Søkeresultater

1. Tandstad

Apex III center skal endeleg byggast ;)

Jada, då har det vorte bestemt kva som blir neste bygg gitt! Skal ikkje avsløre det heilt enda, men oppfordrar til spekulasjonar :D Ser ut som byggstart kan bli i februar/mars ein gong, og ferdigstilling ein gong før sommaren :) Kva kan Tandstad ha funne på denne gangen?
  2. Tandstad

Idémyldring - DIY senter+bakhøgtalarar

Hei! Eg har bygd nokre prosjekt her inne tidligare, blant anna Apex III platinum. No er eg ute etter senterkanal og bakhøgtalarar til systemet mitt. MEN, kva finnast der ute av spennande konstruksjonar? I utgangspunktet skulle eg gjerne sett at eg kunne bruke samme elementa som i Apex, men SDX7...
  3. Tandstad

Heimekino til 10k

Hei! Har fått i oppdrag å hjelpe en kompis med å finne heimekino til 10k. Det han er ute etter er et 5.1-system med receiver. Her i Ålesund har vi tilgjengelig elkjøp, expert, hifiklubben og soundgarden. Kan også evt. kjøpe over nett. Tenkte litt på nokre system lsound hadde for nokre år sidan...
  4. Tandstad

Ny sub? Forslag ønskast!

Hei folkens! Lenge sidan eg har hatt nokon aktive byggeprosjekt her inne no. Har tidligare bygd mellom anna to "Brontes"-subbar, med kvar sin XXLS 12" sub i, begge drivne av ein hypex HS-500. Idet eg flytta meg i leilegheit, vart desse for plass-krevande, og følgelig har desse stått med...
  5. Tandstad

Nytt bygg, denne gang heimekinorack! Bilde av skisse 19.des

Ja, då har eg endelig fått starta på mitt blivande heimekinorack. Som ein del kanskje har fått med seg, så bygde eg ein benk til svenneprøva mi som tven har blitt ståande på, men denne er dessverre litt for brei for leilegheita vår no, samt at den ikkje er bygd for å ha plass til komponentar i...
  6. Tandstad

Problem med å joine "Homegroup"

Hei! Treng litt hjelp her. Har akkurat flytta i leilegheit, og får ikkje nettverket til å fungere slik det skal. Har eigentleg ikkje noko komplisert behov her, vi har hovedsakleg to pcar som skal i samme homegroup, og en tredje som av og til blir brukt her. Men oppsettet er som følger 10/10...
  7. Tandstad

Defekt display på Onkyo 875, løysing?

Eg har ein onkyo 875 som displayet tok kvelden på for lenge sidan. Har ikkje fått dette fiksa, og no har han eg kjøpte receiveren av gått konkurs. Det blir derfor litt problematisk å få fiksa dette, og eg lurer derfor på om nokon veit korleis eg kan ordne dette? Er det noko som er enkelt å fikse...
  8. Tandstad

Spolebåndopptaker + nyere forsterker, mulig?

Hei folkens! Skulle hatt litt hjelp om mulig, og sidan vintage ikkje er min ting, så legg eg ut forespørselen min her inne. Dette er altså en kompis som har spurt meg om: "Eg har no kjøpt Akai GX-747 spolebånd som eg har ute på øya. Men så er eg usikker på om slike apparat i det heile er tenkt...
  9. Tandstad

Tips til DIY-senter

Tenkte å bygge meg ein senter-kanal sidan eg mangler dette, og eg synes det mangler ein god del når eg ser film. Som kjent så har eg RawAcoustics Apex III platinum, rimelig svære høgtalarar. Derfor må eg ha ein senter som klarer å holde følge med desse. Samtidig bør den vere rimelig lav, sidan...
  10. Tandstad

Crank 2 fra Play, problem ved avspeling

Fekk Crank 2 for nokre dagar sidan, men får ikkje spelt han av. Dvs, eg kjem til ein "loading-bar", men ikkje lenger. Men lyden fortsetter, og delar av bildet. Sjekka disken, den er heilt rein, og bd60'en min har aldri vore noko problem med. Fleire som har opplevd det samme?
  11. Tandstad

Kva instrument tiltaler deg mest?

Ja, satt akkurat og tenkte over det her, og for min eigen del har det forandra seg veldig siste året. Heilt sidan eg bygde mine eigne peerless-høgtalarar i 2001, har eg vore veldig svak for gitar. Gitar-riff og soloar er det som har stått høgast. Men siste året har eg vorte meir glad i...
  12. Tandstad

Spesialbygd kinobord med SDX15 og to passive radiatorar

Dei som kjenner meg, tenkjer no at eg aldri blir ferdig med noko :D Men det får så være, ting forandrar seg, og det er også grunnen til at eg no sitt og vurderer dette. Her er ideen min: Har akkurat flytta i ny leilegheit, der eg har "fått" eit kinorom. Veldig glad for dette, men rommet er litt...
  13. Tandstad

Trøbbel med lydkort(Firewire+Dell xps1330)

Fekk akkurat lydkortet mitt som eg kjøpte på ebay, eit M-Audio Firewire solo. Dette skulle koblast til dell'en min, men den har kun 4-pins firewire-port. Ser at det finnast 6pin til 4pin kablar, men om eg brukar dette, må eg bruke strømforsyning på lydkortet ifølge brukerveiledninga til m-audio...
  14. Tandstad

Samleobjekt - "Jazzmann"

Lurer på om nokon veit kor eg kan kjøpe meg/veit kva desse heiter. Det er altså nokon samleobjekt av ein mann som står og spelar på ein saxofon, og veit at det finnast fleire i samme serie. Eg såg desse figurane først i Hifi-klubben Bergen, og synes dei var grisetøffe. Idag fann eg også ein...
  15. Tandstad

Knitring/lagg ved avspeling av lyd(XPS m1330)

Foretok i helga ein komplett formatering og reinstall av min nye xps m1330 laptop. Etter dette har eg hatt store problem med å spele av mp3-filer(filer som eg veit ikkje er skada), nemleg at dei knitrer/lagger. Nokon som veit kva dette kan skyldast? Knitringa skjer ved bruk av både winamp, wmp...
  16. Tandstad

Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D

I forbindelse med at eg skal ha min siste arbeidsdag på min noverande arbeidsplass i morgon, har eg laga kappliste til Apex II som eg skal bygge. Dette er ein rimelig stor konstruksjon, med 4*6.8" bassar, 3 mellomtoner og 1 diskant per høgtaler. Desse skal bli frontar i mitt DIY-oppsett, drivne...
  17. Tandstad

Mitt bygg i Volvo V40 T4 - RF, dynaBel og Infinity

No he eg i ei stund hatt gåande ein byggetråd på bilforumet ang. bilstereoen min, men synes nesten det var litt for gale at eg ikkje la det inn her òg. Anlegget er no så og seie ferdig, alt er på plass utanom frontsett. Kablar til frontsett og forsterkar er på plass, kun sjølve settet som...
  18. Tandstad

Koble 2*2ohm sub på forsterker til 1 ohm last

Ja, dette er eigentleg eit rimeleg simplet spørsmål, men eg spør allikavel. Eg skal koble saman ein Rockford Fosgate Power HX2 dvc 2*2 ohm med ein dynabel bf7501, slik at dette blir ein 1 ohm's last. Skal eg bruke begge utgangane frå forsterkaren? Flott om nokon kunne laga ein enkel illustrasjon...
  19. Tandstad

Dynabel Brontes*2, bilder 24. mars!

Så var vi då endeleg komt igang med to stk. dynabel brontes. Som ein kan følge i andre tråden min her inne, er fire 3-veis høgtalarar, fire høgtalerstativ og senter også under bygging. Var litt bekymra då vi starta idag, då eg visste at eg hadde litt knapt med volum i den kassa som skulle romme...
  20. Tandstad

Erfaringer med Apex II høgtalarar ønskast

Vurderer å importere eit sett med Apex II høgtalarar som eg fann på rawacoustics.com. Denne høgtalaren he på papiret alt som eg ønsker; eit røft utsjånad, bra med membranareale, ein svært god pris som kit i forhold til ferdigvare, eit grundig delefilter kombinert med gode drivarar. Men dette er...