum en HDMI 1.3 kabel Cat-1 (74,5mhz++) 2. Når man setter Q22 i 1080p (som er p50 i default) så kreves...
  3. D

Test av Minix U9-H, UHD HDR10, REC2020 + Samsung KS7005

hei. Tenkte jeg kunne dele noen erfaringer der jeg nå sitter i stua å gråter av glede den store videonærden jeg er;) Har aldri sett så bra bildekvalitet noensinne ;) (joda.. kanskje på en skjerm på IBC til 1mill..men men..);) Samsung KS7005: Kalibrert for HDR10 Yamaha RX-779 i UHD mode (port 1)...
  4. D

Bak høytalere i stua som passer med Yamaha RX-A1050

hei! Bytter nå ut min Yamaha RX-V2067 til en Yamaha RX-A1050 og har flytta anlegget ned i stua der plassen bak er endel begrenset ;) Kan noen anbefale noen greie små bakhøytalere som kan plasseres i taket over soffaen ? Har idag følgende konfigurasjon : Dali Ikon8 fronter på en rotel RB8 amp +...
  5. D

Yamaha RX-VX79 og stereo pre-out

hei! Jeg vurderer å bytte ut min RX-V2067 med en RX-Vx9 type reciever pga. alt som har skjedd på lyd fronten i det siste ;) I tillegg har min gamle RX-V795RDS som befinner seg på kontoret mitt begynt å synge på siste verset... ;) Det jeg sliter med å finnet ut av er hvilken av disse RX-Vx9 type...